Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-06@23:08:05 GMT

افتتاح دو واحد صنعتی در ساوه

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۲۸۲۱۶

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز اراک ؛ استاندار استان مرکزی با سفر به ساوه از شهرک صنعتی سرمایه گذاری خارجی در حال احداث این شهرستان بازدید و دو واحد را افتتاح کرد.

واحد اسقاط خودروهای فرسوده با اعتبار 5 میلیارد تومان و اشتغال 5 نفر و واحد آبکاری فلزات با اعتبار 700 میلیون تومان و اشتغال  5 نفر به بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین ستاد مدیریت و راهبری اقتصاد مقاومتی در این شهرک تشکیل جلسه داد.

آقای آقازاده استاندار در خصوص این جلسه گفت : این جلسه برای بررسی و رفع مشکلات این شهرک برگزار شد که تصمیمات خوبی گرفته شد‌.
وی با بیان اینکه برق مهمترین مشکل این شهرک است ، افزود: تخصیص ۱۵ مگا وات برق توسط شرکت برق منطقه ای با همکاری استانداری از مصوبات این جلسه بود.
وی اضافه کرد : راه های دسترسی به شهرک نیز از دیگر مشکلات این شهرک بود که تکمیل زیرساخت های آن از دیگر مصوبات شهرک بود.
استاندار مرکزی افزود : با رفع این مشکلات تا پایان شهریور شاهد بهره برداری از چهار طرح بزرگ با اشتغال بیش از هزار نفر خواهیم بود که رونق اقتصادی شهرستان و اهداف ستاد اقتصاد مقاومتی را محقق می کند.

استاندار مرکزی در ادامه از دو واحد تولیدی در حال احداث بازدید و با خانواده شهید سلامت دیدار و گفت و گو کرد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۲۸۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توافق برای ورود ۱۰۰ مگاوات برق برای تامین انرژی واحد‌های تولیدی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما از سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران؛ در نشست مشترک آقای فرشاد مقیمی مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و آقای رجبی مشهدی مدیر عامل سازمان توانیر، همچنین بر انعقاد تفاهم نامه‌ای به مبلغ ٤ هزار میلیارد تومان وفق بند (خ) تبصره (۷) قانون بودجه سال ١٤٠٣ در جهت کمک به طرح‌های برق رسانی به شهرک‌ها و نواحی صنعتی تأکید شد.    تکمیل و بهره برداری ۲۱ پست برق دارای تفاهم نامه در سطح شهرک‌ها و نواحی صنعتی با پیشرفت فیزیکی بالای ۷۵ درصد (تا پایان سال ۱٤۰۲) با ظرفیت ٤۲۰ مگاوات و سرمایه‌گذاری حدود هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان از دیگر مصوبات این نشست مشترک بود.    این نشست مشترک با هدف چاره اندیشی برای رفع ناترازی برقِ شهرک‌ها و نواحی صنعتی کشور در سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران برگزار شد.

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه خارجی در خراسان رضوی
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری خارجی در شهرک‌های صنعتی استان خراسان‌رضوی
  • پشت پرده خرید زمین در شهرک‌های صنعتی؛ به نیت احتکار زمین می‌خرند!
  • سه دستگاه ماشین آتش‌نشانی روز دنیا به شهرک شکوهیه تحویل شد
  • آغاز به کار واحد کشتارگاه صنعتی در شهرستان فسا
  • واحد کشتارگاه صنعتی در فسا بار دیگر آغاز به کار کرد/ اشتغال ۱۰۰ کارگر
  • صدور مجوز بهره‌برداری شهرک صنعتی شماره ۲ زرند پس از ۱۷ سال انتظار
  • شهرک صنعتی زرند بازگشایی شد
  • توافق برای ورود ۱۰۰ مگاوات برق برای تامین انرژی واحد‌های تولیدی
  • جلسه رفع موانع تولید استان در واگن های زرند