Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-29@18:59:14 GMT

تذکرات کتبی نمایندگان مجلس به مسئولین اجرایی کشور

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۳۸۹۲۴

تذکرات کتبی نمایندگان مجلس به مسئولین اجرایی کشور

نماینده مردم شاهین‌شهر در تذکری به رئیس‌جمهور عنوان کرد که عدم راه‌اندازی سامانه ثبت حقوق و مزایای مقامات و مدیران اجرایی مغایر با ادعاهای جنابعالی مبنی بر قانون‌مداری و حمایت از اطلاع‌رسانی شفاف و رعایت حقوق شهروندان است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور در نشست علنی امروز مجلس (چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۹۷) از سوی احمد امیرآبادی فراهانی عضو هیأت رئیسه مجلس قرائت شد که این تذکرات به شرح زیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعید باستانی نماینده مردم تربت حیدریه در تذکری به وزیر جهاد کشاورزی خواستار پرداخت مطالبات زعفران‌کاران کل کشور شد.

حشمت‌الله فلاحت پیشه نماینده مردم اسلام‌آباد غرب و دالاهو در تذکری به رئیس‌جمهور خواستار پایان دادن به کارشکنی‌های ادارات میراث فرهنگی و اوقاف در روند احداث واحدهای مسکونی زلزله‌زدگان استان کرمانشاه شد.

نبی هزار جریبی نماینده مردم گرگان در تذکری به وزیر اقتصاد عنوان کرد که چرا دولت نابسامانی بازار ارز و سکه را مدیریت نمی‌کند؟

جلال محمودزاده و مرادی نمایندگان مهاباد و قروه در تذکری به وزیر آموزش و پرورش عنوان کردند که به چه دلیل پاداش پایان خدمت فرهنگیان به موقع پرداخت نمی‌شود؟

نادر قاضی‌پور و علیرضا محجوب نمایندگان مردم ارومیه و تهران به رئیس‌جمهور و وزرای نفت، راه، صنعت و کار لزوم توجه و حمایت هرچه بیشتر به منظور ادامه فعالیت و تولید شرکت صنعتی دریایی ایران (صدرا) را متذکر شدند.

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در تذکری به رئیس‌جمهور عنوان کرد که علت عدم راه اندازی سامانه ثبت حقوق و مزایای مقامات و مدیران اجرایی و امکان دسترسی نهادهای نظارتی و مردم به حقوق و مزایای مدیران چیست و این موضوع مغایر با ادعاهای جنابعالی مبنی بر قانون‌مداری و حمایت از اطلاع‌رسانی شفاف و رعایت حقوق شهروندان است و همچنین در تذکری به وزیر دادگستری عنوان کرد که چرا آیین‌نامه قانون رسیدگی به دارایی‌های مقامات، مسئولان و کارگزاران جمهوری اسلامی ایران تهیه و تصویب نشده است.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۳۸۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید معاون اجرایی رئیس‌جمهور از طرح آبرسانی به شهرستان بهمئی

معاون اجرایی رئیس‌جمهور در جریان سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد از پروژه خط انتقال آب از سد کوثر به شهرستان بهمئی بازدید کرد.

به گزارش ایسنا، محسن منصوری در جریان این بازدید اظهار کرد: عملیات اجرایی این پروژه مهم از ۱۲ سال پیش آغاز شد، اما تا سال ۱۴۰۰ تنها حدود ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و متاسفانه چندین سال نیز کار معطل مانده بود.

وی ادامه داد: در سفر استانی رئیس جمهور به این استان، آیت‌الله رئیسی تاکید کردند که این پروژه با جدیت دنبال شود؛ الحمدلله با تزریق حدود ۱۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار، پس از ۱۲ سال امروز شاهد پیشرفت ۸۵ درصدی این طرح آبرسانی هستیم. امیدواریم این پروژه تا فصل پاییز به بهره‌برداری برسد تا مردم این شهرستان و منطقه از برکات این طرح آبرسانی بهره‌مند شوند.

منصوری خاطر نشان کرد: با تکمیل این پروژه علاوه بر تامین حدود پنج و نیم میلیون متر مکعب آب شرب مردم  منطقه، حدود ۳ میلیون متر مکعب آب نیز به صنعت اختصاص خواهد یافت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازدید معاون اجرایی رئیس‌جمهور از طرح آبرسانی به شهرستان بهمئی
  • انتقاد از اختصاص ردیف اعتباری خاص برای سفر رئیس جمهور
  • رئیس‌جمهور با یک خط می‌تواند فیلتر را بردارد
  • حمله شدیدالحن سایت اصولگرا به ذوالنوری | به چه حقی "شورایعالی سران قوا" که دستور رهبری است را خلاف می‌دانی!
  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد
  • رئیسی: به صورت ویژه در دستور کار وزرا و مدیران دستگاه‌های اجرایی باشد
  • سعیدی: اگر معادل اختلاس چای دبش صرف زیرساخت‌های استان سیستان و بلوچستان می‌شد، دیگر چیزی نمی‌خواستیم
  • هشدار نمایندگان استان تهران به وزیر کشور
  • ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور
  • نماینده مجلس : موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند