Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اصفهان در جلسه با مسؤولان مترو و نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان، راه‌اندازی خط یک متروی اصفهان را گامی مهم در جهت کاهش آلایندگی‌های کلان‌شهر اصفهان دانست و اظهار کرد: فرهنگ‌سازی عمومی در استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی و اتخاذ تدابیر عملی لازم در عدم استفاده شهروندان از وسایل نقلیه شخصی از جمله برنامه‌ها و اقدامات مسؤولان امر بوده و لازم است با حمایت و تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی به بهبود وضعیت مسائل و مشکلات زیست‌محیطی شهر کمک شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسن رحیمی تأمین امنیت و آسایش مردم را از جمله مهم‌ترین معیارهای انتخاب مردم از این ناوگان دانست و افزود: تأمین امنیت شرط لازم هر پدیده و یا خدمت نو برای عموم است، از این رو اتخاذ تدابیر پیشگیرانه از وقوع جرم در مجموعه متروی اصفهان از ضروریات است.

لازم به ذکر است، دادستان عمومی و انقلاب اصفهان دستور استقرار پلیس در مترو و تعیین شعبی ویژه در دادسرای اصفهان جهت رسیدگی به جرایم احتمالی را در این خصوص صادر و توصیه‌هایی در راستای ارتقای امنیت بیشتر این مجموعه به مسؤولان مترو ارائه کرد.

 

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دادگستری مترو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۲۵۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت فرمانده فراجا از دروازه‌بان باشگاه استقلال صحت ندارد

مرکز اطلاع‌رسانی فراجا اعلام کرد که گزارش‌های خبری درباره شکایت فرمانده فراجا از دروازه‌بان باشگاه استقلال صحت ندارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مرکز اطلاع‌رسانی فراجا اعلام کرد:

«گزارش‌های خبری در خصوص شکایت فرمانده فراجا از دروازه‌بان باشگاه استقلال صحت نداشته و این موضوع مرتبط با شکایت یگان مربوطه و شخصی مأمور پلیس از وی در توهین و به کار بردن الفاظ نامناسب در حین اجرای مأموریت تأمین امنیت بازیکنان و هواداران در ورزشگاه امام خمینی اراک به تاریخ ۲۴ فروردین ۱۴۰۳ است.

تلاش پلیس در محیط‌های ورزشی صرفاً تأمین امنیت تمامی عوامل حاضر در ورزشگاه‌ها و تماشاگران است.

همچنین توهین و مقاومت در برابر مامورینِ پلیس در حین انجام مأموریت به هیچ وجه پذیرفته نبوده و حتماً با متخلفین برخورد و پیگیری قانونی می‌شود.»

کد خبر 747421

دیگر خبرها

  • انجام اقدامات لازم برای تأمین اراضی طرح نهضت ملی مسکن
  • پشت پرده برخورد‌های تند با پدیده بدحجابی
  • لطفا خودخواهانه تردد نکنید!
  • دسترسی اقتصادی شرط اجرایی شدن سند ملی امنیت غذا
  • مقصر ترافیک زجر آور و ضایع کننده عمر مردم تهران چه کسانی هستند
  • تأمین برق پایدار برای آزمون سراسری ۱۲ شهرستان استان مرکزی
  • مردم اصفهان در جریان روند خدمت‌رسانی قرار بگیرند
  • شکایت فرمانده فراجا از دروازه‌بان باشگاه استقلال صحت ندارد
  • «زیرخاکی» پدیده‌ای فراگیر در اصفهان/ قانون بازدارنده نیست!
  • ارایه رایگان یک میلیون و ۴۶۰ هزار خدمت آزمایشگاهی در مرکزی