Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

حیدر مطاعی ضمن تشریح سیاست‌های راهداری سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از اجرای بیش از ۱۰ هزار کیلومتر آسفالت حفاظتی فوکسیل در ۳۴ هزار کیلومتر از راه‌های شریانی کشور طی سال ۹۷ خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز ، حیدر مطاعی معاون راهداری سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در دومین روز از نخستین گردهمایی روسای ادارات راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سراسر کشور اظهار کرد: انجام امور جاری راهداری وظیفه هر راهداری است و باید به پوشیدن لباس راهداری به‌عنوان فرشته‌های نجات در جاده‌ها افتخار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر اهمیت گشت‌های راهداری گفت: با توجه به اینکه راهداران اولین گروه حاضر در حوادث و اتفاقات جاده‌ها محسوب می‌شوند، در زمان انجام گشت‌ها باید سطح جاده‌ها به‌طور کامل ارزیابی شوند تا در صورت مشاهده هرگونه جسم یا شی‌ء عملیات پاک‌سازی صورت گیرد یا با توجه به نوع آن به اکیپ‌های گشت سایر سازمان‌ها و دستگاه‌ها اطلاع داده شود.

مطاعی اهداف سازمان درزمینهٔ راهداری را استفاده بهینه از دارایی‌ها و انتظارات عنوان کرد و گفت: در همین راستا اولویت اقدامات راهداری در سطح استان باید اشاعه شود.

وی بابیان اینکه سیاست سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در جهت تلاش برای برخورداری جاده‌ها از سطح سرویس مطلوب است، تأکید کرد: برای دستیابی به این هدف باید وظایف راهداری جاری ازجمله لکه‌گیری به‌موقع انجام و به‌طور مستمر بر کار شرکت‌های پیمانکار نظارت شود.

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گفت: طبق برنامه امسال بیش از ۱۰ هزار کیلومتر آسفالت حفاظتی فوکسیل درراه‌های شریانی کشور اجرا خواهد شد و برای اجرای آن هیچ‌گونه محدودیتی در تأمین قیر وجود ندارد اما باید توجه داشت که اجرای فوکسیل حداقل ۳ سال به عمر آسفالت اضافه می‌کند.

وی با اشاره به سیاست دیگر سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در حوزه راهداری اظهار کرد: انجام اقدامات حداکثری و پیشگیرانه سیاست دیگری است تا جلوی خرابی‌ها، به‌موقع گرفته شود زیرا در صورت عدم جلوگیری از خرابی جاده‌ها طی سه سال ۴۰ درصد میزان خرابی‌های جاده افزایش می‌یابد.

مطاعی خطاب روسای ادارات راهداری بر بازبینی انبارها تأکید کرد و گفت: مجدد انبارها مورد بازبینی قرار گیرند تا از ظرفیت‌های موجود مانند علائم در راستای آشکارسازی و هشدار نسبت به نقاط پرحادثه استفاده شود. همچنین انتظار می‌رود نظم در چیدمان ادارات استانی حفظ گردد.

به گفته این مقام مسئول، امسال با ترکیب علم و تجربه شاهد پیشرفت چشمگیری در سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خواهیم بود.

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با تأکید بر دقت در محاسبه مطالبات پیمانکاران گفت: پرداخت‌های نقد و غیر نقد و میزان قیر واگذارشده به پیمانکاران برای انجام پروژه‌ها با دقت بسیار بالا محاسبه شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ، وی در پایان یادآور شد: شرایط سازمان به‌گونه‌ای است که می‌تواند وظایف جاری خود را ایفا کند اما تلاش می‌کنیم کیفیت جاده‌ها به سطح کیفی جاده‌های کشورهای پیشرفته جهان برسد.

 

 

 

 

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: حمل ونقل جاده ای حیدر مطاعی آسفالت فوکسیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۳۳۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوشمندسازی و مجازی‌سازی فرآیند حمل و نقل کالا در یزد

محمد رستگاری  مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان یزدگفت: هوشمندسازی و مجازی‌سازی فرآیند حمل‌ونقل کالا یکی از سیاست‌های اصلی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان یزد است که طی سال‌های اخیر این مهم در شهرستان‌های ابرکوه، مروست، بافق و معادن متمرکز بخش ندوشن اجرا، مراحل آزمون‌وخطا را پشت سر گذاشته و پس از تست‌های اولیه به تکامل مطلوب رسیده است.

وی افزود: با توجه به حواشی متعدد حاکم بر ساختار حمل‌ونقل محمولات کاشی و سرامیک، برنامه‌ریزی‌های مختلف برای اجرای این طرح در صنایع نامبرده نیز در دستور کار مجموعه راهداری قرار گرفت که به لطف خدا پس از انجام هماهنگی‌های لازم با دستگاه‌های اجرایی مرتبط، تشکل‌های صنفی و واحد‌های تولیدی، طرح ساختاری اعلام بار مجازی از ۹ اردیبهشت‌ماه سال جاری در رابطه با حمل محمولات کاشی و سرامیک سراسر استان پیاده‌سازی شد.

رستگاری با بیان اینکه در اولین روز اجرا بیش از هزار و ۱۰۰ بارنامه برای محمولات کاشی و سرامیک استان مبتنی بر سامانه هوشمند صادر شد، تصریح کرد: همزمان با آغاز اجرای این طرح، کلیه فعالان حوزه حمل‌ونقل و شرکت نرم‌افزاری سازنده و کنترل کننده این سامانه نیز آماده‌باش بودند تا در صورت وجود هرگونه نقص و ایجاد اختلال، به سرعت مشکل را برطرف نمایند که به لطف خداوند هیچ‌گونه مشکلی گزارش نشد.

وی اظهار داشت: شفافیت، عدالت محوری و چابک سازی در فرآیند حمل‌ونقل از جمله مزایای طرح هوشمند سازی و مجازی‌سازی است که در حوزه حمل‌ونقل استان بروز کرده و منشأ برکات بسیاری خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از پیاده‌سازی ساختار مجازی در فرایند حمل‌ونقل در صنایع کاشی و سرامیک به عنوان یک تحول بزرگ یاد کرد و گفت: مهم‌ترین دستاورد این طرح که پس از ۲ سال برنامه‌ریزی و کار کارشناسی قابلیت اجرا یافت، برقراری عدالت بین رانندگان و رضایت کامل آنان، سهولت و چابک سازی در امر حمل‌ونقل برای همه ارکان فعال در این حوزه است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۷۸ درصدی طرح ساماندهی راه‌های روستایی آذربایجان غربی
  • سه قطعه از محورهای شریانی هرمزگان بسته می شود
  • بهسازی آسفالت آزادراه تبریز زنجان آغاز شد
  • ۴۰هزار کیلومتر راه آسفالته کشور خرابی سنگین دارد
  • روکش آسفالت ورفع ۷ نقطه حادثه خیز درمحور‌های مواصلاتی سیستان وبلوچستان
  • اصلاح ۷ نقطه پرتصادف در سیستان و بلوچستان
  • روکش آسفالت ورفع ۷ نقطه پرتصادف محور‌های مواصلاتی سیستان و بلوچستان
  • فوت راهدار لرستانی حین انجام‌وظیفه
  • آسفالت بیش از ۱۳۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان وبلوچستان
  • هوشمندسازی و مجازی‌سازی فرآیند حمل و نقل کالا در یزد