Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهران محمدی، مدیرمسئول انتشارات جهاددانشگاهی استان درگفت و گو با ایکنا، افزود: این کتاب به همت دکتر امین قنادی اصل، عضو هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی و مهندس سعید مرتضوی عضو باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان به رشته تالیف درآمده است.
وی خاطرنشان کرد: با گسترش نرم افزارهای کامپیوتری در زمینه طراحی انواع سازه ها، دقت تحلیل و طراحی به مراتب افزایش پیدا کرده است که از مشکلات اصلی مهندسین عمران کشورمان در طراحی سازه ها با نرم افزارهای کامپیوتری مانندEtabs 2016 عدم وجود آیین نامه طراحی ایرانی در این نرم افزار می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمدی اضافه کرد: از ویژگی های کتاب این است که تحلیل و طراحی ساختمان طبق مبحث نهم و ششم ویرایش 92 و استاندارد 2800 ویرایش 4 نگارش شده و هم چنین هر بند آیین نامه برای درک بیشتر خواننده دارای مثالی مجزا می باشد.
وی بیان اینکه در تهیه کتاب مذکور همه نکات اجرایی، نتایج تحلیل و طراحی دستی و با نرم افزار کنترل شده است گفت: این کتاب حاصل کار تخصصی و تدریس در زمینه طراحی انواع سازه¬ها می باشد و برای بالا بردن سطح علمی، قدرت تحلیل و طراحی مهندسان و دانشجویان با بیان همه نکات ریز آیین نامه ای به نگارش درآمده است.
محمدی یادآور شد: کتاب آموزش « تحلیل و طراحی ساختمان‌های بتنی به صورت دستی و نرم‌افزاری ETABS 2016‬ » به قیمت 400 هزار ریال از کتاب فروشی ها قابل تهیه است.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۱۳۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار درباره تعویق لیگ برتر فوتبال

به گزارش تابناک، امیرمهدی علوی در گفت‌وگوی تلفنی با اخبار ورزشی شبکه سوم سیما در خصوص حواشی اتفاقات دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر اظهار داشت: باید آیین‌نامه اجرایی کانون هواداری کشور تشکیل شود و اسامی تایید شده باشگاه‌ها به اطلاع فدراسیون فوتبال برسد تا در فایل مرتبط با بانک اطلاعاتی هواداری ذخیره شود. نکته دوم، بحث بلیت‌فروشی هوشمندانه برای مسابقات تیم میزبان رقابت‌های لیگ برتر برای فصل آینده است تا هر فردی به صورت هوشمند در صندلی خودش قرار بگیرد. این موضوع باعث نظم بیشتر می‌شود.

وی افزود: بحث سوم، تجهیزات در ورزشگاه‌ها است که باید در استاندارد برگزاری رقابت‌های لیگ برتر و بر اساس الزام‌های AFC باشد. همچنین هماهنگی‌هایی با سایت ثبت احوال در جریان است تا در حوزه بلیت فروشی آنلاین، افراد در صندلی مرتبط با خود قرار بگیرند.

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه تضمینی برای اجرای این آیین‌نامه وجود دارد، گفت: اگر این الزامات انجام نشود، لیگ آینده به تعویق می‌افتد و تا انجام تمامی موارد آغاز نمی‌شود. پس از پایان لیگ امسال، موارد اجرایی را هفته به هفته به اطلاع می‌رسانیم. بر اساس همین آیین‌نامه، LOC برگزاری مسابقات لیگ برتر وقف برگزاری مسابقات کنفدراسیون آسیا خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
 

دیگر خبرها

  • آموزش‌های جهاددانشگاهی «اشتغال محور» است
  • آیین شکرگزاری برداشت گل‌محمدی در سربیشه برگزار شد
  • هشدار درباره تعویق لیگ برتر فوتبال
  • بوستان رازی به محیط ویژه برای نوجوانان تبدیل می شود
  • «گل‌غلتان» آیینی زیبا با عطر مدهوش‌کننده گل محمدی
  • نمایشگاه دست سازه‌های هنرجویان هنرستان دخترانه در شهرستان نقده
  • ساخت آشپزخانه‌ به سبک مجلات دکوراسیون با هوش مصنوعی!
  • طراحی سؤالات امتحانات نهایی فقط از کتب درسی است
  • پانزدهمین جشنواره گل غلتان نوزادان امیریه دامغان برگزار می‌شود
  • چه نوع سؤالاتی در امتحان نهایی طرح می‌شود؟