Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-04@12:26:25 GMT

امضای قرارداد ساخت 100 واگن باری در اراک

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۲۷۳۱۵

امضای قرارداد ساخت 100 واگن باری در اراک

مدیرعامل شرکت واگن پارس اراک گفت: قرارداد ساخت 100 واگن باری لبه کوتاه روز سه شنبه بین این واحد صنعتی و شرکت داخلی به امضا رسید.

ایران آنلاین / محمدرضا مختاری افزود: ارزش ریالی هر یک از این واگن ها 26 میلیارد ریال است که مجموع این قرارداد بیش از 2 هزار و 600 میلیارد ریال برآورد می شود.

وی ادامه داد: ظرفیت و مواد اولیه کافی برای ساخت واگن های باری در واگن پارس وجود دارد که با توجه به انعقاد قرارداد، عملیات ساخت بزودی آغاز می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرعامل شرکت واگن پارس اراک بیان کرد: سه واگن مسافربری خودکششی ترانست نیز روز جاری (سه شنبه) تحویل شرکت رجا شد.
وی بیان کرد: مجموع قرارداد واگن های مسافربری شرکت رجا، 10 دستگاه است که با همکاری شرکت واگن پارس اراک و زیمنس آلمان منعقد شده که سهم شرکت واگن پارس از تحویل این سه دستگاه واگن 140 هزار یورو است.
مختاری اظهار کرد: هفت دستگاه واگن مسافربری خودکششی ترانست شرکت رجا نیز تا پایان امسال تحویل شرکت بهره بردار می شود.
مختاری گفت: افزون بر این، قرارداد تولید 600 واگن باری دیگر نیز تا پایان امسال در واگن پارس اراک هدف گذاری شده که ارزش ریالی آن نیز بین 800 تا 2 میلیارد و 400 میلیون ریال متغیر است و برآورد می شود که امسال قراردادهای کاری با مجموع ارزش ریالی 2 هزار میلیارد ریال در واگن پارس اراک بسته شود.
مدیرعامل شرکت واگن پارس اراک افزود: قرارداد تولید 44 واگن مسافربری با شرکت های بهره بردار داخلی به ارزش یک هزار میلیارد ریال منعقد شده که ارزش تقریبی هر واگن تولیدی 20 میلیارد ریال است.
وی بیان کرد: قرارداد تولید واگن های باری با شرکت های توکاریل و پارسیان ریل شرق و واگن های مسافربری با شرکت حمل و نقل ریلی رجا منعقد شده است.
شرکت واگن پارس اراک واحد مادر تخصصی در حوزه تولید محصولات ریلی در خاورمیانه است.
این شرکت در سال 1354 آغاز به کار کرد و در سال 1364 با سرمایه‌ گذاری سازمان صنایع و نوسازی ایران به یکی از زیر مجموعه‌های این سازمان پیوست.
کارگاه های تولیدی شرکت واگن پارس در فضایی به گستره 33 هکتار جانمایی شده است.
این شرکت به عنوان بزرگترین سازنده انواع واگن های باری، مسافری و مترو در خاورمیانه و متولی اصلی تولید سامانه های حمل و نقل ریلی کشور است.

/ایرنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۲۷۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت دو زمین ورزشی در مهدیشهر

زمین اسکیت به نام شهید ولی الله پارسا و زمین تنیس به نام شهید سید رضی موسوی نامگذاری شده اند .

شهردار مهدیشهر گفت زمین اسکیت پارک آبشار با مساحت ۷۰۰ مترمربع و اعتبار ۲۰ میلیارد ریال به همت شهرداری مهدیشهر تا پایان فصل تابستان افتتاح می‌شود

علیرضا شربتدار گفت : زمین تنیس پارک مهرگان هم با مشارکت هیات تنیس استان و بخش خصوصی و اعتبار ۱۲ میلیارد ریال در دهه مبارک فجر امسال به بهره برداری می‌رسد

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • هدایای ویژه الساندرو دل پیرو برای همکارانش؛ میکا ریچاردز: به امضای قرارداد مدلینگ خودم نزدیک شدم / زیرنویس فارسی
  • آغاز ساخت دو زمین ورزشی در مهدیشهر
  • ابهام در قرارداد زاکانی با چینی‌ها | واردات هزاران خودروی برقی با شرکت ساختمانی | تردید بزرگ که آیا اصلا قراردادی منعقد شده یا نه!
  • ابهام در قراردادهای زاکانی با چینی‌ها/ عضو شورای شهر: هنوز تردید داریم که آیا این قراردادها منعقد شده است یا خیر؟
  • تحقق مطالبه کارگران شرکت کاغذپارس با حذف پیمانکار و افزایش مدت قرارداد کار
  • مهر تأیید وزارت کشور بر قانونی بودن ورود واگن‌های چینی
  • ارتقای شاخص‌های ایمنی صادرات در شرکت پایانه‌های نفتی ایران
  • اختصاص ۱۲۲ میلیارد تومان بودجه برای تجهیز ناوگان شهرداری
  • مذاکرات شهرداری قم با چینی‌ها برای خرید ۳ رام واگن مترو 
  • اعتبار بن دانشجویی نمایشگاه کتاب افزایش پیدا کرد/ امضای قرارداد با شرکت پُست