Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-30@01:43:28 GMT

روغن گیاهی که در جلوگیری از سفیدی مو معجزه می کند

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۳۸۸۹۰

روغن گیاهی که در جلوگیری از سفیدی مو معجزه می کند

رکنا: روغن سیاه دانه در پیشگیری از سفید شدن مو مفید است.

تغییر عادت های غذایی و عدم استفاده از غذاهای سرد و تر مانند مرغ، ماهی همچنین ماساژ Massage روغن سیاه دانه به کف سر به مدت یک سال برای سفید شدن زودرس موها مفید است.

لیلا شیربیگی دستیار تخصصی طب سنتی ایران اظهار داشت: در منابع طب سنتی ایران آمده سفید شدن مو از غلبه سردی بر دماغ (مغز) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی برای جلوگیری از سفید شدن مو در افراد باید اقداماتی را انجام دهیم که طبع بدن را از سردی به سمت گرمی گرایش دهیم. البته باید طبع کل بدن گرم شود تا به طور کامل از سفید شدن زودرس مو جلوگیری کرد.

دستیار تخصصی طب سنتی ایران با بیان اینکه درمان های طب سنتی به آرامی صورت می گیرد ولی تداوم آن بیشتر است، افزود: افرادی سفیدی زودرس موها شده اند، حداقل یک سال منع غذایی دارند و از مصرف موادغذایی سرد باید خودداری کنند تا بدن آرام آرام دچار تغییر شود و طبع بدن از سردی به گرمی تمایل پیدا کند

شیر بیگی با بیان اینکه طب سنتی بیماری را درمان می کند نه سرکوب، عنوان کرد: در درمان های طب سنتی باید افراد صبور باشند و این طور نیست که پزشکان به آنها دارو یا غذایی تجویز کنند و در مدت کوتاهی بهبودی کامل را کسب کنند.

وی بیان داشت: تغییر عادت های غذایی و استفاده از روغن مالی های گرم در نواحی که موها سفید شده و عدم استفاده از غذاهای سرد و تر مانند مرغ، ماهی، لبنیات از جمله ماست و دوغ موجب می شود که موهایشان بیش از حد سفید نشود.

دستیار تخصصی طب سنتی ایران اضافه کرد: اگر افراد روغن سیاه دانه را به مدت یک سال به کف سر بمالند و ماساژ بدهند، موهای سفید آنها از بین می رود البته مصرف هلیله سیاه با نظر پزشک Doctor طب سنتی می تواند برای درمان سفید شدن موها مفید باشد.

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: سلامت مهم ترین های 24 ساعت ماساژ Massage طب سنتی طب طب سنتی پزشک Doctor مو سیاه پیشگیری سفید معجزه روغن سیاه دانه عکس دختر قتل جوان زن مرد حوادث فیلم پدر جسد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۳۸۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی مرکز غیرمجاز طب سنتی در قم

 بنا بر اعلام دانشگاه علوم پزشکی قم،با پیگیری‌های صورت گرفته توسط کارشناسان نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی قم، مرکز غیر مجاز مداخله گر در امور طب سنتی شناسایی و تمامی فعالیت‌های آن تعطیل شد.

 این مرکز نسبت به ارائه دارو‌های غیرمجاز و غیر بهداشتی و غیر اصولی در امر درمان مداخله می‌کرد.

 همشهریان در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی و درمانی می‌توانند با شماره ۱۹۰ تماس گرفته و گزارش دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • راهنمایی برای نگهداری و تمیزکاری آسیاب قهوه در منزل
  • درمان گیاهی ریزش مو
  • تعطیلی مرکز غیرمجاز طب سنتی در قم
  • کرم معجزه
  • گیاه جوانی در طب سنتی هند
  • انواع روغن‌های گیاهی؛ گنجینه ای از خواص و کاربردها
  • چرا شروع فصل بهار برای افراد آلرژی ایجاد می‌کند؟
  • گیاهی که برای جلوگیری از ریزش مو معجزه می‌کند
  • ۸ روغن گیاهی که به درمان شوره سر کمک می‌کند
  • درمان خانگی آبله مرغان + بهترین دارو برای از بین بردن جای جوش