Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر آموزش و پرورش مراغه گفت:توجه به الگوهای تربیت اسلامی و فرهنگی در مدارس کشور ضروری بوده و باید در تربیت دانش آموزان الگوهای اسلامی و فرهنگی توجه ویژه‌ای شود. ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۳ استانها آذربایجان شرقی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مراغه، جلیل اسلامی عصر امروز در آیین تجلیل از فرهنگیان بازنشسته مراغه با اشاره به ضرورت توجه به الگوهای اسلامی در مدراس ،اظهار داشت:توجه به الگوهای تربیت اسلامی و فرهنگی در بین دانش آموزان کشور امری ضروری بوده و باید در مدارس به این نکته مهم توجه ویژه‌ای داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:دانش آموزان بیشتر زمان خود را در مدارس صرف می می‌کنند و این مکان بهترین فرصت برای تربیت دانش آموزان ببا بهره گیری از الگوهای تربیتی اسلامی و فرهنگی در جامعه است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان مراغه در ادامه با اشاره به ضرورت شاداب سازی محیط مدارس ،تصریح کرد:یکی از مهم‌ترین مشوق‌های روحی دانش آموزان برای تحصیل در مدارس زیباسازی محیط مدرسه و ایجاد شادابی خاصی در بین دانش آموزان است.

اسلامی ادامه داد:دشمنان با بهره گیری از برخی ابزارهای رسانه‌ای خود در فضای مجازی جوانان کشورهای اسلامی را مورد حمله قرار می‌دهند و ضروری است فرهنگ سازی های لازم در خصوص شگردهای آنان در بین دانش اموزان انجام شود.

وی خاطر نشان کرد:هفته معلم فرصت مناسبی برای تکریم و تجلیل از پیشکسوتان فرهنگی در جامعه است چراکه آنان برای تربیت فرزندان این جامعه دلسوزی کرده‌اند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان مراغه با اشاره به صداقت فرهنگیان ،اظهارکرد:صداقت ،دلسوزی و احساس مسئولیت از ویژگی‌های مهم یک معلم موفق در جامعه است و همیشه برای تربیت دانش آموزان در مدارس کشور تلاش می‌کنند.

وی در ادامه با اشاره به ضرورت تکریم فرهنگیان در جامعه ،اظهارکرد:تکریم و تجلیل از معلمان فرهنگی کشور موجب مباهات در جامعه است و این امر از رویکردهای اساسی آموزش و پرورش خواهد بود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان مراغه  در ادامه یادآور شد:درحال حاضر 3هزار پرسنل فرهنگی در بیش از 550 مدرسه دولتی و غیر دولتی در این شهرستان در حال تحصیل و فعالیت هستند که همزمان با هفته معلم برنامه‌های خوبی با مشارکت دانش آموزان در مدارس این شهرستان برگزار شد.

اسلامی در پایان با تاکید بر ضرورت توجه به تربیت نسلی آگاه در مدارس ،گفت:ارج نهادن به تلاش‌های معلمان درجامعه امری ضروری بوده و در این راستا تجلیل از کارکنان و فرزندان ممتاز فرهنگی همزمان با هفته معلم در این شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام/ ت

R7887/P1336/S6,47/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۱۶۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی امام جمعه تکاب از اجرای طرح نور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  نماز جمعه این هفته در تکاب به امامت حجت الاسلام مصطفی کوهی امام جمعه شهرستان در مصلی بقیة الله الاعظم (عج ) برگزار و اقامه شد.

حجت الاسلام کوهی گفت : تربیت دانش آموزان نمونه و تعلیم و تربیت اصولی در مدارس رسالت خطیر معلمین تلاشگر در سنگر تعلیم و تربیت است.

امام جمعه تکاب گفت : معلمین متعهد و انقلابی سنگر داران واقعی خط اول مبارزه با تهاجم فرهنگی غرب هستند و آموزه های آنان برای دانش آموزان در زندگی اجتماعی آنان بروز و نمود عینی خواهد داشت.

وی گفت : کارگران زحمت کش گردانندگان چرخ تولید کشور هستند و حمایت از این قشر زحمت کش افزایش تولید و جهش تولید را در پی خواهد داشت.

امام جمعه تکاب گفت : اجرای طرح نور و هدایت بی حجابی و بی بند و باری بسوی عفت و عطوفت کار با ارزشی است و از اقدام نیروی انتظامی در تقویت حجاب و رعایت حجب و حیا در جامعه قدر دانی می کنیم.

دیگر خبرها

  • روایت خسروپناه از آمار وضعیت دانش‌آموزان مدارس دولتی در میان داوطلبان برتر کنکور
  • نماینده آیت الله العظمی سیستانی خواستار تربیت شخصیت قرآنی دانش آموزان و دانشجویان شد
  • سیل آرزوی ۱۲ ساله دانش‌آموزان زیرکوهی را با خود برد/ ارتش به داد کنکوری‌ها رسید +فیلم
  • قدردانی امام جمعه تکاب از اجرای طرح نور
  • آمادگی مجموعه مدارس صدرا در اجرای کامل سند تحول آموزش و پرورش
  • چرا اردستان معاونت آموزشی و پرورشی ندارد؟
  • نظام آموزشی اردستان، معاونت آموزشی و پرورشی ندارد
  • پیش بینی ۵۲ میلیارد اعتبار در حوزه عمرانی آموزش و پرورش رزن
  • مسیر و راه نسل توانمند از مدارس دخترانه می‌گذرد
  • تاکید بر برنامه ریزی مدون در حوزه های فرهنگی و اعتقادی دانش آموزان فیروزکوه