Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن سجادی‌پور، مدیر برنامه‌ریزی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بوعلی‌سینا، در گفت‌و گو با ایکنا از همدان، اظهار کرد:دومین جشنواره سراسری قرآنی و عترت اساتید دانشگاه‌های سراسر کشور برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه ثبت نام این دوره از مسابقات تا اواخر فروردین ماه تمدید شد، تأکید کرد: این مسابقات در سه مرحله دانشگاهی، سراسری و ملی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سجادی‌پور با تأکید بر اینکه این دوره از مسابقات پنج بخش آوایی، کتابخوانی، پژوهشی، ادبی و هنری برگزار می‌شود گفت: داوری کلیه بخش‌های مسابقات از سوی دبیرخانه مرکزی جشنواره، واقع در دفتر وزارت علوم انجام خواهد گرفت و نفرات برتر به مرحله سراسری و ملی راه خواهند یافت.
وی افزود: کلیه مسابقات کتبی و قرائت در دو بخش اول همزمان بصورت سراسری در کلیه دانشگاه های سطح کشور از تاریخ 24 تا 26 اردیبهشت ماه برگزار می‌شود و علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر به دفتر معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بوعلی سینا مراجعه نمایند.
مدیر برنامه‌ریزی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بوعلی سینا با بیان اینکه فرصت ارسال آثار در سه بخش نهایی تا پایان شهریور ماه خواهد بود، گفت: بزودی تبلیغات و اطلاع رسانی این دوره از مسابقات در سطح دانشگاه بوعلی سینا برای آگاهی اساتید جهت شرکت در مسابقات انجام خواهد گرفت.
وی در پایان سخنان خود، خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری جشنواره قرآن وعترت ویژه اساتید دانشگاهی، ارتقاء سطح فرهنگی و معنوی دانشگاهیان و نیز جایگاه اساتید در بستر سازی و گسترش فرهنگ قرآنی در سطح دانشگاه خواهد بود.
وی افزود: قرآن کریم نور است که در خود در آیات متعدد بر این امر اذعان دارد لذا هر فردی که در این مسیر گام بردارد، قلب خود را آکنده از انوار الهی می‌کند و هنگامیکه اساتید دانشگاه خود را مأنوس با قرآن کریم بدارند، علم آنها ارزش پیدا می‌کند و حرکت آنها د ر جهت تعلیم دانشجویان حرکتی الهی خواهد شد.
انتهای پیام

 

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۲۸۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی هیأت داوران جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سید مصطفی موتورچی دبیر پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد در احکامی جداگانه خانم‌ها اعظم بروجردی، الهام چرخنده و وفا طرفه را به عنوان هیات داوران پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد منصوب کرد.

در متن این احکام آمده است: با سلام و تحیات الهی برگزاری پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد مرهون کوشش و جوشش تلاشگرانی است که از آغاز شکل‌گیری این رویداد، بر مدار آرمان‌های شهدا و امام راحل کوشیده‌اند. هنرمندان متعهد و جوان این عرصه چشم انتظار حضور معنوی و تأثیرگذار شما هستند که با اندیشه مبارک و تجربه گران‌سنگ خود ظرفیت‌های پیدا و پنهان هنر آنان را مورد مهر و ستایش قرار دهید. از این رو سرکار عالی را به عنوان عضو هیئت داوران «پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد» منصوب می‌نمایم.

امید است با همراهی شما بتوانیم گام موثری در برگزاری موفق این جشنواره برداریم. لازم به ذکر است پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت ماه در شهرستان بافق استان یزد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آزمون سراسری ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می شود
  • معرفی هیأت داوران جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد
  • رقابت دانش آموزان البرزی در مسابقات قرآن و عترت
  • برگزاری هفدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری
  • مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان مقطع ابتدایی شهرستان بیضا
  • راه‌اندازی کانون نهج‌ البلاغه در دانشگاه‌ها تصویب شد
  • انتخاب وزارت علوم به میزبانی بخش دانشگاهی سی و دومین دوره نمایشگاه قرآن
  • اختتامیه دومین جشنواره شهید آوینی در دانشگاه شیراز برگزار می‌شود
  • تجمع دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا در حمایت از دانشجویان آمریکایی
  • برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت و نماز به میزبانی شهر کهک