Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، وزیر بهداشت امروز از  بیمارستان 200 تختخوابی در دست ساخت تربت حیدریه، کلینیک تخصصی  خیر ساز احمدیه ، ساختمان اورژانس مرکزی بیمارستان نهم دی بازدید کرد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه در جریان این بازدید گفت: بیمارستان 200 تختخوابی  تربت حیدریه علاوه بر قطب درمانی در جنوب خراسان رضوی که می تواند به حدود نیم میلیون نفر خدمات ارائه کند، به عنوان یک قطب آموزشی در تربیت پزشکان و متخصصان آینده نیز نقش آفرین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعید رضا قنبرزاده درباره کلینیک خیرساز احمدیه افزود:حاج احمد بلبل تربتی' زمین کلینیک را با 2 هزار و 100 مترمربع مساحت در یکی از محلات مرکزی شهر به این امر اختصاص داده است.

وی گفت: در این کلینیک تخصصی بالغ بر 40 پزشک متخصص در بیش از 16 رشته تخصصی به ویزیت بیماران خواهند پرداخت و برخی خدمات پاراکلینیکی و از جمله آزمایشگاه، رادیولوژی و داروخانه نیز به مراجعان ارائه خواهد شد.

مرکز شهرستان 225هزار نفری تربت حیدریه در 150کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

 

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۰۳۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدا آمبولانس به بیمارستان جاسک

جواد پوردکان سرپرست شبکه بهداشت و درمان جاسک گفت: یک دستگاه آمبولانس پیشرفته تویوتا لندکروز مدل ۲۰۲۴ اهدایی یک خیر نیکوکار، به بیمارستان خاتم الانبیاء این شهرستان تحویل داده شد.

وی افزود: ارزش این آمبولانس ۱۲۰ میلیارد ریال است.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان جاسک گفت: اکنون ۱۲ دستگاه آمبولانس در مناطق مختلف شهرستان جاسک مشغول ارائه خدمت به مردم هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی بخش جدید مراقبت‌های ویژه نوزادان در بیمارستان اهواز
  • اهدا آمبولانس به بیمارستان جاسک
  • درمان رایگان کودک مشروط بر داشتن بیمه پایه
  • درمان رایگان کودک با داشتن بیمه پایه
  • پیگیری طرح وکلا در مساجد از سوی رئیس قوه قضاییه
  • استقرار ۱۴۵ خانه بهداشت کارگری در واحدهای تولیدی استان زنجان‌
  • این مورد جزو خدمات درمان رایگان کودکان نیست | ۲ سامانه برای ثبت شکایت از بیمارستان‌ ها 
  • پیش بینی آبگرفتگی و ایجاد سیلاب در خراسان رضوی
  • آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در تربت جام
  • آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در تربت جام با حضور ۱۵۰ نفر