Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری زنجان با اشاره به وضعیت پروژه دو خطه کردن راه آهن زنجان- قزوین گفت: در حال حاضر این پروژه با پیشرفت فیزیکی 50 درصدی همراه است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; مهرداد سلطانی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به پیشرفت فیزیکی 50 درصدی پروژه دو خطه کردن راه‌آهن زنجان‌- قزوین اظهار کرد: با بهره‌برداری این پروژه در برای استان زنجان تحویل بزرگی ایجاد می‌شود و امیدواریم این پروژه در سال جاری پیشرفت قابل توجهی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با اشاره به خسارت سرمازدگی به باغات استان زنجان افزود:  سرمازدگی 700 میلیارد تومان به باغات استان زنجان خسارت وارد کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری زنجان خاطر نشان کرد: باید بیمه محصولات کشاورزی برای جبران این نوع حوادث توجهی جدی داشته باشد.

وی تعداد پروژه‌های نیمه‌تمام عمرانی در سطح استان زنجان را 700 مورد عنوان کرد و افزود: تکمیل این پروژه‌ها 3 هزار و 700 میلیارد تومان هزینه در بردارد و یک هزار و 500 میلیارد تومان برای آن هزینه شده است.

سلطانی رقم پیش‌بینی‌ شده برای بودجه عمرانی سال گذشته را 260 میلیارد تومان برشمرد و گفت: 50 درصد این بودجه محقق شده است و سعی داریم پروژه‌هایی که پیشرفت فیزیکی بالایی دارند تا پایان دولت دوازدهم به بهره‌برداری برسند.

وی در مورد احداث تقاطع گلشهر بیان کرد: تقاطع ها بخشی از معماری و منظر شهری قلمداد می‌شوند و در این طرح سعی داریم ضمن حفظ عملکرد ترافیکی شهر برخی ویژگی‌های شهری هم در آن درنظر گرفته سود که طرح اولیه ایرادی داست و نقشه‌های نهایی هنوز ارائه نشده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری زنجان در مورد برخی اظهار نظرها در مورد مشکلات فنی و خارج شدن آب از پل تازه تاسیس سیدالشهدا ابراز کرد: این پل به لحاظ فنی مشکل جدی ندارد و یک المان شاخص برای زنجان محسوب می‌شود و خروج آب نیز به موضوع پساب‌ها و زهکشی آن منطقه مربوط می‌شود و به سازه پل مشکلی وارد نمی‌کند.

وی در مورد موضوع ساخت‌سازها و روند افزایشی تخلفات ساختمانی گفت: قبول داریم تخلفات ساختمانی زیاد است اما شهرداری می‌تواند از همین تخلفات خروجی مطلوب‌تری گرفت.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۴۰۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی پروژه نهضت ملی مسکن هیدج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ خواجه‌ای گفت: رویکرد حمایتی برای تولید مسکن و ارتقای کیفیت ساخت و ساز با رعایت استفاده از مصالح استاندارد در اولویت است.

وی افزود: علاوه بر اهمیت دادن به کمیت پروژه‌ها، استفاده از مصالح استاندارد و رعایت مقررات ملی ساختمان و مسائل فنی از سوی متخصصان و ناظران بنیاد مسکن در اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن مد نظر قرار گرفته است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان از احداث ۳هزار و ۸۰۰ واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی در استان در سال ۱۴۰۳ خبر داد و گفت: اجرای موفق طرح نهضت ملی مسکن در شهر‌های زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت احداث ۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در راستای نهضت ملی مسکن از برخی فعالیت‌های این نهاد انقلابی است.

خواجه ای مشارکت بانک‌ها در ارائه تسهیلات و آورده به‌موقع متقاضیان را دو عامل مهم در واگذاری هرچه سریع‌تر پروژه‌های مسکن ملی دانست و افزود: همه دستگاه‌های ذی‌ربط و خدمات‌رسان باید در فراهم کردن و ایجاد زیرساخت‌ها در اجرای پروژه‌های مسکن پای کار باشند تا پروژه‌ها به‌موقع به مردم واگذار شود.

مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان افزود: پیش‌بینی می‌کنیم تا پایان نیمه دوم امسال با پیگیری‌های جدی بنیاد مسکن و راه و شهرسازی بتوانیم تعدادی از واحد‌های نهضت ملی مسکن را تکمیل کنیم و به متقاضیان تحویل دهیم.

دیگر خبرها

  • پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی پروژه نهضت ملی مسکن هیدج
  • تعداد سامانه‌های ثبت تخلفات در جاده‌های زنجان به ۴۱ دستگاه افزایش می‌یابد
  • شتاب یک پروژه بیمارستانی در دولت سیزدهم
  • بیمارستان نیایش خرم‌آباد ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • فاز اول پروژه جاده مرزی آستارا با پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصد در حال تکمیل است
  • پروژه آبرسانی شهرستان بهمئی ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • تصفیه‌خانه دوم آب شرب اردبیل ۱۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • پروژه تعریض جاده اجیرلو ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی مرمت ساختمان ساعت
  • پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی بزرگراه آستارا - آستارا