Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت‌الله ایمانی نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز ساعتی پیش دعوت حق را لبیک گفت.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، آیت‌الله ایمانی ساعتی پیش دعوت حق را لبیک گفت.

آیت‌الله ایمانی به دلیل بیماری کلیوی در بیمارستان نمازی بخش مراقبت‌های ویژه بستری بود و پیوند کلیه را پس زده بود.

به گزارش آنا مرحوم آیت الله اسدالله ایمانی به دلیل بیماری در تاریخ 8 اردیبهشت امسال استعفای خود را از نمایندگی ولی فقیه در فارس و امامت جمعه شیراز اعلام کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت‌الله ایمانی در چند ماه گذشته به‌دلیل بیماری چندین مرتبه در بیمارستان بستری شد. وی متولد سال 1326 در شهرستان کازرون است و سال‌ها در حوزه‌های علمیه قم و کازرون و همچنین بوشهر به تدریس مشغول بوده و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی کرسی تدریس در دانشگاه‌های شیراز را برعهده داشت.

وی امام جمعه کازرون و مسئولیت نمایندگی ولی فقیه در استا‌ن‌های فارس و بوشهر را در کارنامه خود داشته است.

متن استعفای آیت‌الله اسدالله ایمانی، نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز خطاب به مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای که 8 اردیبهشت منتشر شد به این شرح است؛
محضر مبارک ولی امر مسلمین جهان و رهبر معظم انقلاب اسلامی
حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای متع‌الله‌ المسلمین بطول بقائه‌الشریف
سلام علیکم
با آرزوی بهترین توفیقات و صحت و سلامت برای آن مقام منیع و عظیم‌الشأن، خاطر علی تصدیع می‌دهد؛ بعد از قریب چهار دهه بدوش کشیدن بار امانت، و انجام فرامین امام راحل و نصب‌العین قرار دادن منویات حضرتعالی، اینک احساس می‌کنم زمان آن رسیده تا حسب وظیفه، این امر خطیر و رسالت مهم را به صاحب آن بازگردانم. تا انشاءالله به دست شخصی توانمند و دلسوز سپرده، و هدایتگر و راهگشای استان باشد.
«فَاسْتَقِمْ کَمَا أُمِرْتَ» باعث شد که در این چهل سال، ضمن احیای حوزه‌های علمیه در دو استان محل مأموریت و منسجم نمودن امور طلاب و اساتید و روحانیت معظم مناطق، تلاش برای کسب رضای خالق، خدمت به مخلوق، و عمل به تکلیف به چیزی حتی بیماری شدید، توجهی ننمایم. لیک اینک، ناخوشی و ضعف شدید جسمانی بر من غالب گشته، و مانع از انجام فرائض محوله شده است، فلذا از آن رهبر معظم، کسب اجازه و رد امانت دارم.
در پایان، از محضر حضرتعالی و مردم شریف استان‌های فارس و بوشهر که نمایندگی شما و امامت جمعه را در آن مناطق بعهده داشتم، حلالیت طلبیده و آرزو دارم همواره مشمول دعای خیرتان باشم.
والعاقبة للمتقین. والسلام علیکم و رحمةالله و برکاته
اسدالله ایمانی

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۲۰۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان و کارگران، افسران جنگ فرهنگی و اقتصادی هستند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز در خطبه‌های امروز نماز با اشاره به در پیش رو بودن هفته بزرگداشت مقام معلم و روز جهانی کارگر گفت: ما باید با استفاده از معلمان که افسران جنگ فرهنگی و جامعه کارگری که افسران جنگ اقتصادی هستند با دشمنان مقابله کنیم.
آیت الله دژکام تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که در برش استانی سند مهندسی فرهنگی و سند تعلیم و تربیت در نظر گرفته شده مسئله آموزش است
وی اضافه کرد: علاوه بر معلمان، کارگران هم مشکلات صنفی دارند که دولت و مسوولان باید در این حوزه بیش از گذشته تلاش کنند تا مشکلات این بخش نیز برطرف شود.
خطیب نماز جمعه امروز شیراز افزود: دشمن جنگ ترکیبی در ابعاد مختلف اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و نظامی را به ملت ایران تحمیل کرده است و فکر می‌کنند که هیچ قدرتی در مقابل آنها نمی‌تواند بایستد ، این در حالی است که ما با مقاومت و ایستادگی خودمان در مقابل جبهه استکبار می‌ایستیم.
نماینده ولی فقیه در استان فارس اظهار کرد: دشمنان نظام و انقلاب همزمان با جنگ اقتصادی، جنگ فرهنگی علیه ما به راه انداخته اند تا بتوانند از این طریق به اهداف خود برسد، اما ما باید به لطف الهی و بهره گیری از امکانات و ظرفیت‌های داخلی، جوانان و نخبگان، جایگاه خود را در جهان به گونه‌ای تثبیت کنیم هیچ فرد یا گروهی نتواند جرات نگاه کردن به ایران را داشته باشد.
آیت الله دژکام گفت: رهبر معظم انقلاب هشت راهکار را برای برون رفت از مشکلات اقتصادی و توسعه اقتصاد مقاومتی در نظر گرفته اند که شامل حمایت مسوولان از تولیدات داخل، افزایش بهره‌وری، جذب سرمایه گذاران در تولید، حمایت مردم از تولیدات داخلی، اصلاح الگوی مصرف، توسعه فرهنگ کار، ایجاد اشتغال و مبارزه با فساد اقتصادی است.
وی افزود: مسئولان، مدیران و مردم با فعالسازی چرخه تولید و اشتغال در زمینه خرید کالای داخلی، حساسیت ویژه‌ای به خرج دهند و مردم برای تحقق شعار سال باید تصور بهتر بودن کالای خارجی را کنار بگذارند و جهت‌گیری آنان به سمت و سوی مصرف اجناس باکیفیت ایرانی باشد.
نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز گفت: نقش تولید کنندگان در تحقق شعار سال بسیار پر رنگ است، چرا که با اعتماد افزایی، تولید کالا با کیفیت برتر و قیمت مناسب می‌توانند نظر مصرف کنندگان را به سمت کالا‌های ساخت داخل جلب کنند.
امام جمعه شیراز با اشاره به تاکید رهبری بر اجرای مبارزه با فساد گفت: اداره کشور در مبارزه همه‌ جانبه با فساد است، بنابراین باید در درجه‌ی اول مراقب باشیم که به هیچ وجه به فساد آلوده نشویم.

دیگر خبرها

  • آیت‌الله دژکام: بی‌انصافی در حق کارگر نباید انجام شود
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین
  • عملیات «وعده صادق» ابهت پوشالی و شکستنی اسراییل را اثبات کرد
  • نکوداشت مبلّغ شهید و فقیه انقلابی دیارعلویان
  • خرید کالای ایرانی باید به عنوان امر به معروف درجامعه غالب باشد
  • امام جمعه خرم آباد:فروپاشی دژ سست استعمار در منطقه
  • معلمان و کارگران، افسران جنگ فرهنگی و اقتصادی هستند
  • رسانه های انساندوست صدای رسای مظلومیت مردم فلسطین
  • عملیات «وعده صادق» ابهت پوشالی و شکستنی اسراییل رو اثبات کرد