Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-01@17:46:38 GMT

آیین بزرگداشت چهلمین سال تأسیس دانشگاه صنعتی اصفهان

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۱۵۱۸۴

آیین بزرگداشت چهلمین سال تأسیس دانشگاه صنعتی اصفهان

به گزارش ایسکانیوز به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز اصفهان؛ رییس دانشگاه صنعتی اصفهان با بیان اینکه آیین بزرگداشت چهلمین سال تأسیس دانشگاه صنعتی اصفهان و نیز بهره‌برداری از چندین طرح مهم دانشگاهی، رویدادهای مهم این مراسم است گفت: در چهاردهه گذشته بیش از 50 هزار دانش آموخته ممتاز در مقاطع کارشناسی ،کارشناسی ارشد و دکتری در این دانشگاه تربیت شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سید محمود مدرس هاشمی با اشاره به اینکه هم‌اینک این دانشگاه از حدود 500عضو هیئت‌علمی برجسته کشور در سه حوزه فنی و مهندسی، علوم پایه و کشاورزی و منابع طبیعی بهره‌مند‌است، افزود: نزدیک به 11 هزار دانشجو در مقاطع سه‌گانه در 14دانشکده و هشت پژوهشکده این دانشگاه، در حال تحصیل آموزش‌های آکادمیک و انجام پژوهش‌های کاربردی هستند.
وی پیشگیری و حل معضلات متعدد از صنعت و اقتصاد کشور را دیگر دستاوردهای ارزشمند و بی‌بدیل دانشگاه صنعتی اصفهان در چهار دهه گذشته دانست و گفت: این دانشگاه با برخورداری از رشته‌های فنی مهندسی در کنار علوم پایه ریاضی، فیزیک و شیمی، چالش‌های فراوانی را از پیش روی صنعت کشور برداشته که حداقل دستاوردهای آن، کمک به اقتصاد کشور، کارآفرینی و ایجاد اشتغال بوده است.
در این مراسم از برگزیدگان و فارغ‌التحصیلان بنام این دانشگاه و همچنین همکاران و مدیران کارآمد قدردانی می شود.
آیین بزرگداشت چهلمین سال تأسیس دانشگاه صنعتی اصفهان با حضور محمدباقر نوبخت معاون رییس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه‌ و بودجه کشور و منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری عصر فردا در تالار شیخ بهایی دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می شود.
دانشگاه صنعتی اصفهان یکی از دو دانشگاه بزرگ دولتی استان اصفهان و با دو هزار و 300هکتار مساحت، بزرگ‌ترین دانشگاه کشور از لحاظ وسعت است.

اصفهان دانشگاه صنعتی اصفهان سید محمود مدرس هاشمی دانشگاه محمدباقر نوبخت منصور غلامی

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۱۵۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش دانشجوی دانشگاه صنعتی بهبهان در جشنواره محیط زیست کشور+فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مهران سحرابی نیک، دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان با طراحی و ساخت دستگاهی در زمینه تصفیه آب و هوا رتبه نخست جایزه ملی محیط زیست کشور در بخش اختراعات را از آن خود کرد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۷۳ دانشگاه ایرانی جز برترین‌های دانشگاه‌های آسیا
  • پنج استاد دانشگاههای استان اصفهان در فهرست استادان نمونه کشوری
  • پنج اصفهانی در فهرست استادان نمونه کشوری
  • حذف ۲۷ رشته در دانشگاه اصفهان در سال جاری
  • آیین بزرگداشت مقام معلم در دانشگاه اصفهان برگزار شد
  • ۲۷ رشته در دانشگاه اصفهان در سال جاری حذف می‌شود
  • درخشش دانشجوی دانشگاه صنعتی بهبهان در جشنواره محیط زیست کشور+فیلم
  • اعلام اسامی اساتید نمونه کشوری/ چهار معاون وزیر علوم در بین برگزیدگان
  • ۶۵ عضو هیئت علمی نمونه کشوری معرفی شدند/ حضور پررنگ معاونان وزیر علوم در بین استادان برتر!
  • برگزاری ره‌آورد فناورانه حمل‌ونقل شهری در دانشگاه صنعتی اصفهان