Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-30@23:27:28 GMT

سفر و بازدید سفیران گردشگری تبریز از بوستان ولایت ساری

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۲۷۵۲۱

سفر و بازدید سفیران گردشگری تبریز از بوستان ولایت ساری

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل شهرداری ساری، کاروان سفیران گردشگری تبریز برای بازدید از جاذبه‌های گردشگری ساری به این دیار سفر خواهند کرد.

بوستان ولایت  ساری، بزرگ‌ترین مجموعه گردشگری شمال کشور، شنبه 22 اردیبهشت ماه از ساعت 19 میزبان این سفیران خواهد بود.

اجرای موسیقی محلی آذری و مازندرانی، برپایی بازارچه سوغات و صنایع دستی تبریز  از برنامه‍‌های این بازید در بوستان ولایت خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پروژه‌های عمرانی و فرهنگی مدیریت شهری نظیر بوستان ملل و مجموعه فرهنگی اجتماعی بوستان ولایت نقش موثری در توسعه گردشگری مرکز استان مازندران داشته است.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۲۷۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش پنج هکتاری سطح بهره‌برداری بوستان بزرگ شهر در یزد

مدیر منطقه دو شهرداری یزد گفت: با اقداماتی که در دو سال اخیر در بوستان بزرگ شهر با صرف اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال انجام شد، پنچ هکتار به سطح بهره‌برداری این بوستان اضافه شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی شهرداری یزد علیرضا ابویی با بیان اینکه بوستان بزرگ شهر با وسعت تقریبی ۳۰ هکتار در مجاورت بلوار مدرس قرار دارد و یکی از بزرگترین بوستان ها در سطح منطقه دو شهرداری است، اظهار کرد: در دو سال اخیر شاهد اقدامات خوبی در این بوستان بوده ایم به طوریکه با صرف اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال برای فعالیت های عمرانی، پنج هکتار به سطح بهره برداری این مجموعه افزوده شده است. وی با اشاره به اینکه این بوستان دارای طرح مصوب بالادستی است، اظهار امیدواری کرد: انشاالله در سال جاری بتوانیم با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال در زمینه توسعه بوستان به ویژه در حوزه بازپیرایی قسمت قدیمی آن فعالیت های عمرانی خوبی را انجام دهیم و شاهد مراحل نهایی اقدامات عمرانی در بوستان بزرگ شهر باشیم. مدیر منطقه دو شهرداری یزد، توجه به ورزش‌های همگانی در مجموعه بوستان بزرگ شهر را از نکات مهم و موثر در طرح توسعه این بوستان دانست و افزود: در این مجموعه، شاهد یکی از بزرگترین پیست های دوچرخه سواری در سطح بوستان های شهر یزد هستیم و همچنین در طراحی، به بحث ورزش های همگانی از جمله فوتبال ساحلی توجه ویژه ای شده است. ابویی با بیان اینکه بوستان بزرگ شهر یکی از محل های اسکان موقت مسافرین و مهمانان نوروزی است، گفت: آلاچیق هایی در سطح زیربنای ۲۰۰۰ مترمربع احداث شده است به طوریکه در ایام نوروز، هر روزه شاهد استقرار تعداد زیادی از مسافرین در این آلاچیق ها بودیم. مدیر منطقه دو شهرداری یزد در ادامه با اشاره به رضایت بالای مسافرین از اسکان در این بوستان، افزود: انشاالله در آینده بتوانیم به سطح بهره برداری اسکان مسافرین در سطح این مجموعه بیافزاییم. وی سرجمع هزینه های عملیات عمرانی بوستان بزرگ شهر در دو سال اخیر و سال جاری را، بالغ بر ۵۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات منطقه دو عنوان کرد. کد خبر 749498

دیگر خبرها

  • افزایش پنج هکتاری سطح بهره‌برداری بوستان بزرگ شهر در یزد
  • افزایش سطح بهره برداری بوستان بزرگ شهر یزد
  • عزیمت زائران مازندرانی به عمره مفرده
  • شناسایی بیش از ۳۱۰۰ فقره انشعاب غیر مجاز آب در مازندران
  • تولید بیشتر توت فرنگی با روش علمی
  • تبریز گردشگرپذیر می شود/ احیای خانه های تاریخی در دل شهر
  • لزوم برندینگ شهری با احیای گرافیک محیطی
  • مسابقه مناظره دانش‌آموزی توسط جهاد دانشگاهی مازندران در ساری برگزار شد
  • سیستم روشنایی بوستان ولایت قم تکمیل می‌شود
  • عزیمت ۳ کاروان از مازندران به عمره مفرده