Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشگاه‌های نسل جدید باید به فکر حل مسائل و مشکلات روز جامعه باشند.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، دفتر جدید اداره کل حراست و مرکز حفاظت اسناد دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران با حضور ابوالفضل شمس رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی افتتاح شد.

ابوالفضل شمس در این مراسم از زحمات رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران و مدیر کل حراست این مجموعه به خاطر توسعه، بروز رسانی اطلاعات و جمع‌آوری اسناد و پرونده‌ها تقدیر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در حوزه تعلیم و تربیت باید دو بُعد را مدنظر قرار داد. بعد اول، ارتقاء آموزش است که باید با دقت توسعه پیدا کند. بعد دوم، بعد فرهنگی و تربیتی است که اگر درست نباشد، سیستم دچار خلاء می گردد. دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران نیز با توجه به اهمیت شغل فارغ التحصیلان باید در این بعد بسیار دقیق و جدی عمل کند.

شمس اظهار کرد: در حال حاضر وابستگی به شهریه برای همه واحدها هم فرصت و هم تهدید است. دانشگاه‌ها باید با توجه به این تهدید به دنبال راهکارهای خلاقانه و نوآورانه در درآمدزایی باشند. حوزه علوم پزشکی با توجه به نیاز جامعه می‌تواند در این امر پیشرو باشد و پتانسیل بسیاری در زمینه اشتغال‌زایی دارد.

رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: دانشگاه‌های نسل جدید باید به فکر حل مسائل و مشکلات روز جامعه باشند و ما نیز باید با توجه به این نیازها در صدد رفع معضلات جامعه بویژه در حوزه علوم پزشکی باشیم. رسیدن به این هدف متضمن محیطی امن و سالم، همفکری، همدلی و کار تیمی است. دانشگاه‌هایی که به صورت انتزاعی فقط مدرک صادر کنند و در رفع مشکلات جامعه نقشی نداشته باشند، قطعا تاثیرگذار نخواهند بود.

شمس ضمن تاکید بر حفظ حقوق کلیه افراد گفت: حراست با صیانت و ایجاد محیطی امن و سالم باید تمام تلاش خود را در انتخاب مدیران به کار برد تا حق افراد به نسبت اندازه و لیاقت آنها احقاق شود.

وی اظهار کرد: با توجه به هجمه‌های فرهنگی بویژه بحث اعتیاد در بین جوانان، وظیفه سنگینی به دوش تک تک مسئولان و استادان است. استادان به عنوان معتمدین و افراد تاثیرگذار باید به آگاه‌سازی و ترویج مباحث فرهنگی و خطراتی که در کمین دانشجویان بویژه در فضای مجازی و اعتیاد است، اهتمام ورزند.

در این جلسه، دکتر سید علی ابطحی رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، معاونان، روسای دانشکده‌ها، مدیر کل حراست و مدیران دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران حضور داشتند.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۳۹۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصت عوامل آموزشی و تربیتی مدارس برای ثبت تجربیات خلاقانه و نوآورانه تا ۲۰ اردیبهشت

دبیر رویداد «الف‌تا» از پخش مستندهای مدارس برگزیده اولین رویداد الف‌تا در رسانه ملی طی هفته معلم خبر داد.

‌به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش، علی پارسانیا اظهار کرد: دبیرخانه دائمی رویداد الف‌تا اقدام به تولید مستندهای کوتاه سه دقیقه‌ای از مدارس برتر اولین رویداد الف‌تا کرده است که در هفته معلم از طریق رسانه ملی و رسانه‌های جمعی وزارت آموزش و پرورش منتشر می‌شود.

وی با تأکید بر نقش فعالیت‌های هنری و رسانه‌ای برای روایت اقدامات تحولی معلمان و مدارس سراسر کشور افزود: یکی از رویکردهای مهم رویداد الف‌تا، بهره‌مندی از هنر، ادبیات و رسانه برای روایت و به‌اشتراک‌گذاری تجربیات برتر و الهام‌بخش است، در همین راستا، حدود

۳۰ مستند کوتاه سه دقیقه‌ای از مدارس برتر نخستین رویداد الف‌تا تولید شده است که در هفته معلم از طریق رسانه ملی و رسانه‌های جمعی وزارت آموزش و پرورش منتشر می‌شود.

دبیر رویداد الف‌تا در پایان پیرامون دومین رویداد الف‌تا تصریح کرد: در دومین رویداد الف‌تا نیز همه معلمان و عوامل آموزشی و تربیتی مدارس فرصت دارند تا بیست اردیبهشت تجربیات خلاقانه و نوآورانه خود را در وبگاه رویداد به ثبت برسانند.

کد خبر 749353

دیگر خبرها

  • حمیدی‌فر: در نسل چهارم دانشگاه‌ها دنبال تمدن‌سازی هستیم
  • چالش‌های حوزه تعلیم و تربیت چبست؟/ در نسل چهارم دانشگاه‌ها دنبال تمدن‌سازی هستیم
  • برگزاری آزمون غربالگری شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی
  • فرصت عوامل آموزشی و تربیتی مدارس برای ثبت تجربیات خلاقانه و نوآورانه تا ۲۰ اردیبهشت
  • آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت در دانشگاه آزاد برگزار شد
  • تلاش دانشگاه حرکت در جهت درآمدزایی غیر شهریه‌ای است
  • علم همراه با خلاقیت مسائل جامعه را حل می‌کند
  • دانشگاه بنگاه اقتصادی نیست/ لزوم تولید دانش کاربردی برای تبدیل به سرمایه
  • طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • دکتر طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است