Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

تیم‌‌های ملی روئینگ مردان و بانوان قرار است در چین هر کدام به مدت یک ماه اردو داشته باشند. براین اساس مسئولان فدراسیون قایقرانی روز دوشنبه با مراجعه به سفارت چین برای ویزای ملی‌پوشان اقدام کردند.

البته لیو مربی چینی روئینگ مردان اعلام کرده این هفته به ایران می‌آید در این صورت وی چند روزی را در تمرینات ملی‌پوشان حاضر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در غیر این صورت فدراسیون قایقرانی 6 روئینگ‌سوار را راهی چین خواهد کرد.

حدود 2 هفته بعد از اعزام تیم مردان، بانوان روئینگ‌سوار نیز راهی چین خواهند شد. قرار است یک بانوی چینی به عنوان مشاور به تیم ملی کشورمان کمک کند. این تیم نیز 6 قایقران خواهد داشت.

ملی‌پوشان کشورمان خود را برای حضور در بازی‌های آسیایی آماده می‌کنند. غیر از کانوپولو که هنوز تکلیف آن مشخص نشده، حدود 40 تا 43 نفر در بازی‌های آسیایی شرکت می‌کنند.

انتهای پیام/س

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۲۱۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابهام در اعزام تیم ملی گلبال مردان به پارالمپیک

به گزارش "ورزش سه"، بهمن دوستی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت این تیم برای شرکت در بازی های پارالمپیک پاریس، اظهار کرد: سال گذشته در مسابقات قهرمانی آسیا موفق به کسب سهمیه پارالمپیک پاریس شدیم و از آن زمان تاکنون براساس برنامه‌ریزی انجام شده 6 مرحله اردوی آمادگی را پشت سر گذاشتیم و در یک تورنمنت برون مرزی در برلین آلمان شرکت کردیم. تا زمان اعزام 5 مرحله اردوی دیگر نیز پیش بینی شده که البته هنوز وضعیت ما از سوی کمیته ملی پارالمپیک برای اعزام به پاریس مشخص نیست و همچنان منتظر هستیم تا ببینیم به پاریس اعزام می‌شویم یا خیر.

وی گفت: درست است هنوز وضعیت تیم ملی گلبال مردان برای اعزام به پاریس مشخص نیست اما طبق برنامه کارهای آماده سازی تیم را پیش می‌بریم و هدفمان حضور در پارالمپیک پاریس است، البته فدراسیون تا امروز برای برگزاری اردوها هزینه زیادی انجام داده که امیدوارم این اعزام بعد از 12 سال دوری از بازی های پارالمپیک محقق شود.

سرمربی تیم ملی گلبال مردان خاطرنشان کرد: کمیته ملی پارالمپیک حتی سال گذشته به میزبان برای حضور این تیم در پارالمپیک پاریس اعلام آمادگی کرد و اگر شرایط اعزام این تیم از سوی کمیته ملی پارالمپیک فراهم نشود وجهه خوبی برای ایران نخواهد داشت.

دیگر خبرها

  • ابهام در اعزام تیم ملی گلبال مردان به پارالمپیک
  • زن و مرد در رسیدن به مقامات معنوی برابر هستند/ دین اسلام؛ مدافع‌ اصلی حقوق زنان است
  • اعزام ۳ جوجیتسوکار چهارمحال و بختیاری به مسابقات آسیایی
  • قدیمی: سرمربی هاکی بانوان در صورت کسب مقام آسیایی می‌ماند
  • استخدام ۱۹ هزار مربی ورزشی و مشاور پس از ۱۵ سال
  • گلف بازان قم در مسابقات قهرمانی ایران درخشیدند
  • ۴ پیروزی ملی‌پوشان امید بوکس در مسابقات آسیایی
  • تمرین مشترک ملی‌پوشان ووشو با چینی‌ها
  • تمرین مشترک ملی پوشان ووشو ایران با چینی‌ها
  • تمرین مشترک ملی پوشان ووشو ایران با چینی‌ها در اردوی آماده‌سازی