Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران به نقل از المیادین، سازمان ملل اعلام کرد که در جریان بمباران دفتر ریاست جمهوری یمن در صنعا پایتخت یمن 6 نفر از جمله یک کودک جان خود را از دست دادند.

سازمان ملل تأکید کرد که 90 نفر نیز در این حمله هوایی زخمی شدند که برخی از این زخمی ها دانش آموز هستند.

روز گذشته در بمباران دفتر ریاست جمهوری یمن در مرکز صنعا  6 تن جان خود را از دست داده و بیش از 90 غیرنظامی زخمی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پی آن بیمارستان «الجمهوری» در صنعا از مردم این شهر درخواست کرد که برای نجات زخمی های تجاوز هوایی ائتلاف عربی به رهبری عربستان سعودی به دفتر ریاست جمهوری یمن خون اهداء کنند.

برخی ساکنان شهر صنعا، پایتخت یمن  گفتند که جنگنده‌های ائتلاف به رهبری عربستان سعودی روز دوشنبه کاخ ریاست جمهوری این کشور را هدف قرار دادند. 

شاهدان عینی از بمباران مکرر منطقه پر رفت و آمد و تجاری «تحریر» در صنعا توسط جنگنده‌های ائتلاف در روز دوشنبه خبر دادند و گفته‌اند که دست‌کم دو انفجار در محوطه کاخ ریاست جمهوری روی داده است. خبرگزاری فرانسه به نقل از خبرنگار اعزامی خود در این شهر گزارش داد که بمباران این محله چندین کشته و زخمی در پی داشته است.

خبرنگار خبرگزاری فرانسه می‌گوید: «ما به صحنه انفجار اول ناشی از بمباران رفتیم و مشاهده کردیم که تعدادی از مردم زیر آوار مانده‌اند. در همان زمان حمله دوم صورت گرفت.»

شبکه تلویزیونی المسیره و شبکه تلویزیونی صبا  یمن  اعلام کردند که ده‌ها نفر در این حملات کشته و زخمی شدند.

خبرگزاری سبأ یمن نیز اعلام کرد که در این حمله هوایی 6 تن جان خود را از دست دادند و 90 تن دیگر زخمی شدند.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 جنگ یمن یمن و عربستان موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۳۲۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیویورک تایمز: ارتش اسرائیل به عمد امدادگران را هدف قرار می‌دهد

تحقیقات نیویورک تایمز حاکی از آن است که سایت‌های متعلق به آژانس‌های امدادی غربی در نوار غزه حتی پس از اطلاع رسانی به ارتش رژیم صهیونیستی از وجود آن ها، بمباران می‌شوند.

در همین رابطه منابع خبری پنجشنبه شب گزارش دادند که در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به یک تیم مسئول تامین و توزیع کمک‌های بشردوستانه در شهر غزه، هشت نفر شهید شدند.

همچنین حمله روز اول آوریل ۲۰۲۴ (۱۳ فروردین) رژیم صهیونیستی به خودروی سازمان غیردولتی «آشپزخانه مرکزی جهانی» در غزه باعث کشته شدن هفت امدادگر این سازمان شد. در این حادثه راننده فلسطینی آن‌ها نیز جان خود را از دست داده است.

این حمله ساعاتی پس از آن روی داد که اعضای این گروه غیردولتی با یک کشتی حاوی کمک‌های غذایی به نوار غزه رسیدند و به مناطق شمالی آن رفتند.

همچنین تصاویری از اجساد پنج کشته منتشر شد که در بیمارستان شهدای الاقصی در شهر «دیر البلح» در مرکز غزه قرار داشتند و تعدادی از آن‌ها لباس‌هایی با آرم خیریه پوشیده بودند.

بر اساس بیانیه این سازمان، کشته‌شدگان استرالیایی، لهستانی، کانادایی - آمریکایی، انگلیسی و فلسطینی بودند.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • دولت صنعا از سرگیری مذاکرات با عربستان را تکذیب کرد
  • نیویورک تایمز: ارتش اسرائیل به عمد امدادگران را هدف قرار می‌دهد
  • بمباران دوباره امدادگران غزه با شهادت ۸نفر
  • حزب الله شعاع حملات خود را به عمق اسراییل گسترش داد
  • برجای ماندن چندین شهید و زخمی در بمباران بامدادی غزه
  • ادامه حملات رژیم صهیونیستی به غزه و کرانه باختری
  • بورل: اسرائیل به قطعنامه شورای امنیت درباره غزه پایبند نبوده است
  • حمایت‌های بیشتر معاونت توسعه روستایی مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری از حوزه روستایی
  • استقرار ۳۳ هزار نیروی نظامی ناتو در مرز‌های روسیه/کشته شدن ۵۰۰ هزار سرباز اوکراینی در جنگ با روسیه/حمله پهپادی گسترده اوکراین به شبه جزیره کریمه
  • استقرار 33 هزار نیروی نظامی ناتو در مرزهای روسیه/کشته شدن 500 هزار سرباز اوکراینی در جنگ با روسیه/حمله پهپادی گسترده اوکراین به شبه جزیره کریمه