Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-30@20:14:07 GMT

ایجاد دبیرخانه مرکزی خانه فرش در شهرداری تهران

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۰۶۴۸۳

ایجاد دبیرخانه مرکزی خانه فرش در شهرداری تهران

مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران با حضور در مراسم افتتاح بازارچه دانش آموزی شهرداری منطقه 13، از ایجاد دبیرخانه مرکزی خانه فرش شهرداری تهران در این منطقه خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از روابط عمومی سازمان خدمات اجتماعى شهردارى تهران، اکبر نعمتی، در جمع دانش آموزان کارآفرین منطقه سیزده گفت: یکی از رسالت‌های اصلی سازمان خدمات اجتماعى، توانمندسازی و کارآفرینی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وى افزود: ایجاد دبیرخانه مرکزی فرش شهرداری تهران در منطقه ١٣ فرصت مغتنمی برای توانمندسازی و کارآفرینی و قرار دادن این منطقه در جایگاه واقعی خود است.

به گفته وی این دبیرخانه قرار است رویکردی آموزشی و اقتصادی با تمرکز بر اصل کارآفرینی و توانمندسازی داشته باشد و به عنوان مرکز هادی برای تمام مناطق 22گانه پایتخت قرار بگیرد.

گفتنی است، خانه فرش شهرداری منطقه ١٣ در محله آشتیانی واقع شده و مهم‌ترین هدف آن توسعه و ترویج هنر فرش و رشته‌های مرتبط با این رشته صنایع دستی است.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۰۶۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویای خرید برای تهرانی‌ها / ۵ میلیارد بدهید، صاحب خانه شوید

آفتاب‌‌نیوز :

یکی از مهمترین محور‌های زندگی بشریت حول مسئله مسکن عنوان شده و با توجه به اهمیت بازار مسکن در کشور به دلیل ارتباط مستقیم با وضعیت معیشت و رفاه زندگی مردم دارد.

در گزارش روز‌های اخیر با توجه به افزایش قیمت مسکن در پایان سال (۱۴۰۲)، به بررسی وضعیت نرخ خرید و فروش «منطقه ۱۳» و «منطقه ۱۴» و «منطقه ۱۵» و «منطقه ۱۶» و «منطقه ۱۷» و «منطقه ۱۸» پرداختیم؛ حال قصد داریم در گزارش پیش رو نرخ خرید و فروش در «منطقه ۱۹» تهران را بررسی کنیم.

براساس آمار قیمت‌ها، برای خرید یک واحد ۷۸ متری در منطقه ۱۹ محله اسفندیاری - بوستان تهران، ۹ سال ساخت، نیازمند حداقل ۴ میلیارد و ۷۵۸ میلیون تومان است.

قیمت خرید واحد‌های دیگر در منطقه ۱۹ تهران را در جدول زیر بررسی کنید؛

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • ساخت 2هزار خانه در تهران توسط چین
  • ساخت ۹۵۰۰ واحد مسکونی در ۳ منطقه پایتخت
  • نرخ خرید بازار مسکن؛ با ۵ میلیارد تومان صاحب‌خانه شوید +جدول
  • ارسال ۴۳۴ اثر به دبیرخانه جشنواره فصلی رسانه‌های گیلان
  • برچیده شدن بزرگترین مرکز تجمع معتادان در منطقه ۷ تهران
  • رویای خرید برای تهرانی‌ها / ۵ میلیارد بدهید، صاحب خانه شوید
  • ایجاد دبیرخانه تکریم دختران و بانوان در حرم حضرت معصومه(س)
  • ارزیابی ایمنی بیش از ۱۰۰۰ بوستان در تهران
  • استان مرکزی دارای بیکاری پنهان است
  • اختلالی در اینترنت مناطق مرکزی تهران نداریم