Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-27@16:58:22 GMT

اعلام نتایج رسمی انتخابات پارلمان لبنان

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۲۰۱۵۱

اعلام نتایج رسمی انتخابات پارلمان لبنان

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری برنا، وزیر کشور لبنان دوشنبه شب در یک نشست خبری، نتایج رسمی انتخابات پارلمان این کشور را اعلام کرده است.

نهاد المشنوق وزیر کشور لبنان اعلام کرد که نتایج غیر رسمی انتخابات در منطقه عکار را ساعاتی بعد اعلام خواهیم کرد و طی ۴۸ ساعت آینده همه نتایج رسما اعلام خواهد شد.

او گفت که همه اعضای دو لیست الوفاء و الامل در حوزه های دوم و سوم جنوب لبنان پیروز شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشنوق اعلام کرد که دو کاندید به نام های «علی عمار» و «فادی علامه» در بعبدا پیروز شدند. عبدالرحیم مراد، محمد نصرالله، هنری شدید و ایلی الفرزلی در بقاع غربی دیگر نمایندگان پیروز در انتخابات هستند.

او در ادامه اعلام کرد که امین شری، ادغار طرابلسی، عدنان طرابلسی، محمد الخواجه دیگر نمایندگانی هستند که در حوزه دوم بیروت به پیروزی رسیدند.

وزیر کشور لبنان افزود: الولید السکریة، جمیل السید، ابراهیم الموسوی، حسین الحاج حسن غازی زعیتر، علی المقداد، إیهاب حمادة وألبیر منصور از لیست " الأول والوفاء" فی بعلبک – الهرمل پیروز شدند.

المشنوق در پایان نشست خبری تصریح کرد: وجود برخی مشکلات در قانون جدید انتخابات پارلمانی لبنان را انکار نمی کنم، اما مهم این است که در این انتخابات به لبنان یک دستآورد محسوب می شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انتخابات قانون لبنان مشکلات وزیر کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۲۰۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دور دوم انتخابات مجلس در هشت حوزه انتخابیه کشور تمام الکترونیک خواهد بود

احمد وحیدی در حاشیه سفر یک روزه خود به مشهد گفت: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه انتخابیه سراسر کشور آماده شده است.
وزیر کشور گفت: با برگزاری دور دوم انتخابات در ۲۱ اردیبهشت ماه ۴۵ نماینده دیگر به مجلس شورای اسلامی راه می یابند.

وزیر کشور در سفری یک روزه و با هدف شرکت در همایش مناطق آزاد و بازدید از کارخانه‌های احیا شده در خراسان رضوی به مشهد سفر کرده است.

بر اساس اعلام استاندار خراسان رضوی در ابتدای فعالیت دولت سیزدهم ۸۹۰ واحد تولیدی راکد در این استان شناسایی شد که در حال حاضر ۳۰۸ واحد تولیدی از این تعداد احیا شده و ۳۵ واحد در شرف احیا هستند.

همچنین افزون بر ۵۰۰ واحد اقتصادی نیز غیر قابل احیا در استان خراسان رضوی اعلام شده اند که باید وضعیت آنان تعیین تکلیف گردد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • تاکنون کدام گزینه ها برای ریاست مجلس دوازدهم مطرح شده اند؟
  • ۵ رقیب قالیباف برای ریاست مجلس مشخص شدند / این ۵ نفر می‌خواهند قالیباف را ناک اوت کنند
  • چه کسی بر صندلی ریاست مجلس دوازدهم تکیه می‌زند؟
  • دور دوم انتخابات در کرج جدی گرفته شود
  • وزیر کشور: ایران، محیای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • وزیر کشور: ایران، محیای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • اظهارات جدید وزیر کشور درباره دور دوم انتخابات مجلس
  • وزیر کشور: کشور آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس است
  • دور دوم انتخابات مجلس در هشت حوزه انتخابیه کشور تمام الکترونیک خواهد بود
  • تصویب تشکیل استان تهران شرقی