Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون ورزشی باشگاه استقلال مدعی شد که طلب این باشگاه به خانواده مرحوم پورحیدری مبلغ ۲۰ میلیون تومان است.

طرفداری- پندار توفیقی در خصوص شکست استقلال مقابل ذوب‌آهن اظهار داشت:

ما شب گذشته بدشانس بودیم و مصدومیت شجاعیان هم به ضررمان تمام شد. البته امید ابراهیمی هم 90 دقیقه با غیرت بازی کرد. اطمینان دارم در بازی برگشت با حضور هواداران نتیجه لازم را کسب خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون ورزشی باشگاه استقلال درباره وضعیت پرداختی مطالبات به بازیکنان استقلال گفت:

تقریباً 75 تا 80 درصد مطالبات بازیکنان استقلال پرداخت شده است. 20 درصد دیگر از طلب بازیکنان باقی مانده است که بخش زیادی از آنها به مفاصا حساب مالیاتی برمی‌گردد. بازیکنان باید بروند و برگه حساب مالیات خود را بگیرند و  بعد از آن مابقی مطالبات هم به آنها پرداخت خواهد شد.

به گزارش تسنیم، توفیقی در مورد این موضوع  که چرا شفر مرتب در کنفرانس‌های خبری از تلاش بازیکنان صحبت می‌کند و این مسئله را به‌عنوان یک پیام به مدیرعامل استقلال منتقل می‌کند، تصریح کرد:

شفر منظور خاصی ندارد. رابطه او با مدیریت باشگاه خیلی خوب است. منظور سرمربی استقلال از پیامش به مدیرعامل باشگاه این است که بازیکنان باغیرت بازی می‌کنند و باید هوای آنها را داشته باشند. منظور او پرداخت پاداش‌هاست و تنها پاداشی هم که پرداخت نشده پاداش قهرمانی جام حذفی است که بخشی از آن پرداخت شده و بخشی از آن هم پرداخت می‌شود. نظر  شفر بیشتر این است که بازیکنان بدانند او هوای آنها را دارد! او می‌خواهد بگوید به جای شما من با مدیریت صحبت می‌کنم و حواسم به شما هست.

وی درباره  اینکه افتخاری مدعی شده شفر به او اعلام کرده اگر مدیرعامل باشگاه برود من هم می‌روم، عنوان کرد:

این موضوعات ممکن است در فوتبال حرفه‌ای جایی نداشته باشد، اما رابطه، رابطه خوبی است و طرفین یکدیگر را درک می‌کنند. ما امسال به هیچ مربی و بازیکن خارجی بدهکار نیستیم و حتی شفر و دستیارانش ماهانه حقوق می‌گیرند. آنها هر چه خواستند فراهم کردیم. الان همه چیز خوب است و شب گذشته هم اگر توپ‌های ما درون دروازه می‌رفت، برنده می‌شدیم.

معاون باشگاه استقلال با تمجید از عملکرد مهدی رحمتی و رشید مظاهری گفت:

هر دو دروازه‌بان گلرهای خوبی هستند. واقعاً شماره یک برازنده رحمتی است.

توفیقی در مورد  جریمه زمانی توسط AFC گفت:

من  زیاد در جریان  این موضوع نیستم، ولی ما فعلاً روی بازی برگشت تمرکز می‌کنیم. باشگاه طبیعتاً بحث پرداخت ندارد، ولی در پاداش‌هایی که قرار است به ما بدهند جرایم را حساب و کتاب می‌کنند. طبیعتاً این مبالغ هم به این شکل در AFC حساب و کتاب می‌شود. ما همین مشکل را با سازمان لیگ هم داریم و آنها جرایم را از حق بلیت‌فروشی برداشت می‌کنند.

وی درباره مطالبات زنده‌یاد پورحیدری و اینکه مسئولان باشگاه پاسخ تماس‌های خانواده را نمی‌دهند، تصریح کرد:

ما تا ابد مدیون خانواده پورحیدری هستیم. من و آقای قراب مسئول رسیدگی به این موضوع بودیم. سال آخر حضور آن مرحوم در باشگاه ایشان عضو هیئت مدیره شد و همزمان سازمان بازرسی به ما اعلام کرد حضور ایشان به‌عنوان سرپرست غیرقانونی است و آن مباحث دوشغله بودن مطرح شد. نامه‌نگاری با وزارت و سازمان بازرسی هم انجام دادیم. منصور پورحیدری آنقدر حق به گردن ما دارد که اصلاً نباید در موردش حرف بزنیم. او مقداری طلب دارد، ولی باید مجوزی از رئیس مجمع باشگاه صادر شود که منصورخان پورحیدری را فارغ از دیگر افراد ببینیم و دستگاه‌های دولتی بعدها به این موضوع ایراد نگیرند.

معاون باشگاه استقلال در خصوص اینکه چه کسی به خانواده پورحیدری پیامک داده است و آیا او این کار را کرده، گفت:

در هیئت مدیره تصمیم بر این شد «با توجه به اینکه محاسبات باشگاه بیست و چند میلیون مطالبات آقای پورحیدری را برآورده کرده» اعضای محترم  این مبلغ را به صد میلیون رساندند. این یک اختلاف حساب مالی است و فکر می‌کنم باشگاه بیشتر می‌تواند در این زمینه صحبت کند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۳۸۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هکر حرفه ای حساب‌های بانکی اشنویه دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان اشنویه از دستگیری هکر حرفه‌ای حساب‌های بانکی با همکاری پلیس فتا استان خوزستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس آذربایجان‌غربی، علی توکلی اظهار کرد: در طرح امنیت فضای سایبر، با اشراف اطلاعاتی مأموران پلیس فتا شهرستان اشنویه در یک عملیاتی ضربتی و مشترک با پلیس فتا استان خوزستان، یک نفر هکر حرفه‌ای حساب‌های بانکی دستگیر شد

وی افزود: در تحقیقات فنی به عمل آمده مشخص گردید اقدام به برداشت مبالغ بیش از ۳۰۰ میلیون تومان از حساب‌های بانکی اشخاص می‌نمود.

فرمانده انتظامی شهرستان اشنویه گفت: متهم پس از تشکیل پرونده تحویل دستگاه محترم قضائی گردیده و روانه زندان شد.

توکلی تصریح کرد: از شهروندان درخواست می‌شود هرگونه پیام دریافتی حاوی لینک اینترنتی و دارای فایل با پسوند APK در پیام رسان های موبایلی و یا پیامکی با سرشماره های شخصی با عناوین واریز کالا برگ الکترونیکی مرحله اول و دوم آغاز شد، سهام عدالت، شکایت علیه شما، حکم جلب، یارانه و… جعلی بوده و دامی از سوی افراد کلاهبردار است، دقت کنید با کلیک بر روی لینک یا نصب این برنامه‌ها و با هدایت برنامه جهت انجام عملیات بانکی برابر هک شدن گوشی و خالی شدن حساب بانکی شماست. به این پیام‌ها اعتماد نکرده و بر روی آدرس و یا لینک اینترنتی کلیک نکنید.

کد خبر 747619

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت پرداخت مطالبات چایکاران/ آغاز چین بهاره از روزهای آینده
  • مطالبات ساکنین پایین‌ دست سد سیمره پرداخت شود
  • پرداخت مطالبات ساکنین پایین‌ دست سد سیمره/ بی‌توجهی در حوزه پسماند زیبنده استان ایلام نیست
  • مطالبات ساکنین پایین‌دست سد سیمره پرداخت شود
  • رسانه‌ها مشکلات را با رعایت اخلاق منعکس کنند
  • مطالبات دولتی شهرداری قم پرداخت نشد
  • پرهزینه و زیان‌ده؛ پول قرارداد پرداخت بازیکنان استقلال و پرسپولیس از جیب کارگران و بازنشستگان!
  • پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی
  • پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد
  • هکر حرفه ای حساب‌های بانکی اشنویه دستگیر شد