Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - پسر زنده‌یاد منصور پورحیدری گفت: همه ناراحتی ما به خاطر پیامکی بود که به تلفن مادرم فرستادند در حالی که ما بارها و بارها با مسئولان باشگاه تماس گرفتیم اما آنها از هر 10 تماس فقط یک بار جواب می‌دادند.

به گزارش وب سایت نود و به نقل از فارس، علی پورحیدری فرزند زنده‌یاد منصور پورحیدری درخصوص اینکه پندار توفیقی معاون باشگاه استقلال اعلام کرده مطالبات آن مرحوم حدود بیست و چند میلیون بوده و مدیران باشگاه حدود 100 میلیون برای وی در نظر گرفته اند گفت: اگر ناراحتی نسبت به این موضوع داشتیم به خاطر پیامکی بوده که باشگاه استقلال فرستاد و ما نسبت به این موضوع ناراحت شدیم،‌اما قرار بود یک روز من به اتفاق مادرم به باشگاه استقلال برویم تا یک جلسه‌ای با مدیران باشگاه برگزار کنیم تا با توجه به اسناد و قراردادهایی که در اختیار داریم به یک جمع‌بندی برسیم و متوجه شویم چقدر طلبکار هستیم، اما باشگاه استقلال جواب درستی به ما نداد و آنها هیچ وقت پاسخگو نبودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه درخصوص اینکه ظاهرا زنده یاد منصور پورحیدری دوشغله به حساب می‌آمد برای همین سازمان بازرسی به مطالبات سرپرست استقلال رسیدگی کرده است گفت: باشگاه استقلال این قرارداد را منعقد کرده است، اگر غیرقانونی بود که پدر من نباید روی نیمکت استقلال می‌نشست ،حتی باشگاه استقلال باید محروم می‌‌شد. ما از فدراسیون فوتبال استعلام گرفتیم و به ما تاییدیه دادند که مشکلی وجود ندارد و منصور خان می‌تواند در استقلال همکاری کند و روی نیمکت بنشیند، من نمی‌دانم این چه بحث‌هایی است که باشگاه استقلال مطرح می‌کند؟ خودشان قرارداد را بستند و حالا خودشان بهانه می‌آ‌ورد؟ این درست نیست که این موضوع را اینقدر کش بدهند.

علی پورحیدری در ادامه تاکید کرد: باشگاه استقلال همیشه بهانه آورد. هر وقت ما تماس گرفتیم از هر 10 تماس یکبار جواب ما را دادند و این رفتار درست نیست. ما گفتیم قرارداد و اسنادی داریم که می‌توانیم ارائه بدهیم. چند بار گفتیم یک جلسه‌ای برگزار کنیم تا به یک جمع‌بندی برسیم اما هیچ وقت پاسخگو نبودند،به نظرم باشگاه استقلال با این حرف ها همه را زیر سوال می‌برد، آنها با این صحبت‌ها فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ، هیات فوتبال و همه افرادی که در فوتبال فعالیت می‌کنند را زیر سوال می‌برند. اینقدر هم فوتبال بی‌قانون نیست.

پسر مرحوم پورحیدری درمورد اینکه توفیقی تاکید کرد بدهی منصور پورحیدری 20 و چندی میلیون است و مدیران باشگاه به خاطر شخصیت منصورخان این مطالبات را به 100 میلیون افزایش دادند گفت: این حرف درست نیست، به نظرم حالت صدقه دادن دارد که می‌گویند ما لطف می‌کنیم 100 میلیون افزایش می‌دهیم. این حق و حقوق پدر من است، زمانی که پدر من در بیمارستان بود باشگاه استقلال مبلغی را به عنوان کمک برای بهبودی او به حساب ما واریز کرد.حتی همه خبرگزاری‌ها و روزنامه‌ها نوشتند باشگاه استقلال به خانواده پورحیدری کمک کرد، اما بعدها متوجه شدیم آن مبلغی که به ادعای آن آقایان کمک به حساب می‌آمد حالا از قرارداد کسر شده است! به نظر من پول اینقدر ارزش ندارد که بخواهیم این حرف‌ها را مطرح کنیم، خیلی قشنگ می‌توانستیم رو در رو راجع به این موضوع صحبت کنیم.

وی در ادامه تاکید کرد: متاسفانه هر وقت مادر من با باشگاه استقلال تماس گرفت جوابگو نبودند. حتی آقای زمانی در مصاحبه‌هایشان مطرح کردند که ما در جلسه این موضوع را بررسی می‌کنیم اما در صورتی که هیچ وقت در جلسه هیات مدیره در مورد این موضوع صحبت نشد.

وی در پایان گفت: پدر من زندگی‌اش را برای استقلال داد و هر چه در توانش بود برای استقلال خرج کرد. به نظرم آقایان پدر من را نمی‌شناسند و نمی‌دانند که چه خدماتی برای استقلال کرده است، شاید آنها اصلا توجیه نیستند. ما خیلی سعی کردیم تا جلسه‌ای برگزار کنیم تا این مشکل حل شود. امیدوارم این آقایان بدانند که راجع‌به چه فردی چه خدمتگزاری صحبت می‌کنند.

 

2051

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: استقلال داخلی منصور پورحیدری جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته مسابقات و حواشی لیگ از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان Match of the Day اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۳۸۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورل: چند کشور اروپایی به زودی فلسطین را به رسمیت می‌شناسند

آفتاب‌‌نیوز :

جوزپ بورل این اظهارات را در نشست مجمع جهانی اقتصاد که در ریاض برگزار می‌شود مطرح کرد. 

در حال حاضر از میان ۲۷ کشور عضو اتحادیه اروپا تنها هشت کشور، فلسطین را به عنوان کشور مستقل به رسمیت شناخته‌اند. این کشور‌ها عبارتند از: لهستان، بلغارستان، مجارستان، جمهوری چک، اسلواکی، سوئد و قبرس. 

در ماه‌های گذشته کشور‌های ایرلند، اسپانیا، اسلوونی و مالت آمادگی خودشان را برای پیوستن به این ۸ کشور اعلام کرده‌اند. 

با وجود این، اتحادیه اروپا به عنوان یک نهاد کشور فلسطین را به رسمیت نشناخته است. برخی از مهم‌ترین کشور‌های عضو اتحادیه اروپا از جمله آلمان و فرانسه معتقدند که به رسمیت شناختن فلسطین تنها از رهگذر مذاکرات بر سر راهکار دو دولتی قابل حصول خواهد بود.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • جدال پدر و دختر بر سر خواستگار آمریکایی | رضایت نمی‌دهم مگر به شرط...
  • شعری که در فضای مجازی ۱۰ میلیون بازدیدکننده داشت
  • بورل: چند کشور اروپایی به زودی فلسطین را به رسمیت می‌شناسند
  • راهکارهای خانگی برای درمان معده‌دردهای خفیف
  • پسوند آبی‌ها عوض می‌شود؛ استقلالِ خلیج فارس برابر تیم‌های عربی!
  • آشنايي با جديدترين پرتال پیامک /ارتباطات سریع و جذاب برای همه
  • اعلام تعرفه‌های تخفیفی ایرانسل ویژه حج ۱۴۰۳
  • پیامک اقساط نجومی برای متقاضیان نهضت ملی مسکن
  • درمان‌های طبیعی و خانگی که به کاهش معده‌ درد کمک می‌کند
  • ادعای دختر پوراحمد درباره مرگ پدرش: نرفته بود که خودکشی کند | می‌دانست چه بلایی می‌خواهد سرش بیاید