Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی با فرماندهی مرزبانی این استان با هدف همکاری و همفکری برای استفاده از امکانات و توانمندی‌های مختلف علمی تحقیقاتی تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از مشهد، این تفاهم نامه با هدف ایجاد همکاری و همفکری بین فرماندهی مرزبانی خراسان رضوی و دانشگاه آزاد اسلامی مشهد برای استفاده از امکانات و توانمندی های علمی، نیروی انسانی، فنی، اطلاعاتی، تجربه و تخصص مرزبانی و دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی بین این دو نهاد امضا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تفاهم نامه که به منظور برقراری ارتباط سازمان یافته و بهره گیری از تخصص های علمی، تحقیقاتی، آزمایشگاهی، کتابخانه ای و امکانات بالقوه و بالفعل بخش های مختلف دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی با حضور دکتر مهدی ملک نژاد و سردار سرتیپ دوم پاسدار ماشاالله جان نثار از سوی فرماندهی مرزبانی استان خراسان رضوی در سازمان مرکزی واحد مشهد به امضا رسید.

رئیس دانشگاه آزاد خراسان رضوی در این نشست ضمن خیر مقدم به معرفی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی و مشهد پرداخت و گفت: دانشگاه آزاد خراسان رضوی دارای 16 واحد و مرکز دانشگاهی با 60 هزار دانشجو است و حتی در مناطق کم برخوردار و مرزی خراسان مثل خواف، تایباد، سرخس و درگز نیز فعالیت دارد.


دکتر مهدی ملک نژاد با تاکید بر اینکه واحد مشهد در رنکینگ دانشگاهی جزء واحدهای برتر کشور است، ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی مشهد با تعداد حدود 30 هزار دانشجو بزرگترین دانشگاه شرق کشور است که این تعداد دانشجو از تجمیع دانشجویان دانشگاه فردوسی و علوم پزشکی بیشتر است.

وی با بیان اینکه این دانشگاه دارای توانمندی و ظرفیت های زیادی است، اظهار کرد: از این رو فعالیت های علمی تحقیقاتی را آغاز کردیم و اکنون مرکز علمی تحقیقاتی نفت در سرخس راه اندازی شده و به دنبال ایجاد مراکز علمی مربوط به رشته های متالوژی و زمین شناسی در خواف برای رفع نیازهای منطقه هستیم.

ملک نژاد تصریح کرد: دانشگاه آزاد مشهد با دارا بودن امکانات مختلف می تواند در رشته های حفاظت پایگاه، فن آوری اطلاعات، سخت افزار، طراحی صنعتی، کارگاه های تولیدی ، برنامه ریزی و مدیریت منابع و ... به مرزبانی کمک کند.


فرمانده مرزبانی خراسان رضوی هم در این نشست به وضعیت مرزهای خراسان اشاره کرد و گفت: به دنبال برقرار کردن امنیت با ابزارهای کنترل تکنولوژی، الکترونیکی و اپتیکی پیشرفته هستیم تا با این ابزارها ماموریت هوشمندانه انجام دهیم که این امر همکاری با مراکز علمی پژوهشی را می طلبد.

جان نثار با بیان اینکه همه فعالیت اجتماعی، اقتصادی و علمی و پژوهشی در سایه امنیت است، اظهار کرد: این امنیت با حضور نیروهای جان برکف در خراسان رضوی فراهم است به طوری که هر روزه حجم بالایی از ترانزیت کالا در مرزهای خراسان انجام می شود.

وی با تاکید بر اینکه مرزبانی خراسان رضوی در 3 بخش نظامی و حضور در مرزها و کنترل و مراقبت از مرزها ، مقابله با قاچاق کالا و دیپلماسی فعالیت می کند، گفت: سال گذشته در خراسان رضوی 400ملاقات مرزی در زمینه دیپلماسی با کشورهای هم مرز برگزار شده است.

اکنون بیش از 60 هزار دانشجو در 16 واحد و مرکز دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی تحصیل می کنند.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۳۸۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیاتی از تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد آذربایجان‌شرقی و شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، در راستای ایجاد و گسترش تعامل و همکاری‌های علمی - تحقیقاتی و آموزشی، تفاهم‌نامه‌ای بین دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان‌شرقی و شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس با امضای آرش رنجبران رئیس دانشگاه آزاد آذربایجان‌شرقی و حمید قاطع مدیرعامل شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس منعقد شد.

این تفاهم‌نامه با هدف راه‌اندازی مرکز تحقیق، توسعه و توانمندسازی شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس و استفاده بهینه از توانمندی‌های علمی، فنی، آموزشی و پژوهشی با محور سکوی «ست» منعقد شده است.

همکاری در زمینه برگزاری همایش مشترک و تشکیل دوره‌های تخصصی و آموزشی، انجام طرح‌های مشترک تحقیقاتی و مطالعاتی، همکاری در زمینه تألیف، ترجمه اسناد، کتب و مدارک علمی - آموزشی، ارائه دوره‌های آموزشی مشترک به‌منظور تربیت نیروی انسانی متخصص در مقاطع مختلف تحصیل، همکاری در زمینه دوره‌های کارآموزی و کارورزی دانشجویان و انجام پروژه‌های پژوهشی در قالب پایان نامه‌های تحصیلات تکمیلی و جهت‌دهی پایان‌نامه‌های تحصیلات تکمیلی به سمت نیاز‌های شرکت از موضوعات این تفاهم‌نامه است.

این تفاهم‌نامه در ۱۴ ماده و به مدت یک سال به امضای طرفین رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امضای تفاهم نامه همکاری دانشگاه رضوی با مرکز کربلاء للدراسات والبحوث
  • آیین «زنگ سپاس معلم» در مشهد برگزار شد
  • قطار ارتباط دانشگاه با صنعت به سرعت پیش می‌رود
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری سه‌جانبه دانشگاه آزاد با دانشگاه باهنر و علوم پزشکی کرمان
  • ۶ محله در حاشیه مشهد میزبان رویداد یکصدا ایران شدند
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد آذربایجان‌شرقی و شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس 
  • شناسایی مسائل خانواده در قالب هسته‌های فکری/ شورای رابطین امور بانوان و خانواده چه رسالتی دارد؟
  • دانشگاه جای رفتارهای وحشیانه با دانشجویان و اعضای هیات علمی نیست
  • تجمع جامعه دانشگاهی مشهد در محکومیت برخورد با حامیان فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا 
  • دانشگاه فردوسی نخ تسبیح فردوسی دوستان و شاهنامه پژوهان