Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از لرستان، یکی‌از روزهای ارد‌یبهشت به نام روز ماما ثبت شده است، روزی به نام مهربان‌ترین انسان‌های که راوی عشقند و خالق لحظه‌های حیات انسانی.
اردیبهشت ماه مهربانی و رویش عشق ورزی زمین است. اردیبهشت و روزهایش یادآور بهشت است، بهشتی که هدیه خداوند به انسان است.
ماماها شاهد اولین خنده‌ها و اولین گریه‌هایی هستند که با به دنیا آمدن کودک به جهان هستی عشق می‌آفرینند و مهربانی منتشر می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاید بتوان گفت لطیف‌ترین موجودات خداوند ماماها هستند به‌واسطه شغلی که انتخاب کرده و یا شاید انتخاب شده‌اند. آنان نیز برگزیدگانی هستند که در پیشگاه قادر بی‌همتا جایگاهی عظیم و بزرگ دارند. پس بسیار باید مواظب این جایگاه رفیع انسانی باشند و این جایگاه نشانی از فرشتگانی دارد که مقرب درگاه احدیت هستند.
کودک با اولین گریه‌ها و لبخندهایش میهمان دستان مهربان فرشتگانی به نام ماما می‌شود و او نیز با دستان سخاوتمندش آن هدیه خدایی را تقدیم به پدر و مادرش می‌کند.پس نمی‌توان نقش بی‌بدیل مادرانه ماما را در این چرخه پر راز و رمز زندگی نادیده گرفت.
چه‌قدر خداوند این فرشتگان الهی را دوست دارد که یکی از بهترین روزهای سال را به نام او مقدر کرده است چراکه خالق اردیبهشت روزی اردیبهشتی را به نام بهترین مخلوقش هدیه کرده است.

یادداشت: عبدالرضا شهبازی

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۱۴۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به مناسبت ۸ اردیبهشت روز میمند خواستگاه گل محمدی - فارس

میمند شهری از توابع بخش میمند شهرستان فیروزآباد در استان فارس است. میمند اولین تولیدکننده بزرگ گلاب در ایران بوده است و در آن سالیانه بیش از ۱۰ هزار تن گلاب تولید می‌شود که ۶۰ درصد آن صادر می‌شود و سطح زیر کشت گل محمدی و نسترن در حدود ۲۱۰۰ هکتار است.میمند دارای آب و هوایی معتدل و نسبت به مناطق همجوار خنک‌تر باشد و حدود ۱۰۲ نوع گیاهی دارویی در میمند روییده و از آن‌ها عرق گرفته می‌شود و صنعت شیشه گری نیز در این شهر از اهمیت بالایی برخوردار است. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3075427 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • نقش تاثیرگذار ماماها در جوانی جمعیت و فرزندآوری
  • نقش ماماها در جوانی جمعیت و فرزندآوری کلیدی است
  • اولین پمپ بنزین رباتیک در امارات افتتاح شد
  • یک سال پیش در چنین روزی؛ اولین بازی لامین یامال برای بارسلونا / فیلم
  • ۱۰ اردیبهشت روز ملی خلیج فارس + فیلم
  • پیش‌بینی می‌کنیم سال آینده کمبود نیروی انسانی نداشته باشیم
  • روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه + تاریخ، معرفی رشته مامایی و بازار کار
  • اولین روز ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • در مستند «آقای خاص»؛فرزاد حسنی راوی ناگفته‌های زندگی سرمربی تیم ملی شد
  • به مناسبت ۸ اردیبهشت روز میمند خواستگاه گل محمدی - فارس