Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-05-01@07:38:29 GMT

کفش طلای کریم در گل و لای گم شد+عکس

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۱۷۸۵۵

کفش طلای کریم در گل و لای گم شد+عکس

به گزارش وانانیوز، 

تیم المپیاکوس با حضور دو بازیکن ملی پوش ایرانی اش به نام های کریم انصاری فرد و احسان حاج صفی در هفته آخر رقابت های لیگ یونان به مصاف تیم جیاننینا رفته و با وجود آنکه نتیجه بازی تاثیری در سرنوشت این تیم در جدول رده بندی نداشت با نتیجه 4 بر صفر مغلوب حریفش شد. المپیاکوس با این نتیجه و در پایان فصل 2017/2018 لیگ یونان با 57 امتیاز و پایین تر از آ ا ک و پائوک در رده سوم قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اما بازی آخر المپیاکوس برای یک نفر حساسیت ویژه ای داشت و آن کریم انصاری فرد مهاجم این تیم بود که شانس داشت تا به عنوان آقای گلی رقابت های لیگ یونان برسد. کریم که فصل گذشته و در دو تیم پانانیوس و المپیاکوس تنها 6 گل زده بود امسال موفق شد 17 گل زده و به عنوان دومین گلزن برتر لیگ یونان برسد. او در حالی نتوانست عنوان آقای گلی را به دست بیاورد پریجوویچ  صرب در پائوک با 19 گل به عنوان آقای گلی رسید.


کریم انصاری فرد می توانست در بازی برای جیاننینا با زدن دو گل به مهاجم صربستانی پائوک برسد اما شرایط آب و هوایی و بی انگیزگی تیم المپیاکوس مانع از این شد تا مهاجم ملی پوش و ایرانی بتواند امسال به عنوان آقای گلی برسد. با این وجود زدن هفده گل در لیگ یونان نشان از آمادگی بالای کریم انصاری فرد دارد که البته به خوبی با پاس های احسان حاج صفی تغذیه می شود.

 

 

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۱۷۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ هتک حرمت مجدد قرآن کریم در سوئد

یک فعال مسیحی به نام جِید سانبِرگ (Jade Sanberg) تحت حمایت پلیس سوئد، به قرآن هتک حرمت کرد. این اتفاق سه روز پیش در استکهلم رخ داد و تصاویر آن به‌تازگی منتشر شده است.

دریافت 1 MB

دیگر خبرها

  • طنز امروز باید به استاندارد طنز گل‌آقا برسد/ما در جریان کاستی‌های حوزه طنز هستیم و برای جبران آن تلاش می‌کنیم
  • تجارت ایران و چین می تواند به ۵۰ میلیارد دلار برسد
  • خط و نشان لواندوفسکی: شاید آقای گل شدم
  • درگیری بزرگ در لیگ یونان: نتوانستند مربی را کنترل کنند! (+عکس)
  • بارسا ۴-۲ والنسیا: بازگشت قدرتمندانه تیم ژاوی
  • درگیری بزرگ در لیگ یونان: نتوانستند مربی را کنترل کنند!
  • فیلم/ هتک حرمت مجدد قرآن کریم در سوئد
  • آرسن ونگر: هر تیمی می تواند به دورتموند گل بزند، چه برسد به پاری سن ژرمن!
  • حاج‌صفی وارد بازی قهرمانی شد
  • ببینید | دعوای ایران و افغانستان بر سر آب؛ مگر سیلاب به داد مردم سیستان برسد