Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

معصومه آقاپور در گفت‌وگویی در توضیح جلسه امروز کمیسیون اقتصادی مجلس گفت:‌ در این جلسه آقای ظریف برای پاسخ به سوالات تعدادی از نمایندگان حاضر شد که سوال کنندگان حضور پیدا نکردند به همین دلیل جلسه حول محور اقتصاد بین‌المللی، تجارت و نحوه مبادلات تجاری و اقتصادی با کشورهای همسایه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: یکی دیگر از موارد مطرح شده در این جلسه شرایط پیبش بینی شده بعد از ۲۲ اردیبهشت بود که تاکید شد باید همه با وحدت و همدلی همراه با مردم از این مسیر عبور کنیم.

این نماینده مجلس ادامه داد:‌ اعتقاد همه بر این است که باید به دور از جناح بندی و سلایق فردی حرف مردم را شنیده و با آنها برای هر شرایطی آماده باشیم این به وحدت و همدلی و شفافیت نیاز دارد.

آقاپور درباره‌ی طرح جامع دیپلماسی اقتصادی نیز گفت: این موضوع در جلسه کمیسیون اقتصادی مطرح شد بدان معنا که باید شرایطی به وجود آید تا بانک‌های اروپایی و کشورهای همسایه اعتقادی برای مبادلات داشته باشد این در قالب معاهده FATF می گنجد که فردا در جلسه علنی مجلس مطرح خواهد شد.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس درباره‌ی جلسه صبح امروز اعضای کمیسیون با علی لاریجانی گفت: این جلسه درباره‌ی ارائه پیشنهادات در خصوص طرح ساماندهی بازار ارز بود این طرح در حد پیشنهاد و پیش نویس است  که باید برای ادامه این کار جلسه مشترکی با دولت برگزار شود تا هماهنگی‌های لازم صورت گیرد چرا که اکنون دولت در حوزه بازار ارز اقدامات خوبی را انجام می‌دهد.

انتهای پیام

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۱۴۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیست نامزدهای شورای وحدت در دور دوم انتخابات تهران

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، احسان محمدحسینی مدیر روابط عمومی و امور رسانه شورای وحدت با اعلام فهرست نمایندگان مورد حمایت این شورا در حوزه انتخابیه تهران، ری شمیرانات، اسلامشهر و پردیس بیان کرد: در فرایند انتخاب نمایندگان، تلاش شد در شرایط برابر از نظر صلاحیت، بانوان در اولویت قرار داشته و در صدر فهرست قرار گیرند.

بیشتر بخوانید؛ لیست جامعه اسلامی مهندسین برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران

به این ترتیب فهرست مورد حمایت شورای وحدت در دومین مرحله انتخابات مجلس شورای اسلامی در این حوزه انتخابیه به شرح زیر است:

۱- سمیه گلپور چمرکوهی
۲- ریحانه اخلاقی
۳- سمیه رفیعی
۴- زینب قیصری
۵- زهره سادات لاجوردی
۶- علی‌اصغر پورمحمدی
۷- ابوالقاسم جراره
۸- محمد سراج
۹- مجتبی رحماندوست
۱۰- علیرضا سلیمی
۱۱- حسین صمصامی مزرعه آخوند
۱۲- ابراهیم عزیزی
۱۳- پیمان فلسفی
۱۴- سیدنظام الدین موسوی
۱۵- سیدمرتضی محمودی
۱۶- احمد نادری

مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت‌ماه در ۲۲ حوزه انتخابیه برگزار می‌شود. مرحله اول انتخابات نیز ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ در سراسر کشور برگزار شده بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229479 برچسب‌ها انتخابات مجلس شورای اسلامی

دیگر خبرها

  • رونمایی «دیپلماسی اقتصادی و برندسازی ملی» در نمایشگاه کتاب
  • چهار نفر از اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس تحریم شدند
  • لزوم کیفی سازی نظارت بازرسان بر بازار
  • جلسه کمیسیون دائمی هیأت امنای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد
  • ۲۳ سند، آماده مذاکره با عراق در کمیسیون مشترک دو کشور است
  • مجلس دوازدهم باید به بهبود معیشت مردم بپردازد
  • بازی جدید قالیباف برای حفظ صندلی ریاست؛ تندرو‌ها شمشیر را از رو بسته‌اند
  • لیست نامزدهای شورای وحدت در دور دوم انتخابات تهران
  • تزکیه و پرورش اسلامی در دستور کار آموزش و پرورش باشد
  • افزایش گرایش مردم به لیست‌ها در دور دوم انتخابات مجلس