Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-05@14:17:09 GMT

موسیقی به استوری اینستاگرام اضافه می شود

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۳۸۲۳۵

موسیقی به استوری اینستاگرام اضافه می شود

رکنا: اینستاگرام در حال بروزرسانی برنامه های جدید است.

بررسی های چند برنامه نویس نشان می دهد اینستاگرام Instagram در یک به روزرسانی جدید به کاربران خود اجازه خواهد داد تا به استوری های خود موسیقی اضافه کنند.

به گزارش  تک کرانچ، کدهای مربوط به این تغییر در یک برنامه اندرویدی موسوم به موزیک استیکرز شناسایی شده که جستجو و یافتن موسیقی برای افزودن به استوری ها را ممکن می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ممکن است این خدمات به پست های اینستاگرام هم اضافه شود. اینستاگرام به همین منظور در حال مذاکره با تعدادی از شرکت های توزیع و پخش موسیقی نیز هست.

اینستاگرام همچنین قصد دارد قابلیت دیگری را هم به برنامه خود بیفزاید تا موسیقی که کاربر در حال گوش کردن به آن است را به طور خودکار شناسایی کند و اطلاعات آن شامل نام خواننده و عناوین موسیقی و متن آن را برای کاربر نمایش دهد.

استفاده از برچسب ها یا استیکرهای دارای قابلیت پخش موسیقی هم استوری های اینستاگرام را جذاب تر از گذشته خواهد کرد. به اشتراک گذاری مستقیم پست از طریق برنامه های ثالث به اشتراک گذاری موسیقی مانند اسپاتیفای و سوند کلود هم در دستور کار اینستاگرام قرار گرفته است. البته اینستاگرام در مورد زمان ارائه این خدمات هنوز اطلاع رسانی دقیقی نکرده است.

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: سلامت مهم ترین های 24 ساعت اینستاگرام Instagram موسیقی اطلاع رسانی اطلاعات اینستاگرام نمایش عکس دختر قتل جوان حوادث زن مرد پدر فیلم تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۳۸۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استوری عجیب هادی چوپان درمورد روز شیراز + عکس

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، هادی چوپان واکنش جالب توجهی به روز شیراز داشت. گرگ ایرانی با انتشار تصویری از ویترین مدال‌ها و افتخارات خود نوشت: روز شیراز مبارک. همه فکر می‌کنن شیراز فقط سعدی و حافظ و تخت جمشید داره. نه کاکو شیراز خیلی چیزای دیگه داره که قاره آسیا نداره.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229448 برچسب‌ها ورزش

دیگر خبرها

  • بحث درباره «فیلم و سریال» به شبکه چهار کشیده شد
  • برنامه الحاق ناوگان لجستیکی جدید هلال احمر به استان‌های کشور
  • برنامه الحاق ناوگان لجستیکی جدید جمعیت هلال احمر به استان‌های کشور
  • استوری عجیب هادی چوپان درمورد روز شیراز + عکس
  • جذاب‌ترین قابلیت استوری اینستاگرام رونمایی شد
  • قابلیت‌های جدید و جذاب استوری اینستاگرام
  • جدیدترین و جذاب ترین قابلیت‌های استوری اینستاگرام
  • جدیدترین قابلیت‌های استوری اینستاگرام + عکس
  • جدیدترین و جذاب ترین قابلیت‌های استوری اینستاگرام | عکس
  • اجراهای متنوع گروه‌های موسیقی محیطی در خانه هنرمندان ایران