Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@23:56:34 GMT

شهربازی کیو خرم آباد بازگشایی می شود

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۱۲۳۶۶

شهربازی کیو خرم آباد بازگشایی می شود

خرم آباد - ایرنا - شهردار خرم آباد گفت: بازگشایی شهربازی کیو به عنوان یکی از مطالبات مردم این شهر با واگذاری به بخش خصوصی انجام می شود.

وحید رشیدی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا از آغاز مراحل مقدماتی بازگشایی شهر بازی کیو خبر داد و افزود: با اشاره به مصوبه ‌شورای اسلامی شهر به زودی آگهی مزایده واگاری به صورت عمومی منتشر می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی حل مشکلات و موانع بازگشایی شهربازی کیو و راه اندازی سریعتر آن را از دغدغه های جدی اعضای شورای شهر و مدیریت شهری در چندماه اخیر عنوان کرد و افزود:بخش محدودی از شهربازی دارای مشکلات حقوقی ناشی از وجود معارض است که مقرر شد، تیم حقوقی شهرداری در فاصله انتشار آگهی پیگیریهای لازم را جهت حل و فصل آن انجام دهد.
وی موضوع راه اندازی شهربازی کیو را یکی از مطالبات جدی شهروندان خرم‌ آبادی دانست.
شهردار خرم آباد همچننی گفت: بیشتر تجهیزات این شهربازی فرسوده هستند که باید تجهیزات استاندارد جایگزین آنها شود.
رشیدی عنوان کرد: وسعت این شهربازی با پارکینگ آن 18 هزار مترمربع است.
شهربازی کیو تنها شهربازی مجهز خرم آباد بوده که بیش از دو سال است تعطیل است.
9872/6060

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي شهربازي كيو خرم آباد شهرداري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۱۲۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور فرعی و کوهستانی گنجنامه- تویسرکان بازگشایی شد

به گزارش جام جم آنلاین همدان، مهرداد آهکی گفت: از اواسط اسفند سال ۱۴۰۲ عملیات بازگشایی محور گنجنامه-تویسرکان با فعالیت ۱۰ نفر نیروی راهدار،۱ دستگاه برف خور،۱ دستگاه گریدر،۲ دستگاه لودر،۳ دستگاه کامیون برفروبی آغاز شده بود و تاکنون ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ ادامه داشته است.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان افزود: در این مسیر کوهستانی، ۱۴ کیلومتر آن بسیار کولاک گیر بوده و در برخی از نقاط ارتفاع کولاک برف به ۶ متر نیز می رسد که با فعالیت جهادی عوامل راهداری عملیات برفروبی و بازگشایی این مسیر به پایان رسیده است.

وی بیان کرد: بیش از ۲ هزار متر مربع در محور گنجنامه-تویسرکان با استفاده از آسفالت گرم چاله گیری و لکه گیری انجام شده است و عملیات لق گیری سنگ ها، تعمیر و نصب گادرریل و نصب نیوجرسی نیز در حال انجام است.

آهکی در پایان گفت: محور گنجنامهتویسرکان از امروز شنبه ۸ اردیبهشت ماه با هماهنگی کمیسیون ایمنی راهها،مدیریت بحران استانداری و پلیس راه استان بطور کامل بازگشایی می شود.

دیگر خبرها

  • کم‌کاری‌ شهرداری موجب خسارت ۲۰۰ میلیاردی در پروژه شهربازی شد
  • بازگشایی راه‌های ارتباطی ۳۵۰ روستای سیل‌زده در خراسان جنوبی
  • تحمیل خسارت ۲۰۰ میلیارد تومانی به شهرداری گرگان / زمان تکمیل شهربازی مبهم است
  • مطالبه برخی امتیازات سرمایه‌گذاران در پروژه‌های شهری گرگان منطقی نیست
  • احتمال ریزش سنگ ریزه در جاده گنجنامه-تویسرکان
  • محور فرعی و کوهستانی گنجنامه- تویسرکان بازگشایی شد
  • محور فرعی و کوهستانی گنجنامه تویسرکان بازگشایی شد
  • خیابان کشاورز بجنورد بازگشایی شد + فیلم
  • جاده گنجنامه-تویسرکان بازگشایی شد
  • بازگشایی محور فرعی و کوهستانی گنجنامه- تویسرکان