Web Analytics Made Easy - Statcounter

جامعه > قضایی - مهر نوشت: دادستان آبادان از زندانی‌شدن سگ‌آزار معروف در آبادان خبر داد.

ناصر غلامی ضمن اشاره به اینکه ماه گذشته انتشار سریع و گسترده کلیپی در فضای مجازی بازتاب منفی و حتی تند افکار عمومی را در پی داشت، گفت: در کلیپ منتشر شده در فضای مجازی شخصی با چهره آشکار در حال آزار و اذیت یک قلاده سگ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به لحاظ اهمیت موضوع، مراتب توسط اداره محیط زیست شهرستان و نیروی انتظامی در قالب دو فقره گزارش به دادگستری منعکس شد که بلافاصله پرونده‌های مربوطه با یکدیگر ادغام و به شعبه یک بازپرسی ارجاع شد که وی نیز دستورات قضایی قاطع برای دستگیری متهم را صادر و ابلاغ کرد.

وی اظهار کرد: در جریان تحقیقات ادامه‌دار برای شناسایی هویت فرد متهم، اداره محیط زیست شهرستان آن را شناسایی و اعلام کرد.

دادستان آبادان تصریح کرد: تلاش زیادی توسط نیروی انتظامی برای دستگیری متهم انجام شد اما به دلیل غلیان احساسات و عواطف مردم و به دنبال آن تجمع تعدادی از طرفداران حقوق حیوانات در مقابل منزل متهم و ایجاد حساسیت برای فرد متهم، وی از شهرستان متواری شد.

غلامی گفت: دستگاه قضایی شهرستان ضمن احترام به افکار عمومی، به دور از هرگونه تاثیرپذیری از هیجانات و احساسات به طور مستمر پیگیر شناسایی مخفیگاه و دستگیری متهم توسط نیروی انتظامی بود تا اینکه در هفدهم اردیبهشت ماه امسال فرد متهم توسط نیروی انتظامی دستگیر و به طور سریع و با دستور قضایی به بازداشتگاه منتقل شد.

وی ضمن اشاره به اینکه تحقیقات انجام شده حاکی از مسروقه بودن سگ مزبور داشت و متهم نیز در بازپرسی به این موضوع اقرار کرد، افزود: در جریان بازپرسی متهم اقرار کرد که به هنگام آزار و اذیت سگ، شرب خمر کرده بود.

غلامی اظهار کرد: براین اساس متهم یاد شده در روز هجدهم اردیبهشت ماه جاری به اتهام جریحه دار کردن عفت عمومی، سرقت و شرب خمر با صدور قرار تامین کیفری به دستور بازپرس شعبه یک دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان آبادان روانه زندان شد.

47234

کلید واژه‌ها : زندان - حیوان - حفاظت از حیوانات -

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: زندان حیوان حفاظت از حیوانات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۴۰۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل تیراندازی در خفر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، سرهنگ حجت‌اله احمدیان اظهارداشت: در پی اعلام خبری مبنی بر یک فقره تیراندازی در یکی از روستا‌های شهرستان خفر، بلافاصله بررسی موضوع برای شناسایی و دستگیری عامل تیراندازی در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران انتظامی تحقیقات خود را آغاز و پس از شناسایی مخفیگاه متهم، پس از هماهنگی قضایی به محل مورد نظر اعزام و وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خفر با بیان این که اسلحه متهم کشف شد، تصریح کرد: پلیس قاطعانه و با تمام توان با مخلان نظم و امنیت عمومی در سطح شهرستان برخورد خواهد کرد و هرگز اجازه نخواهد داد هنجارشکنان امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره بیندازند.

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل تیراندازی در خفر
  • تجاوز جنسی ۴ مرد افغان به نوجوان ایرانی در تهران | التماس کردم فایده نداشت! +فیلم
  • دستگیری یکی از اراذل و اوباش معروف در گرگان
  • درخواست اعدام برای عاملان تعرض به پسر نوجوان
  • دیدار چهره به چهره رییس دادگستری شهرستان کوهبنان با زندانیان
  • کشف ۴۱۷ گرم هروئین از معده قاچاقچی
  • دستگیری ۱۱ نفر از اراذل قمه‌کش در ارومیه
  • ۲۷ متهم متواری در اصفهان دستگیر شدند
  • جاسازی ۴۱۷ گرم هروئین در معده یک قاچاقچی
  • دو متهم به قتل، در آمل دستگیر و به زندان معرفی شدند