Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-28@22:08:02 GMT

بوسه مسوت اوزیل به نانی که به سمت او پرتاب شد

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۳۰۶۶۵

‍‍‍‍‍‍

دریافت فیلم دانلود با کیفیت 360 دانلود با کیفیت 480 دانلود با کیفیت 720 دانلود با کیفیت 1024

در بازی شب گذشته تیم آرسنال مقابل اتلتیکومادرید، ستاره آلمانی یک وجهه اخلاقی دیگر از خود نشان داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

شب گذشته آرسنال در مزحله نیمه نهایی لیگ اروپا در خانه خود با تساوی ۱-۱ متوقف شد تا کارش برای بازی برگشت مقابل تیم اسپانیایی دشوار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی بود که از دقیقه ۱۰ اتلتیکو بازی را ده نفره دنبال کرد.در اواسط این بازی هواداران تکه نانی را به وسط میدان پرتاب کردند که اوزیل زمانی که می‌خواست آن را بردارد، حرکت زیبایی را انجام داد بر نان بوسه زد و آن را با احترام کنار گذاشت تا اعتقادات خود را بار دیگر به همه نشان دهد.

اوزیل یک مسلمان معتقد است و قبل از ورود به زمین، آیاتی از قرآن را می‌خواند. او در مصاحبه با روزنامه چاپ برلین تاگسشپیل گفت: «من نماز می‌خوانم و هم‌تیمی‌هایم می‌دانند در آن مدت کوتاه نمی‌توانند با من صحبت کنند.»

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۳۰۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وست هم ۲ - ۲ لیورپول/ خداحافظی رسمی کلوپ و تیمش با رقابت بر سر قهرمانی + فیلم

 سی و پنجمین هفته از رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با برگزاری یک دیدار آغاز شد که بازی لیورپول در برابر وستهام با نتیجه ۲ بر ۲  به پایان رسید.

لیورپول که در چند هفته اخیر نتایج چندان مناسبی کسب نکرده، امیدوار به کسب امتیاز از این دیدار و  لغزش تیم‌های آرسنال و منچسترسیتی بود تا شاید جام قهرمانی را به دست بیاورد، اما با این تساوی، لیورپول امید‌های خود برای کسب قهرمانی را بر باد رفته می‌بیند.  

لیورپول باز هم مثل تعداد قابل توجهی از بازی‌های اخیر خودش، نیمه  اول را با شکست به پایان رساند. جرد بوون تک گل وستهم رو در نیمه نخست به ثمر رساند. لیورپول نیمه دوم را خوب شروع کرد و با گل رابرتسون به بازی برگشت و پس از آن گل دوم که یک گل به خودی بود هم با فاصله نه چندان زیاد از راه رسید. با این حال تیم کلوپ نتوانست نتیجه را حفظ کند و آنتونیو با ضربه سر خودش بازی را به تساوی کشاند.  

لیورپول با این تساوی ۷۵ امتیازی شد و حتی با دو بازی بیشتر نسبت به سیتی، پایین‌تر از این تیم در رتبه سوم جدول قرار دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • ناتینگهام فارست ۰ - ۲ منچسترسیتی/ سیتیزن‌ها کم اشتباه در هفته‌های پایانی + فیلم
  • تاتنهام ۲ - ۳ آرسنال/ توپچی‌ها از رقابت با سیتی کنار نمی‌کشند+ فیلم
  • اینتر ۲ - ۰ تورینو/ قهرمان به پیروزی‌هایش ادامه می‌دهد + فیلم
  • تصویربرداری ۹۵ درصد از اراضی کل کشور توسط ماهواره پارس
  • پاری سن ژرمن ۳ - ۳ لوآور/ قهرمانی چند روز به تاخیر افتاد+ فیلم
  • بایرلورکوزن ۲ - ۲ اشتوتگارت/ رکورد شکست ناپذیری باز هم در ثانیه‌های پایانی حفظ شد + فیلم
  • فوتبال کلمبیا دنیا را شگفت زده کرد
  • وست هم ۲ - ۲ لیورپول/ خداحافظی رسمی کلوپ و تیمش با رقابت بر سر قهرمانی + فیلم
  • بررسی بازی‌های جام حذفی فوتبال
  • بادامکی: باید برابر آلومینیوم باتجربه‌تر بازی می‌کردیم/ پرتاب اشیاء از سمت هواداران حریف بود