Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-07@11:35:18 GMT

شهید «تیپ فاطمیون» میهمان معراج‌الشهدای قزوین

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۳۹۹۰۹

شهید «تیپ فاطمیون» میهمان معراج‌الشهدای قزوین

به گزارش ایکنا از قزوین، هم‌زمان با ایام‌الله شعبان المعظم و در آستانه ماه پرفیض رمضان شهر قزوین میزبان شهیدی از تیپ فاطمیون می‌شود.
پیکر شهید «حسین محمدی» که سال گذشته در سوریه به شهادت رسیده بود ساعت 17 امروز 19 اردی‌بهشت وارد معراج شهدای قزوین می‌شود و مورد استقبال مردم و خانواده شهید قرار می‌گیرد و پس‌ازآن نیز چند مسجد شهر قزوین میزبان پیکر این شهید خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شهید مدافع حرم «حسین محمدی» تبعه افغانی ساکن شهر قزوین، مجرد و ۱۸ سال سن داشت که از تیپ فاطمیون به سوریه اعزام و زمستان سال گذشته در دفاع از حریم اسلام و حرم اهل‌بیت (ع) در سوریه به شهادت رسید.
پیکر این شهید روز پنجشنبه در میان دستان مردم شهیدپرور استان تشییع و در گلزار شهدای قزوین به خاک سپرده خواهد شد.
مراسم تشییع پیکر مطهر این شهید مدافع حرم با حضور مسئولان، خانواده شهدا، ایثارگران و مردم شهیدپرور قزوین روز پنجشنبه بیستم اردیبهشت‌ماه سال جاری از امامزاده اسماعیل (ع) تا گلزار شهدای قزوین در قزوین تشییع می‌شود.
به گزارش ایکنا، مراسم یادبود شهید «حسین محمدی» نیز روز پنجشنبه بیستم اردیبهشت‌ماه از ساعت ۱۷ تا ۱۸: ۳۰ در حسینیه امامزاده حسین (ع) برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۳۹۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفیر نیوزلند در ایران: از سفر به قزوین هیجان زده شده ام

دریافت 78 MB

به گزارش خبرگزاری مهر، مایکل وهی میلتونگا والش سفیر نیوزلند در جمهوری اسلامی ایران در دیدار با استاندار قزوین اظهار داشت: از سفر به قزوین هیجان زده شده‌ام و به طور قطع سفرای دیگری که در این سفر ما را همراهی نکرده‌اند پشیمان خواهند شد و در دیدار با آنها از زیبایی‌های قزوین خواهیم گفت.

وی افزود: قزوین به بناهای تاریخی و طبیعت زیبا و میهمان نوازی معروف است و از اینکه امروز در این شهر هستیم خوشحالیم.

سفیر نیوزلند در جمهوری اسلامی ایران اضافه کرد: هرچند که بین ایران و نیوزلند فاصله بسیار زیادی وجود دارد ولی در کشور نیوزلند ایرانی‌ها به میهمان نوازی و رفتار صمیمی معروف هستند.

کد خبر 6098693

دیگر خبرها

  • سفیر نیوزلند در ایران: از سفر به قزوین هیجان زده شده ام
  • یادواره شهدای اردیبهشت ماه قزوین برگزار می‌شود
  • پیکر مطهر معلم شهید «حجت‌الله یوسفیه» در ورامین تشییع شد
  • پایان ۳۹ سال غربت/ تشییع پیکر معلم شهید در ورامین
  • بارش‌های بهاری میهمان استان قزوین 
  • ️پیکر شهید «غلامی» در گلزار شهدای گناوه آرام گرفت
  • وداع باشکوه دزفولی‌ها با پیکر شهید غلامعلی عشیری لیوسی
  • مراسم تشییع پیکر مطهر شهید «مرتضی غلامی» در گناوه برگزار شد
  • خاکسپاری پیکر شهید مرتضی غلامی در گناوه
  • پیکر شهید «جهانگیر بیات» در ماهدشت تشییع و تدفین شد