Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@23:04:04 GMT

عرضه ۸ عنوان کتاب جدید نشر ۲۷ در نمایشگاه کتاب+عکس

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۲۳۷۷۵

عرضه ۸ عنوان کتاب جدید نشر ۲۷ در نمایشگاه کتاب+عکس

انتشارات ۲۷ بعثت جدیدترین کتاب های دفاع مقدسی خود را در نمایشگاه کتاب تهران عرضه می‌کند. ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۴ فرهنگی ادبیات و نشر فرهنگ حماسه و مقاومت نظرات

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، انتشارات 27 بعثت با جدیدترین عنوان کتاب های دفاع مقدسی خود به سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تنهای بی‌خزان(زندگی‌نامه شهید مدافع حرم مهدی حسینی)، رؤیای آمریکایی، شراره های خورشید، یک روز خوب،مثل عابس، شاعر دشت و هور، تک سوار دشت زید و دستواره سخن می‌گوید از جمله جدیدترین کتاب های این انتشارات است که در نمایشگاه کتاب عرضه می شود.

همچنین کتاب های خداحافظ سالار، آب هرگز نمی‌میرد و تمنای بی‌خزان تا به امروز از پروفروش ترین کتاب های انتشارات 27 بعثت بوده است.

نشر 27 بعث در شبستان مصلی، راهرو25 غرفه 33 واقع است.سی و یکمین دوره نمایشگاه کتاب تهران از 12 اردیبهشت‌ماه، به‌مدت 10 روز میزبان علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی در مصلای امام خمینی(ره) است.

انتهای پیام/

R1405/P1439/S4,35,38/CT1 واژه های کاربردی مرتبط سی و یکمین نمایشگاه کتاب

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سی و یکمین نمایشگاه کتاب سی و یکمین نمایشگاه کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۲۳۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشر آموت با ۱۸۰ عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید

به گزارش خبرنگار مهر، مسؤولان و دست‌اندرکاران نشر آموت می‌گویند این‌ناشر در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با بیش از ۱۸۰ عنوان کتاب حضور دارد.

به گفته یوسف علیخانی مدیر نشر آموت، این‌ناشر از زمان سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران تا دوره جدید این رویداد ۲۰ عنوان جدید منتشر کرده که در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران عرضه می‌شوند.

کد خبر 6091787 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • رمان اجتماعی معمایی «آفرودیت» در نمایشگاه کتاب عرضه می‌شود
  • ۳ رمان نوجوان تألیفی پیشنهاد خرید هادی خورشاهیان از نمایشگاه
  • نشر صاد با ۱۹۰ عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • عرضه «بحر المحبه فی اسرار الموده» در نمایشگاه کتاب
  • چاپ سوم «سیطره» در نمایشگاه کتاب عرضه می‌شود
  • انتشارات جمکران با ۵۰۰ عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • نشر پویانما با «نخستینه های چاپ ایران؛ کتاب‌های چاپ سربی دوره اول» در نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳
  • به‌نشر با دست پر به نمایشگاه کتاب تهران می‌ رود / ارائه ۶۰۰ اثر پر فروش و جدید در نمایشگاه کتاب
  • نشر آموت با ۱۸۰ عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • عرضه ۳ اثر از سوره مهر یزد در نمایشگاه کتاب