Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده»، علی اکبر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل در بخش خبری ۲۱ در خصوص پیروزی حزب الله در انتخابات پارلمانی گفت: این پیروزی، پیروزی بزرگی بودکه مکمل پیروزی های ملت لبنان بر اسراییل بود.

وی با بیان اینکه این پیروزی می تواند نقش مهمی در آینده منطقه داشته باشد، گفت: این بار بدون دغدغه اکثریت مطلق را گروه ۸ مارس در انتخابات بدست آوردند، رییس جمهور و نخست وزیر لبنان هم توسط پارلمان انتخاب می شوند؛ بنابر این این پیروزی پیروزی قوه مجریه و قوه مقننه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ولایتی با تاکید بر اینکه تدابیر سید حسن نصرالله در این پیروزی موثر بوده است، اظهار داشت: سعودی ها یک بار چند ماه پیش بخت خود را آزمودند و نخست وزیر لبنان را ربودند تا مانع برگزاری انتخابات در محیطی آرام بشوند چون پیش بینی می کردند که حزب الله در این انتخابات پیروز شود. اما باتدبیر سید حسن نصرالله این مشکل حل شد.

وی تاکید کرد: اسراییل و سعودی ها فهمیدند دیگر پول هزینه کردن برای مردم لبنان فایده ای ندارد. این قدیمی ترین دموکراسی جهان عرب یک بار دیگر کار امدی خود را نشان داد و مردم اعلام کردند تحت تاثیر سعودی ها قرار نمی گیرند.

مشاور رهبر انقلاب در امور بین الملل گفت: پیروزی جبهه مقاومت ورای مردم لبنان به فهرست ترکیبی حزب الله تایید سیاسی های حزب الله در کمک به سوریه و مقاومت در برابر اسراییل است.

وی ادامه داد: در هفته آینده هم مردم عراق هم پای صندوق رای خواهند رفت.

ولایتی اظهار داشت: وزن جبهه مقاومت در دنیا بعد از این دو انتخابات چند برابر خواهد شد و دشمنان باید بدانند جایشان در سوریه نیست ان شا الله به زودی شاهد پیروزی سوریه با حمایت جبهه مقاومت خواهیم بود.

منبع: نماینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۲۳۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپادی حزب الله به یک پایگاه توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی

حزب الله لبنان روز پنجشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد مقر توپخانه‌ای «عین مرگلیوت» در شمال فلسطین اشغالی را با پهپاد تهاجمی هدف قرار داده است.

به گزارش ایسنا، حزب الله لبنان امروز در بیانیه‌ای اعلام کرد که مقر توپخانه رژیم صهیونیستی در عین مارگلیوت را با پهپاد تهاجمی هدف قرار داده و هدف مورد نظر به دقت مورد اصابت قرار گرفته است.

در ادامه بیانیه آمده است: در حمایت از مردم ثابت قدم فلسطین در نوار غزه و در حمایت از مقاومت دلیرانه و شرافتمندانه آنها و در پاسخ به هدف قرار دادن روستاهای جنوب لبنان و منازل غیرنظامیان، مقاومت اسلامی لبنان روز پنجشنبه با استفاده از یک پهپاد تهاجمی، مقر توپخانه عین مارگلیوت را هدف دقیق خود قرار داده است.

حزب‌الله امروز پنج‌شنبه همچنین پادگان زبدین در مزارع اشغالی شبعا لبنان را با سلاح‌های موشکی هدف قرار داد و مستقیماً آن را مورد اصابت قرار داد.

حزب الله لبنان همچنین اعلام کرد: مجاهدین مقاومت اسلامی در حمایت از مردم ثابت قدم فلسطین در نوار غزه و در حمایت از مقاومت دلیرانه و شرافتمندانه آنان، ساعت ۱۵ و ۲۰ دقیقه بعد از ظهر امروز پنجشنبه، محل استقرار نیروهای دشمن در نزدیکی پایگاه الظهیره را با سلاح موشکی هدف قرار دادند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حمله ترکیبی حزب‌الله لبنان به مقرهای نظامی صهیونیستی
  • حزب‌الله لبنان: کمک‌های نظامی آمریکا به اسرائیل چراغ سبز حمله به رفح است
  • شهادت عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان
  • شهادت یک عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان + عکس
  • حزب‌الله یک کاروان ارتش اسرائیل را به کمین انداخت
  • تصاویر به کمین افتادن یک کاروان ارتش اسرائیل توسط حزب‌الله | ویدئو
  • کمین ترکیبی حزب الله لبنان برای کاروان نظامی صهیونیست‌ها در کفرشوبا
  • حزب‌الله لبنان کاروان نظامی اشغالگران را در کمین پیچیده‌ای به دام انداخت
  • حمله پهپادی حزب الله به یک پایگاه توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی
  • حزب‌الله و تعبیر مقاومت هوشمند