Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- کنسرت بهنام بانی روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه  20، 21 و 22 اردیبهشت ماه هر روز در دو نوبت 19:30 و 22:00 در مجتمع فرهنگی ستارگان اراک برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، بهنام بانی خواننده موسیقی پاپ در ادامه کنسرت های خود در سال 97 با طرفدارانش در اراک دیدار می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهنام بانی در این کنسرت قرار است آهنگ های منتشر شده و جدید خود را از جمله "اخماتو وا کن" و "بسّمه" را برای مخاطبان اجرا کند.


کنسرت های استانی این خواننده در شهرهای مختلف ایران در اسفند ماه سال 96  و نوروز 97 ادامه پیدا کرد. 

همچنین اولین آلبوم رسمی بانی با نام احتمالی "عاشقم کرده" در 12 قطعه جدید و قبلا منتشر شده قرار بود در اسفندماه وارد بازار شود که تا امروز ممکن نشده است.

خواننده دامغانی موسیقی پاپ طی سال‌های اخیر قطعات "اخماتو وا کن"، "بسمه"، "همه دنیام"، "عاشقم کرده"، "چی بگم"، "من یه دیوونم"، "علاقه خاص"، "زیبای بی همتا"، "بیخیال"، "بیا اینجا"، "مرز دیوونگی"، "زندگیمون قصه نبود"، "فصل عاشقی"، "ای کاش" را به صورت تک آهنگ منتشر کرده است و از میان آن‌ها قطعاتی چون "علاقه خاص"، "من یه دیوونم"، "چی بگم" و "عاشقم کرده" شناخته شده است.


کنسرت بهنام بانی
 روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه  20، 21 و 22 اردیبهشت ماه هر روز در دو نوبت 19:30 و 22:00 در مجتمع فرهنگی ستارگان اراک برگزار می شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۰۹۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طنین دانشجویان بین المللی کیش در محکومیت سرکوب دانشجویان در آمریکا

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، شرکت کنندگان در این تجمع با شعار‌های مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر انگلیس به جنبش دانشگاهی آمریکا و اروپا در نفی ظلم و کشتار مردم بی دفاع غزه و فلسطین پرداختند.

هم اکنون بیش از ۱۵۰ دانشجویی بین المللی در پردیس بین الملل کیش دانشگاه علوم پزشکی تهران مشغول به تحصیل هستند.

دیگر خبرها

  • خواننده تیتراژ «رستگاری» کنسرت می‌دهد/ انتشار چند تک آهنگ عاشقانه
  • فیلم رقص و جمله جنجالی بهنام بانی وسط کنسرت
  • نماز خواندن مرد غزه‌ ای زیر آوار ساختمان
  • تصویری دیده نشده از علی انصاریان در پشت صحنه یک فیلم
  • رقص جنجالی بهنام بانی در کنسرتش؛ دست‌وبالم بسته است وگرنه (فیلم)
  • چرا ژاپنی‌ها به نقاشی «ارواح» علاقه دارند؟
  • طنین دانشجویان بین المللی کیش در محکومیت سرکوب دانشجویان در آمریکا
  • سلین دیون در مورد بیماری عصبی نادر خود می‌گوید / از لحاظ اخلاقی زندگی کردن روز به روز سخت‌تر می‌شود!
  • نماهنگ «نحن المنتقمون» منتشر شد/ یک موسیقی برای نمایش اقتدار
  • یک میلیون و ۹۰۰ هزار نوبت سر دام در اراک ایمن سازی سازی شد