Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-09@02:09:22 GMT

همچنان برخی‌از مشمولان‌سهام عدالتی بلاتکلیف

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۳۹۸۹۶

همچنان برخی‌از مشمولان‌سهام عدالتی بلاتکلیف

به گزارش جهان نيوز، سازمان خصوصی‌سازی در طی ماه‌های گذشته شروع به پرداخت سود سهام عدالت مربوط به سال مالی ۱۳۹۵ کرد. این سازمان مدعی شد که تا پایان سال ۱۳۹۶ سود سهام عدالتِ ۱۹ گروه از ۲۰ گروه مشمولان سهام عدالت را به طور کامل پرداخت کرده است.
  سازمان خصوصی‌سازی به تازگی نیز رسما اعلام کرد که سود سهام عدالت گروه بیستم را هم به طور کامل واریز کرده و تنها مشمولانی سود نگرفته‌اند که شماره شبای بانکی خود را یا نادرست وارد کرده‌اند یا اصلا وارد نکرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اما گزارش‌های رسیده به ایسنا نشان از آن دارد که تعدادی از مشمولان سهام عدالت با اینکه در مرحله اول واریز سود، مبلغی را دریافت کرده‌اند، اما در مراحل بعدی هیچ سودی را دریافت نکرده‌اند.

نکته قابل توجه اینکه شماره شبای حساب این مشمولان به درستی در سامانه سهام عدالت ثبت و از طرف سازمان خصوصی سازی نیز به تایید رسیده است. به طوری که همانطور که گفته شد در مرحله اول، این مشمولان سود خود را دریافت کرده‌اند. این مشمولان تاکید دارند که شماره شبای بانکی خود را در این مدت تغییر نداده‌اند و این شماره مسدود نیز نشده است.

پیگیری‌های ایسنا از سازمان خصوصی‌سازی به اینجا رسید که سازمان خصوصی‌سازی به ایسنا گفت: " در تاریخ اول اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۷ ما تمام مبالغ سود سهام را به یکی از بانک‌های عامل (بانک تجارت) واریز کرده‌ایم و بانک عامل نیز قطعا طی ۳ الی ۵ روز سود را به حساب مشمولان واریز کرده است. " اما در پیگیری‌های چندباره ایسنا مشمولان می‌گویند در طی این دوره پرینت صورت حساب خود را از بانک گرفته‌اند، ولی هیچ مبلغی بابت سود سهام عدالت به آن‌ها پرداخت نشده است.

مشخص نیست که سازمان خصوصی سازی مبلغی به حساب بانک نریخته یا اینکه بانک عامل این مبالغ را به حساب مشمولان واریز نکرده، اما یکی از مشمولان به ایسنا گفته که بانک عامل که وی در آنجا حساب دارد به مشمول اعلام کرده که اگر سازمان خصوصی سازی بابت سود سهام عدالت مبلغی واریز می‌کرد بانک نیز  آن مبلغ را به حساب مشمول می ریخت.

منبع:اقتصاد نیوز پیام رسان سروش پیام رسان ایتا پیام رسان بله اینستاگرام

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۳۹۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک دی در مسیر کاهش شناوری سهم و افزایش سرمایه نقدی 

در ادامه گام‌های اجرایی برنامه تحول بانک دی، ابلاغی از سوی بانک مرکزی با موضوع کاهش شناوری سهام و افزایش سرمایه نقدی، 15 درصد از سهام خزانه بانک دی به سازمان اموال و املاک کوثر واگذار می‌شود.   به گزارش پارسینه در ادامه گام های اجرایی برنامه تحول بانک دی، ابلاغی از سوی بانک مرکزی با موضوع کاهش شناوری سهام و افزایش سرمایه نقدی، طی توافق فی ما‌بین بانک‌دی و سازمان اموال و املاک کوثر به نمایندگی از بنیاد شهید و امور ایثارگران ، مقرر شد 15 درصد از سهام خزانه بانک دی، طی سه مرحله و به قیمت کارشناسی با شرایط 10 درصد نقد‏/ املاک معوض و مابقی بصورت اقساط شصت ماهه با نرخ سود ابلاغی بانک مرکزی به سازمان مذکور واگذار گردد.  بدین منظور ارزیابی کارشناسی سهام بانک دی توسط کارشناسان رسمی در دست اقدام است که به محض حصول نتیجه، مراتب از طریق سامانه کدال اطلاع رسانی خواهد شد. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • بانک دی در مسیر کاهش شناوری سهم و افزایش سرمایه نقدی
  • جزییات و زمان دقیق واریز مرحله سوم سود سهام‌ عدالت
  • رییس سازمان خصوصی سازی: ۵ میلیارد سهام ترجیحی به نام کارگران شد
  • خط و نشان برای شرکت‌هایی که سود سهام عدالت را نمی‌دهند | سود مرحله سوم چه زمانی واریز می شود؟
  • بانک دی در مسیر کاهش شناوری سهم و افزایش سرمایه نقدی 
  • ۵.۲۲ میلیارد سهام ترجیحی به نام کارگران شد/ واگذاری سهام به ۳۰۰۸ کارگر در دولت سیزدهم
  • گزارش دیوان محاسبات از ترک فعل سازمان تامین اجتماعی
  • سهام سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران واگذار نشده است
  • سهام مازاد سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران، واگذار نشده است
  • شرکت‌هایی که سود سهام عدالت را واریز نکنند منتظر برخورد سازمان بورس باشند