Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا آذربایجان غربی، محمدرضا اسدی در نشست خبری، اظهار داشت: مسابقه کشوری دوچرخه سواری جایزه بزرگ کریتریوم ۲۱ اردیبهشت ماه به میزبانی ارومیه برگزار می شود.

وی از آمادگی کامل آذربایجان غربی برای برگزاری این مسابقه خبر داد و تصریح کرد: از بهمن ماه سال گذشته برای میزبانی این مسابقه که برای نخستین بار در کشور و در ارومیه برگزار می شود برنامه ریزی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول ضمن تقدیر از عبدالله چمن گلی، مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی و کیومرث پور ایراندوست، معاون ورزشی این اداره کل، افزود: برای برگزاری هر چه بهتر این مسابقه ستاد برگزاری مسابقه ملی دوچرخه سواری کریتریوم به ریاست اداره کل ورزش و جوانان استان تشکیل و در قالب این ستاد ۱۱ کمیته تشکیل شده است.

رئیس هیات دوچرخه سواری آذربایجان غربی با اشاره به زمان برگزاری این مسابقه، خاطرنشان کرد: این رقابت جمعه هفته جاری ساعت ۹ صبح از مقابل جایگاه سی ان جی، جنب اداره بازرگانی واقع در بلوار شهید رجائی آغاز می شود.

اسدی یادآور شد: رکابزنان پس از آغاز مسابقه، مسیر بلوار شهید رجایی و بلوار باهنر را ۱۱ دور طی کرده و نهایتا در نقطه  پایان، نفرات برتر مشخص می شود.

حضور رکابزنان تیم ملی دوچرخه سواری در مسابقات

اسدی خاطر نشان کرد: ۲۴ دوچرخه سوار تیم ملی نیز در این مسابقات شرکت خواهند کرد.

 

این مسئول از ثبت نام بیش از ۱۸۰ نفر برای شرکت در مسابقه روز جمعه خبر داد و اظهار داشت: ثبت نام دوچرخه سواران تا روز ۲۰ اردیبهشت ماه ادامه دارد.

اسدی از آماده باش بالگرد هلال احمر در این مسابقه خبر داد و افزود: در این زمینه هلال احمر همکاری قابل توجهی را با ستاد برگزاری مسابقه داشت.

این مسئول از تمام دستگاه های اجرایی عضو ستاد برگزاری مسابقه تقدیر کرد و اظهار داشت: تمام دستگاه های اجرایی در این زمینه به نحو شایسته ای عمل کردند به طوری که تمهیدات لازم برای برگزاری هر چه بهتر مسابقات اندیشیده شده است.

اهدای جوایز به ۲۰ نفر اول مسابقه

در ادامه این نشست، رسول شرفی، دبیر هیات دوچرخه سواری آذربایجان غربی گفت: جایزه ای که برای نفرات برتر این مسابقه در نظر گرفته شده، در مجموع ۱۲ میلیون تومان بوده و برای ۲۰ نفر از شرکت کنندگان که رتبه اول تا بیستم را کسب کنند جوایز نقدی اهدا خواهد شد.

وی جوایز نفرات اول تا سوم را به ترتیب ۳۵میلیون ریال، ۲۵ میلیون ریال و ۱۵ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: ثبت نام از رکابزنان هم اکنون توسط فدراسیون دوچرخه سواری انجام می گیرد و پذیرش در ارومیه نیز عصر پنجشنبه در ارومیه آغاز می شود.

خبرنگار: فرخنده امیری

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دوچرخه سواری محمدرضا اسدی کریتریوم مسابقات دوچرخه سواری کریتریوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۲۹۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  ستاد برگزاری نماز جمعه ارومیه اعلام کرد: نماز جمعه    14 اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه اقامه می‌شود.

  پیش از خطبه ها؛   حجت الاسلام میرزایی ،  مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج)   آذربایجان غربی در سخنانی به

تبیین اهمیت و الزامات تعلیم و تربیت مهدوی خواهد پرداخت.

مصلی امام خمینی ارومیه از ساعت ده و نیم پذیرای همشهریان خواهد بود.

 

دیگر خبرها

  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • وجود ۱۴ نقطه حادثه خیز در جاده‌های ارومیه
  • از امروز به فکر تابستان دریاچه ارومیه باشیم
  • احتمال انصراف ریاض از میزبانی مسابقات کشتی
  • تهران میزبان مسابقات دارت قهرمانی کارگران کشور
  • کشف مواد مخدر شیشه در مرز ارومیه
  • کشف ۳۰ کیلوگرم موادمخدر شیشه در مرز ارومیه
  • یزد؛ میزبان مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا
  • عرضه دو لاستیک نانویی ویژه مسابقات دوچرخه‌سواری
  • ۳مصدوم و ۳ حادثه دیده در حادثه واژگونی سواری پراید در محور میاندوآب _مهاباد