Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، علی محمد شاعری نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی، در پی خروج آمریکا از برجام پیام نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی پیامی صادر کرد که به شرح زیر است:

خروج آمریکا از برجام بار دیگر ثابت کرد که آمریکا قابل اعتماد نیست و  باطل کردن توافق نامه چندجانبه و مورد تایید شورای امنیت جز رسوایی و انزوا سود دیگری برای آمریکا به دنبال نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم ایران سال هاست با دشمنی ها و تبهکاری های آمریکا آشنا هستند، از سرنگونی دولت دکتر مصدق و سرکوب قیام ۱۵ خرداد، جنگ تحمیلی، ترور و حمایت از منافقین گرفته تا ایجاد داعش و تحریم های ظالمانه و نهایتا خروج از برجام از جمله تبهکاری آمریکا است و ملت ایران پشت سر ولی امر خود همچون کوه ایستاده و همچنان مدافع  آزادی، استقلال و عزت خود خواهد بود.

در این برهه حساس، دولت، مجلس و ملت عزیز این سرزمین همچنان کنار هم قرار خواهند داشت و خروج آمریکا از برجام را به فرصت سازنده برای ایران اسلامی تبدیل خواهند کرد.

با اداره صحیح کشور بر پایه برنامه ریزی علمی و مدیریت جهادی از این شرایط با افتخار عبور کرده و به قله های رفیع عزت و استقلال و پیشرفت خواهند رسید و به جهانیان و افکار عمومی ثابت خواهند کرد که آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.

انتهای پیام/ م

پیام علی محمد شاعری در پی خروج آمریکا از برجام

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: برجام نمایندگان مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۴۰۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده ویژه رئیس‌ جمهور : نقش حمایتی از مردم افغانستان را دنبال می‌کنیم

 نماینده ویژه رئیس‌جمهور ایران در امور افغانستان در گفت‌وگویی به تبیین آخرین وضعیت روابط تهران- کابل پرداخت.
 
به گزارش ایسنا؛ حسن کاظمی قمی در خصوص توجه خاص افغان‌ها به چابهار گفت: سیاست ما این بوده حوزه مکران و چابهار توسعه پیدا کند و برنامه‌های توسعه‌ای را دنبال می‌کنیم.
 
وی در ادامه گفت: از جمله اقداماتی که در منطقه چابهار و مکران صورت می‌گیرد مسئله احداث فرودگاه بزرگ بین‌المللی است. ما به دنبال جذب سرمایه‌گذار خارجی در منطقه چابهار هستیم.
 
کاظمی قمی در  گفت‌وگو با ایراف در خصوص حق‌آبه ایران و رویکرد نمایندگی ایران در مورد واکنش‌های دولت سرپرست افغانستان در این موضوع اشاره کرد: آنچه دارالحکومه انجام می‌دهد، برآمده از تصمیمی است که در دارالخلافه در قندهار گرفته می‌شود. رهبری طالبان اعلام کرد در چارچوب معاهده ۱۳۵۱ باید حق آب مردم ایران را بدهند و حکم حکومتی داد.
 
وی در پاسخ به سوالی در مورد روش برخورد ایران با طالبان تصریح کرد: در دوران حکمرانان جدید در افغانستان از مسیر اقدامات دیپلماتیک و سایر اقدامات حرکت می‌کنیم. جمهوری اسلامی ایران نقش حمایتی از مردم افغانستان را دنبال می‌کند.
 
نماینده ویژه رئیس‌جمهور در خصوص خط راه‌آهن چابهار به افغانستان گفت: مسیر کریدور ترانزیت ایران-افغانستان، چین را به آب‌های آزاد و قاره اروپا و آفریقا وصل می‌کند. در چارچوب طرح یک راه یک کمربند، الان چینی‌ها دنبال می‌کنند، کریدور ایران-افغانستان مفهوم دارد.
 
وی اشاره کرد: احتمالاً نشست‌های سه جانبه‌ای را میان ایران-افغانستان-چین برگزار خواهیم کرد. کشورهای دیگر منطقه هم از این کریدور استقبال کرده‌اند. ثبات و امنیت منطقه در گرو ثبات و امنیت افغانستان است.
 
کاظمی قمی در پایان گفت: افغانستان مسیر دستیابی‌اش به آب‌های آزاد از ایران کوتاه‌ترین و امن‌ترین حتی اقتصادی‌ترین است. با توجه به شرایطی که امروز به ویژه با بحران اوکراین بوجود آمده، مسئله کریدورهای ترانزیت منطقه‌ای معنای جدی‌تری به خودش گرفته است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • عضو مجمع تشخیص: برجام و FATF همچنان در اولویت است / نباید روابط دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران به یکی دو کشور خاص محدود شود
  • روزنامه شرق: بهترین فرصت مذاکره مستقیم با آمریکا را از دست ندهید! / اجرای برجام و FATF اولویت نظام پس از عملیات وعده صادق
  • تقدیر مردم غزه از جنبش دانشجویی حمایت از فلسطین در جهان
  • ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور
  • محمد صدر: ایران با اسرائیل درگیر نشد، با ناتو رو در رو شد
  • آینده برجام / توافقی صورت می گیرد؟
  • نماینده ویژه رئیس‌ جمهور : نقش حمایتی از مردم افغانستان را دنبال می‌کنیم
  • فضاسازی تبلیغی پارلمان اروپا علیه عملیات «وعده صادق»
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران، تلاشی سیاسی و بی‌اثر برای کسب رضایت صهیونیست‌ها
  • نماینده سابق مجلس عزادار شد /پیام لاریجانی