Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@17:20:42 GMT

سمنان| ترویج فرهنگ ایثار و شهادت رسالت بزرگ جهاد گران است

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۱۷۱۶۴

سمنان| ترویج فرهنگ ایثار و شهادت رسالت بزرگ جهاد گران است

فرمانده قرارگاه نجف اشرف در زمان دفاع مقدس گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت رسالت بزرگ جهادگران است. ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۳ استانها سمنان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، محمد موحد خواه ظهر امروز در چهارمین مجمع پیشکسوتان ایثار و جهاد در جهاد کشاورزی استان سمنان اظهار داشت: جهاد گران که سنگر سازان بی سنگر این نظام هستند یکی از نقش‌آفرینان اصلی در پیروزی جنگ تحمیلی بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تقویت روحیه جهادی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یکی از دغدغه‌های مهم ما در نظام به شمار می‌رود افزود: این امر یکی از رسالت‌های بزرگ جهاد گران در عرصه‌های مختلف جهادی به شمار می‌رود.

این فرمانده دوران دفاع مقدس بیان کرد: جهاد گران با شعار پرقدرت " ما می‌توانیم " غیرممکن‌ها را ممکن ساختند و تمامی کمبودهای موجود در مسیر نبرد با دشمنان را رفع کردند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان امروز از جبهه نرم درصدد آسیب زدن به‌نظام و نفوذ در کشور است تصریح کرد: معرفی شهدا به‌عنوان الگوهای برتر اخلاقی به جوانان برای مقابله با هجمه‌های متعدد دشمنان در دستور کار جهادگران قرار گیرد.

موحد خواه ابراز داشت: ما باید راه شهدا را ادامه دهیم تا بتوانیم از نفوذ دشمنان در این عرصه جلوگیری کنیم.

سید حسن میرعماد رئیس سازمان جهاد کشاورزی نیز در این مجمع اظهار داشت: جهاد گران همواره در بین جوامع مردمی به‌خوبی درخشیدند و نام آنان تجلی فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی با بیان اینکه خدمت به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یکی از مهم‌ترین وظایف جهاد گران است گفت: جهاد گران جایگاه ویژه‌ای در پیروزی دفاع مقدس داشتند و از ابتدای تشکیل این نهاد تا این لحظه چیزی جز خدمت به مردم از جهاد گران دیده نشده است.

میرعماد با اشاره به اینکه افزایش میزان تولیدات کشاورزی و محصولات دامی یکی از مهم‌ترین رسالت‌های جهاد گران در بخش کشاورزی است تصریح کرد: با تحقق این هدف گامی مؤثر برای پیاده‌سازی سیاست‌های اقتصاد مقاومتی برداشته می‌شود و زمینه پیروزی ایران در جنگ اقتصادی با دشمنان را فراهم می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان 118 شهید جهادگر به این نظام تقدیم کرده است.

انتهای پیام/ ع

R41366/P1494/S6,64/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۱۷۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید بر حفظ فرهنگ ایرانی اسلامی و ترویج  فرهنگ حجاب و عفاف در مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ فرماندار ویژه شهرستان مهاباد در جلسه عفاف و حجاب این شهرستان با بیان اینکه جامعه سالم درگرو حجاب و عفاف است، گفت: نهاد‌ها ودستگاههای اجرایی برای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف باید برنامه‌های جامع و عملی داشته باشند.

حسن عباسی افزود: اجرای دستورالعمل های ابلاغی مرتبط بر رعایت حجاب و اصل امر به معروف و نهی از منکر در سطح اداره ها ضروری و کوتاهی در این زمینه قابل قبول نیست.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مهاباد هم در این نشست حجاب و عفاف را زیربنای تحکیم بنیان خانواده و مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمن دانست.

حجت الاسلام آقا محمدی، با اشاره به اینکه رعایت حجاب و عفاف ویژه شرعی هر انسان مسلمانی است،افزود: توجه به امر پوشش و رعایت حجاب برای زنان و مردان توصیه اکید قرآن کریم به بندگان است.

آشنایی خانواده‌ها با سبک زندگی ایرانی اسلامی و انتقال آن به نسل جوان، بسترسازی برای حفظ اصالت و ارزشهای دینی، برگزاری کارگاههای آموزشی و استفاده از ظرفیت رسانه ملی و فضای مجازی برای فرهنگ‌سازی و تبیین ابعاد و ثمرات حجاب و عفاف در جامعه، از دیگر موضوعهای مطرح شده در این نشست بود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ورزش باستانی ترویج فرهنگ پهلوانی و جوانمردی
  • اسم گذاری ۱۷ شوال به عنوان روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای
  • تأکید بر حفظ فرهنگ ایرانی اسلامی و ترویج  فرهنگ حجاب و عفاف در مهاباد
  • شهرداری میانه از پیشگامان ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است
  • تبیین مفاهیم ایثار و شهادت برای نسل جوان ضروری است
  • تضعیف فرهنگ جهاد و شهادت، هدف دشمنان انقلاب
  • باغچه‌های سلامت خانگی راهی برای ترویج فرهنگ تغذیه سالم
  • ضرورت معرفی جلوه‌های ایثار و شهادت به نسل جدید
  • بزرگداشت شهیدان برای آینده نظام ضروری است
  • حضرت عبدالعظیم (ع) پرچمدار جهاد تبیین بود