Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-07@22:47:30 GMT

آتش زدن پدر به خاطر ريختن يك استكان چاي!

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۰۵۸۹۱

پسر ناخلفي كه به خاطر ريختن استكان چايي روي فرش با پدرش درگير شده بود در اقدامي هولناك پدرش را به آتش كشيد و به قتل رساند.

به گزارش جوان، ساعت 10:45 روز جمعه 14‌ارديبهشت‌ماه امسال كاركنان بيمارستان شهداي يافت‌آباد در جنوب تهران مأموران پليس را در جريان مرگ مشكوك مرد ميانسالي قرار دادند. با اعلام اين خبر تيمي از مأموران كلانتري 151 يافت‌آباد براي بررسي موضوع راهي بيمارستان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مأموران روي تخت بيمارستان با جسد مرد 49‌ساله‌اي به نام ايرج روبه‌رو شدند كه بر اثر سوختگي شديد جان باخته بود. نخستين بررسي‌ها نشان داد پيكر نيمه‌جان ايرج را 12‌روز قبل همسر و دختر جوانش در حالي كه به شدت سوخته بود به بيمارستان منتقل مي‌كنند.

بدين ترتيب مأموران از اعضاي خانواده مرد فوت شده تحقيق كردند. يكي از اعضاي اين خانواده در بازجويي‌ها مدعي شد كه ايرج در حال كشيدن سيگار بوده كه به بطري پر از بنزين نزديك مي‌شود و ناگهان آتش مي‌گيرد.

مأموران در تحقيقات بعدي متوجه تناقض‌گويي‌هاي اعضاي خانواده ايرج شدند كه حكايت از اين داشت وي در اثر آتش‌سوزي عمدي به كام مرگ رفته است. بدين ترتيب مأموران موضوع را به بازپرس ويژه قتل دادسراي امور جنايي تهران اطلاع دادند و در ادامه تيمي از كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي به دستور بازپرس پرونده براي تحقيقات فني وارد عمل شدند.

تحقيقات تيم جنايي نشان داد مرد فوت شده كه در كار خريد و فروش موتور سيكلت بوده مدتي قبل به مواد مخدر اعتياد پيدا مي‌كند كه به خاطر همين موضوع با اعضاي خانواده‌اش اختلاف و گاهي درگيري داشته است. همچنين مشخص شد ايرج روز حادثه در خانه‌اش در حوالي يافت آباد مقابل چشمان همسر، دختر و عروسش با پسر جوانش به نام سروش درگير شده كه ناگهان سروش روي پدرش بنزين مي‌ريزد و او را آتش مي‌زند و پس از آن از خانه فرار مي‌كند. مأموران دريافتند سروش هم سابقه اعتياد داشته، اما مدتي است كه اعتيادش را ترك كرده و در حال حاضر شربت متادون مصرف مي‌كند.

در چنين شرايطي كارآگاهان دوباره‌ از خانواده ايرج تحقيق كردند. يكي از اعضاي اين خانواده درباره حادثه آتش‌سوزي مرگبار گفت: روز حادثه ايرج در خانه نشسته بود و در حال چايي خوردن بود كه سروش از كنارش رد شد و پايش به استكان او برخورد كرد و چايي روي فرش ريخت. همين موضوع باعث درگيري سروش و پدرش شد.

سروش گفت كه منظوري نداشته و متوجه استكان چايي نشده است، اما ايرج دست بردار نبود و با او مشاجره مي‌كرد. وقتي درگيري آنها بالا گرفت سروش شيشه نوشابه‌اي را از باك موتورسيكلتش پر از بنزين كرد و به طرف پدرش آمد. ايرج در حال كشيدن سيگار بود كه پسرش بطري پر از بنزين را به طرف پدرش پرت كرد.

بنزين روي ايرج پاشيده شد و سيگار روشن روي لبانش آتش را شعله ور كرد و در كمتر از چند ثانيه همه بدنش آتش گرفت. به سرعت همراه ديگر اعضاي خانواده آتش را خاموش و او را به بيمارستان منتقل كرديم، اما 12‌روز بعد به خاطر سوختگي شديد در بيمارستان فوت كرد.
همزمان با انتقال جسد به پزشكي قانوني مأموران تحقيقات گسترده‌اي را براي دستگيري قاتل فراري آغاز كردند.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۰۵۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدل واکنش مهران غفوریان به حواشی درباره پدرش | فیلم

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دیدار اعضای جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی با خانواده شهید والامقام
  • تصاویر مزاحمان نوامیس نازی‌آباد؛ درگیری خونین با مغازه‌داران معترض!
  • مدل واکنش مهران غفوریان به حواشی درباره پدرش | فیلم
  • طلاق از شوهر به‌خاطر خیلی خوب‌بودن!
  • غرق‌شدن اعضای یک خانواده در رودخانه نیاتک شهرستان هیرمند
  • ادعای میرسلیم درباره حرکت اطرافیان خلخالی برای ریختن در خانه مردم
  • پاتک پلیس امنیت به یک شرکت هرمی در شهریار/۲۸ نفر دستگیر شدند
  • (ویدیو) ادعای میرسلیم درباره ترفند افراد صادق خلخالی برای ریختن داخل خانه‌ها؛ پرت کردن مواد مخدر!
  • ببینید | ادعای تکان‌دهنده میرسلیم درباره ترفند افراد صادق خلخالی برای ریختن داخل خانه‌ها؛ پرت کردن مواد مخدر!
  • اهدای زندگی دوباره به ۴ بیماربا اهدای عضو در مشهد