Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-02@13:30:34 GMT

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر معرفی شد

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۲۵۰۸۵

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر معرفی شد

مراسم تکریم و معارفه مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر با حضور جمعی از مسئولان دانشگاهی و بسیج استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بوشهر، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر در جلسه تکریم و معارفه مسئولان بسیج دانشجویی واحد بوشهر با بیان اینکه بسیج در هر عرصه‌ای که حضور داشته، منشأ خیر و سازندگی و آبادانی بوده است، گفت: «بسیج از ابتدای شکل‌گیری انقلاب اسلامی تاکنون در پیروزی و تداوم انقلاب نقش اثرگذار و بسزایی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

دکتر اسماعیل عبداللهی با تأکید بر اینکه یکی از عرصه‌هایی که بسیجیان در آن فعال، کارا و کوشا هستند، عرصه‌های فرهنگی و آگاهی بخشی است، عنوان کرد: «این موفقیت برگرفته از ذات، ماهیت و مأموریت بسیج در کشور است.»

این مسئول با تأکید بر اینکه یکی از مهمترین ویژگی های انقلاب اسلامی ایران، وجه مردمی آن است، تشریح کرد: «این ویژگی به خوبی در قاموس و کالبد بسیج و بسیجیان نهادینه شده است.»

وی دانشگاه را محل کسب بصیرت، شناخت و آگاهی معرفی و اذعان کرد: «بسیج دانشجویی نماد یک نهاد علمی – فرهنگی کامل است که با حضور و فعالیت در دانشگاه، وجه انقلابی دانشگاه را ملموس و روشن تر کرده است.»

دبیر هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر رویکرد جدید دانشگاه را در مدیریت جدید، رویکردی انقلابی و مردمی معرفی و تصریح کرد: «همه مدیران و مسئولان دانشگاه در تلاشند دانشگاه را مجدد در ریل انقلاب بازگردانده و به درجه عالی ولایت پذیری دست یابیم تا همچون دیگر عرصه ها از این حیث نیز متفاوت و متمایز تر از دیگر نهادها باشیم.»

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با تأکید بر اینکه هیچگونه محدودیتی برای فعالیت بسیج در این دانشگاه وجود ندارد، اظهار کرد: «انتظار می‌رود با شناخت و درایت این شجره طیبه به همه مسائل کشور و دانشگاه، بیش از پیش جدی‌تر و فعال‌تر در راستای اهداف نظام و دانشگاه و در چارچوب قوانین، خدمات ارزنده به دانشجویان و دانشگاهیان ارائه دهند.»

وی یادآور شد: «پیوند مستحکم و ارزشمندی که میان بسیج و دانشگاه برقرار شده می‌تواند یاری‌رسان دانشگاه در حل کاستی‌ها و ناهنجاری‌های فرهنگی باشد.»

در پایان مراسم با اهدا لوح از تلاش‌های محمد کریمی در کسوت مسئول بسیج دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر قدردانی و سعید خورسند جانشین وی در این سمت شد.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۲۵۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد کاشان معرفی شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست اعضای هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان برگزار و معاون توسعه و مدیریت منابع این دانشگاه معرفی شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان در این نشست با تبریک روز معلم گفت: اهمیت حوزه مدیریت منابع انسانی بر هیچ کس پوشیده نیست و نقش بسیار مهمی در پویایی سازمان‌ها ایفا می‌کنند

میثم عرب‌زاده افزود: به لطف الهی و تلاش مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی کاشان اکنون ۶ هزار دانشجو مشغول به تحصیل هستند و در آستانه چهلمین سالگشت تاسیس، این واحد این به خوبی اثرگذار است که منشأ خیرات فراوانی برای شهرستان است.

در این نشست با تقدیر از خدمات محمود محلوجی بیدگلی که به افتخار بازنشستگی نائل آمد، حسین قسوری به‌عنوان معاون جدید توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان معرفی شد.

حسین قسوری عضو هیئت علمی گروه مهندسی برق دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حرکت در مسیر تمدن‌سازی نوین اسلامی اولویت معاونت فرهنگی دانشگاه‌
  • حرکت در مسیر تمدن‌سازی نوین اسلامی اولویت معاونت فرهنگی باشد
  • معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد کاشان معرفی شد
  • ندای ضدصهیونیستی دانشجویان آمریکایی و اروپایی در جامعه طاغوت بلند است
  • فعالیت ۲۰۰ تشکل دانشجویی و ۱۰۰ تشکل فعال استادی در دانشگاه آزاد
  • آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت در دانشگاه آزاد برگزار شد
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سلماس
  • برگزاری آیین معارفه مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • تشکل جامعه اسلامی در حوزه سیاست‌گذاری دانشگاه اثرگذار بوده است