Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - رئيس فدراسيون تنيس روي ميز گفت: در مسابقات جهاني سوئد در همه زمينه‌ها موفق و فعال بوديم.
مهرداد عليقارداشي در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس، در مورد صعود تيم ملي تنيس روي ميز کشورمان به دسته يک جهاني اظهار داشت: خوشبختانه به هدفي که مدنظر و خواسته‌مان بود، رسيديم. در فينال هم شانس بردمان زياد بود و اگر نيما عالميان کمي دقت مي‌کرد و شانس داشت، قهرمان مي‌شديم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجارستان که قهرمان شد سال‌ها قهرمان جهان بوده است، اما ما مقابل اين حريف هم چيزي کم نداشتيم.
وي در مورد عملکرد بانوان گفت: پيش از اعزام هم گفته بوديم هدف ما ماندن در دسته دو بود و با بردهاي دور مقدماتي و استراحتي که در دور بعد خورديم، حضور در رده 41 قطعي شد. اگر شانس داشتيم، مي‌توانستيم جايگاه بالاتري را هم کسب کنيم.
وي ادامه داد: کارمان در دسته يک سخت خواهد بود. چه حريفان آسيايي و چه اروپايي بسيار قدرتمند هستند و سطح بالايي دارند. ما هم براي اينکه در دسته يک بمانيم بايد برنامه‌ريزي خوبي کنيم و شرايطي را به وجود بياوريم که همين روند پيشرفت ادامه داشته باشد.
عليقارداشي در مورد حمايت‌هاي مسئولان ورزش براي ماندگاري در دسته يک عنوان کرد: با شرايطي که به جود آمده قطعا آنها هم به فکر حمايت بيشتر خواهند بود. همين که براي اولين بار تيم کامل مردان و بانوان به بازي‌هاي آسيايي اعزام مي‌شود، يعني آنها ما را مدنظر دارند.
وي با اشاره به اجلاس جهاني در سوئد گفت: علاوه بر نتايج خوب دستاوردهايي هم در کسب کرسي‌ها داشتيم. براي نخستين بار بود که يک ايراني عضو کميته برگزاري مسابقات بود و 40 داور مسابقات را نظارت مي‌کرد. از سوي ديگر با پيشنهاد ما و موافقت فدراسيون آسيايي و جهاني، افشين بديعي عضو هيات رئيسه جهاني شد.
عليقارداشي در مورد اينکه برنامه تان تا بازي‌هاي آسيايي چيست، اظهار کرد: بايد اردوهايمان را به شهرهايي ببريم که مرطوب و شرجي باشند تا با محل برگزاري مسابقات آسيايي مشابه شود.جنوب و شمال کشور اين شرايط را دارند و بايد ديد کادرفني چه تصميمي خواهد گرفت. فعلا دو مسابقه بين المللي هنگ کنگ و چين هم در نظر گرفته شده است.
انتهاي پيام/س

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۲۷۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران مسابقات مچ اندازی آسیایی ازبکستان را تحریم کرد

طرفداری| با تصمیم کمیته فنی مچ اندازی، تیم ملی ایران به دلیل اقدام غیرحرفه ای کنفدراسیون آسیا، در مسابقات آسیایی 2024 ازبکستان شرکت نمی کند.

به نقل از روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، بعد از اینکه کنفدراسیون مچ اندازی آسیا در تصمیمی یکطرفه و مطرح کردن بهانه های عجیب، میزبانی مسابقات قهرمانی آسیا 2024 را از جزیره کیش در ایران به تاشکند در ازبکستان منتقل کرد، امروز جلسه کمیته فنی مچ اندازی با حضور رییس و نایب رییس فدراسیون تشکیل شد.

بعد از بحث و بررسی در خصوص تصمیم ناعادلانه کنفدراسیون آسیا و سلب میزبانی از ایران، رای گیری در رابطه با اعزام یا عدم اعزام تیم ملی ایران به مسابقات آسیایی ازبکستان به صورت مخفی صورت گرفت که در نهایت با رای اکثریت اعضای کمیته فنی مقرر شد تیم ملی ایران (نایب قهرمان سال 2023 آسیا) به نشانه اعتراض در مسابقات آسیایی ازبکستان شرکت نکند. تمامی اعضا تاکید کردند فدراسیون ایران مسابقات آسیایی ازبکستان را تحریم کرده و در نامه ای به فدراسیون جهانی اعتراض خود را بابت این اتفاق و دلسردی حدود 300 ورزشکار ایرانی که قرار بود در این رویداد شرکت کنند، اعلام کند.

مقرر شد فدراسیون و کمیته مچ اندازی تمرکز خودشان را روی برگزاری باشکوه مسابقات بین المللی مستریونیورس 2024 ایران و حضور حداکثری ورزشکاران داخلی و خارجی و همچنین اعزام تیم پرقدرت به مسابقات جهانی 2024 مولداوی بگذارند. از سوی دیگر فدراسیون بدنسازی جهت دلجویی از ورزشکاران منتخب کمیته فنی جهت شرکت در مسابقات آسیایی، شرایط را برای حضور ورزشکاران در قالب تیم ملی در مسابقات بین المللی جام زنده یاد یزدان راد(مستریونیورس ایران) در خردادماه سال جاری مهیا خواهد کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • ایران : تحریم مسابقات مچ اندازی
  • ایران مسابقات مچ اندازی آسیایی ازبکستان را تحریم کرد
  • فوتسال ایران درجام‌جهانی موفق می‌شود/برخی انتقادات غیرمنصفانه بود
  • خصوصی‌سازی سرخابی‌ها نیاز به مراقبت بیشتری دارد/ بهترین نسخه اقتصادی برای فوتبال ایران رقم خورد
  • مهدی لیموچی: شایسته پیروزی برابر پرسپولیس بودیم
  • اوجاقی:به سمت برگزاری مسابقات ورزشی پایتخت‌های آسیایی می رویم
  • اشجاری و یزدانی قهرمان تور جهانی تنیس جوانان شدند
  • دختر شمشیرباز اسلحه اپه ایران از کسب سهمیه بازماند
  • تیراندازی با کمان کاپ جهانی| رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • سپاهان و تراکتور محکوم به پیروزی برابر استقلال و پرسپولیس