Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@14:25:46 GMT

موز گران شد/ زرد آلو وارد بازار شد

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۲۴۹۶۵

موز گران شد/ زرد آلو وارد بازار شد

رئیس اتحادیه میوه وسبزی بابیان اینکه قیمت هرکیلوگرم موز در میدان مرکزی میوه و تره بار بین۵۵۰۰تا۷۰۰۰ تومان است،گفت:طی چند روز اخیر، زردآلو وارد بازار شده و نرخ آن بین۱۴ تا۳۰هزارتومان است.

به گزارش مشرق، اسدالله کارگر تحولات بازار میوه و تره بار را مورد اشاره قرار داد و اظهارداشت: افزایش قیمت موز، کاهش قیمت گوجه سبز و ورود زرد آلو به بازار از جمله مهم ترین اتفاقاتی بوده که اخیرا در این بازار رخ داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی در حال حاضر قیمت هرکیلوگرم موز در میدان مرکزی میوه و تره بار بین ٥٥٠٠ تا ٧٠٠٠ تومان است.

بیشتر بخوانید:

قیمت عمده فروشی انواع میوه و تره بار +جدول

رئیس اتحادیه میوه و سبزی شهر تهران افزود: اعضای اتحادیه ما موظف هستند محصولات خود را با ٣٥ درصد سود در مغازه هایشان به فروش برسانند.

کارگر قیمت هرکیلوگرم سیب لبنانی زرد را بین ١٥٠٠ تا ٥٥٠٠ تومان عنوان کرد و گفت: هرکیلوگرم سیب لبنانی قرمز نیز بین ١٥٠٠ تا ٤٥٠٠ تومان به فروش می رسد، همچنین نرخ هرکیلوگرم پرتقال رسمی بین ١٥٠٠ تا ٣٠٠٠ تومان و پرتقال تامسون شمال بین ٣٠٠٠ تا ٥٥٠٠ تومان است.

وی ادامه داد:قیمت کیوی کیلویی بین ١٥٠٠ تا ٥٥٠٠ تومان، گوجه سبز بین ٣٠٠٠ تا ١٣٠٠٠ تومان، طالبی بین ١٠٠٠ تا ٢٥٠٠ تومان و هندوانه بین ٣٠٠ تا ٩٠٠ تومان است.

کارگر افزود: قیمت هندوانه بسیار پایین است و کشاورزان متضرر می شوند، حتی برخی دوره گردها در سطح شهر این محصول را به قیمت کیلویی ٥٠٠ تا ٦٠٠ تومان عرضه می کنند.

وی همچنین با بیان اینکه میوه زردآلو حدود ٥ الی ٦ روز است که وارد بازار شده، افزود: قیمت این میوه هم اکنون بین ١٤ تا ٣٠ هزارتومان است.

کارگر افزود: لیموترش نیز کیلویی ١٠ هزار تا ١٥ هزار و ٥٠٠ تومان، سیب زمینی نو بین ٧٠٠ تا ١٧٠٠ تومان، سیب زمینی کهنه بین ٤٠٠ تا ١٢٠٠ تومان، گوجه فرنگی گلخانه بین ١٥٠٠ تا ٣٠٠٠ تومان، گوجه فرنگی نو بین ٦٠٠ تا ٢٠٠٠ تومان، پیاز زرد بین ٦٠٠ تا ١٥٠٠ تومان و پیاز شیری بین ٧٠٠ تا ١٨٠٠ تومان است.

منبع: مهر

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۲۴۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوجه فرنگی شهرستان مهر در راه بازار‌های جهانی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مهر گفت: با آغاز برداشت گوجه فرنگی از ۲۵۰ هکتار مزارع این شهرستان پیش بینی می‌شود، ۱۰ هزار تن محصول برداشت و به بازار‌های داخلی و خارجی ارسال و صادر شود.
مجید صفری بیان کرد: ۱۰ تن محصول تولید شده گوجه فرنگی از مزارع شهرستان مهر به کشور امارات متحده عربی صادر می شود.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مهر گفت: کشاورزانی که قصد صادرات محصول تولیدی خود را دارند باید از طریق سامانه سانکا و کشاورزانی که قصد فروش محصول خود را در بازار‌های داخلی دارند از طریق سامانه سبک ،  اطلاعات خود را ثبت و کد شناسه سلامت محصول دریافت کنند.

دیگر خبرها

  • گوجه فرنگی شهرستان مهر در راه بازار‌های جهانی
  • توزیع روزانه پیاز به ۴۰۰ تن رسید
  • نرخ مصوب انواع میوه؛ قیمت گوجه سبز سر به فلک کشیده!
  • اگر سرماخوردگی دارید این 2 میوه را بخورید
  • گوجه سبز سر به فلک کشید؛ هر کیلو گوجه سبز چند؟
  • قیمت برنج ایرانی و خارجی در میادین تره بار
  • قیمت برنج در میادین و بازارهای میوه و تره بار
  • قیمت برنج در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار اعلام شد
  • پیاز ارزان می شود | اعلام زمان عرضه گسترده نوبرانه ها در بازار | جدیدترین قیمت ملون، طالبی، توت‌ فرنگی، سیب و موز را ببینید
  • انتقادها از افزایش مالیات ارزش افزوده چای بالا گرفت/ کالا گران و قاچاق زیاد می شود