Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید این تیم در دیدار با ذوب آهن باید مراقب ضربات ایستگاهی تیم حریف باشد.

مجید نامجو مطلق پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید این تیم در دیدار با ذوب آهن باید مراقب ضربات ایستگاهی تیم حریف باشد.مجید نامجو مطلق در خصوص قهرمانی استقلال در جام حذفی گفت:

استقلالی ها استحقاق این قهرمانی را داشتند و به آن هم رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم خونه به خونه که تا دو روز قبل از بازی وضعیتش برای حضور در فینال جام حذفی مشخص نبود، بازی قابل قبولی از خود ارائه داد و توانست استقلال را اذیت کند. شاید هرگز کسی فکر نمی کرد که خونه به خونه بتواند این بازی خوب را مقابل استقلال انجام دهد.

مجید نامجو مطلق تاکید کرد:

بازیکنان استقلال آن شادابی همیشگی را نداشتند و با ترکیبی متفاوت مقابل خونه به خونه قرار گرفتند. شاید هم فکر از پیش برنده بودن باعث شده بود تا نتوانند ارائه گر بازی های همیشگی خود باشند. البته بازیکنان جوان و با انگیزه خونه به خونه هم تلاش زیادی از خود نشان دادند و آنقدر مقابل استقلال خوب بازی کردند که اعتقاد دارم اگر از ابتدای شروع لیگ دست یک چنین روندی را می داشتند به راحتی به لیگ برتر می آمدند اما در مجموع استقلال توانست از تجربه اش استفاده کند.

پیشکسوت استقلال در خصوص تمدید قرارداد شفر با آبی پوشان گفت:

مربیان بزرگ نیاز به زمان دارند تا بتوانند تفکرات خود را برای بازیکنان دیکته کنند. استقلال از زمان حضور شفر روند خوبی داشت و بازی های منطقی از خود ارائه داد و فکر می کنم بهترین کاری که مدیران استقلال انجام دادند عقد قرارداد دوساله با شفر بود. او حالا با آرامش می تواند با جذب بازیکنان مورد نظر فصل آینده یک استقلال پرقدرت را روانه میدان کند.

مجید نامجو مطلق در خصوص دیدار رفت و برگشت استقلال برابر ذوب آهن در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا گفت:

مطمئناً استقلال آنطور که برابر خونه به خونه ظاهر شد، مقابل ذوب آهن بازی نخواهد کرد. هر دو تیم بازی سختی مقابل یکدیگر دارند. قلعه نویی شناخت خوبی از استقلال دارد و شفر هم تقریباً دیگر با فوتبال ایران آشنا شده و با آنالیزهای خوبش می تواند به نقاط قوت و ضعف حریفش دست پیدا کند. ذوب آهن توانسته از ضربات ایستگاهی گل های خوبی به ثمر برساند و استقلال باید مراقب این موضوع باشد.

مجید نامجو مطلق در خصوص اتفاقات ناخوشایندی که بعد از فینال جام حذفی رخ داد، گفت:

از این اتفاقات در هیچ جای دنیا مشاهده نخواهید کرد. هیچ نظم و انضباطی در ورزشگاه حاکم نبود و خدا را شکر که اتفاقات ناگواری نیفتاد. البته متاسف شدم از اینکه شنیدم یکی از هواداران سنگ به چشمش خورده و بینایی اش را از دست داده اما معتقدم اگر نمی توانیم نظم و انضباط و امنیت را برقرار کنیم، بهتر است که بازی را در جایی دیگر برگزار کنیم. همه ما مدیون مردم خرمشهر و رشادت های آنها هستیم اما با این شرایط ارزش آنها را هم زیر سوال می بریم و وجهه شهر شهید پرور و قهرمان خرمشهر را خدشه دار می کنیم. به نوشته مهر، وی در پایان تاکید کرد: اگر قرار است سال آینده هم فینال جام حذفی در خرمشهر برگزار شود باید از الان به فکر نظم و انضباط، امنیت و زیرساخت ورزشگاه اروندان باشیم تا دیگر شاهد چنین اتفاقاتی که در فینال جام حذفی امسال افتاد، نباشیم.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۱۶۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکنان اسمی پرسپولیس علیه تصمیم اوسمار | تبعات شکست تلخ

به گزارش همشهری آنلاین بازیکنان پرسپولیس خیلی امیدوار بودند تا با قهرمانی در جام حذفی حداقل اگر در لیگ به صدر جدول نرسیدند، فصل را بدون جام تمام نکنند. آخرین‌بار که آنها توسط آلومینیوم از جام حذفی کنار رفتند در لیگ هم ناکام بوده و جام را به استقلال دادند و هواداران پرسپولیس می‌ترسند این ماجرا باز هم تکرار شود. در همین راستا رختکن سرخپوشان بعد از بازی اصلا حال و هوای خوبی نداشت. وحید امیری که به‌عنوان کاپیتان تیم پنالتی را از دست داده بود بیشتر از همه نفرات احساس شرمندگی می‌کرد و بابت این موضوع هم از همبازیانش عذرخواهی می‌کرد؛ البته اکثر بازیکنان به وحید دلداری می‌دادند. در این میان چند بازیکن اسمی تیم به‌اضافه همراهان اعتقاد داشتند اوسمار با تعویض‌های بدش کمر تیم را شکسته و او مقصر اصلی این باخت است. در واقع اتفاقات بازی پرسپولیس در اراک باعث شد اوسمار تا حدی اعتماد شاگردانش را از دست بدهد.

کد خبر 847638 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • بازیکنان اسمی پرسپولیس علیه تصمیم اوسمار | تبعات شکست تلخ
  • برگزیدگان جشنواره تلویزیونی «عروسک‌خونه» معرفی شدند/ انتقاد پیشکسوت نمایش عروسکی از وفور جیغ، دست و هورا در تلویزیون!
  • برگزیدگان جشنواره تلویزیونی «عروسک‌خونه» معرفی شدند/ انتقاد پیشکسوت نمایش عروسکی از وفور جیغ و دست هورا در تلویزیون!
  • درخواست پیشکسوت پرسپولیس از مدیران باشگاه
  • اصغری: تعویض‌های پرسپولیس جواب نداد/ تمرکزمان روی حذفی نیست
  • نصرتی: می‌توانیم به آسیا برسیم
  • مورایس: بازی‌های حذفی هیچ‌گاه آسان نیست
  • بازی همیشگی‌مان را مقابل آلومینیوم انجام ندادیم
  • اوسمار: بازی همیشگی‌مان را مقابل آلومینیوم انجام ندادیم
  • آمار جالب سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی