Web Analytics Made Easy - Statcounter

هدف از حضور اکیپ دانشجویان دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران آشنایی هرچه بیشتر با ظرفیت ها و قابلیتهای شهرستان و همچنین ادای احترام به ساحت مقدس شهدای شیمیایی بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز،  فرماندار سردشت امروز در نشست مشترک با جمعی از دانشجویان و اساتید دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، گفت: نگاه ما توسعه همه جانبه، فراگیر و‌ ملی است و اگر بصورت ویژه از شهرستان سردشت صحبتی به میان می آید به دلیل سهم ویژه و قابل ملاحظه ای این شهرستان در حوزه نظامی و دفاع از انقلاب و همچنین شناساندن ظرفیت ها و پتاسیل های آن است که می تواند به سهم خود در فرایند توسعه ملی موثر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نژاد جهانی، با اشاره به نقش مردم این شهرستان در دوران جنگ تحمیلی، تصریح کرد: مردم سردشت مقاومت سلحشورانه ای در دوران جنگ داشتند و تحت هیچ شرایطی شهر را تخلیه نکردند و ‌این استقامت دشمن عاجز را برآن داشت تا با بمباران شیمیایی سنگر مقاومت مردم را در هم شکند و با این اقدام جنایتی به بار آورد که تا آن زمان تاریخ به خود ندیده بود.

وی، خطاب به نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران، گفت: هر چند زحمات‌ و ‌فعالیتهای ارتش با مشقت هایی در دوران جنگ و بعد از آن هم متحمل می شوند بطور مستقیم در زاویه دید مردم قرار نمی گیرد ولی احاد جامعه که کلیات و نتیجه اقدامات آنها را می بینند قدردان زحماتشان هستند.

جهانی، تصریح کرد: خوشبختانه جمهوری اسلامی ایران نگاه تهاجمی به جنگ ندارد اما همه ما باید آمادگی کافی و وافی برای مقابله داشته باشیم و در باورها و‌اقدامات عملی نیز وظیفه داریم زمینه و بستر لازم را برای پیشرفت و‌آمادگی مستمر فراهم کنیم.

فرماندار سردشت، به مشخصات جغرافیایی شهرستان، انسداد معابر مرزی و وضعیت معیشتی مرزنشینان اشاره کرد و‌گفت: طرح ساماندهی معابر که قبل از مسدود شدن معابر در دستور کار دولت قرار گرفته بود نواقصاتی داشت که انشالله دولت و مجلس با مطالعات میدانی و‌ دخیل کردن نقطه نظرات مردم مرزنشین به عنوان یک تاکتیک مناسب برای رفع نواقصات آن اقدام نمایند.

جهانی، به سفر اخیر به اقلیم کردستان عراق جهت شرکت در چهارمین کنفرانس توسعه روابط اقتصادی جمهوری اسلامی ایران با اقلیم کردستان عراق اشاره کرد و گفت: در این سفر رایزنی هایی برای رسمی شدن معابر و بازارچه های مرزی صورت گرفته و انشالله با نتایجی که حاصل می شود بتوان پدیده ای را که بعضی درصدد هستند آن را به چالش امنیتی تبدیل کنند به فرصت امنیتی تبدیل گردد.

مسئول اکیپ دانشجویان دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز در این نشست هدف از حضور در سردشت را آشنایی هرچه بیشتر باظرفیت ها و قابلیتهای شهرستان و همچنین ادای احترام به ساحت مقدس شهدای گرانقدر علی الخصوص شهدای شیمیایی عنوان کرد.

سرهنگ سرودی، با بیان اینکه در قالب ۱۶ محور در کل کشور در حال جمع آوری اخبار و‌ مستند سازی هستیم، تصریح کرد: ماموریت اصلی اکیپ پیدا کردن فرصت ها و‌ تهدیدات احتمالی منطقه و محیط پیرامونی این شهرستان با توجه به مرز مشترک با کشور همسایه است.

وی، افزود: با توجه به رسالتی که دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد به عهده دارنداین ماموریت می تواند بهترین دستاورد را برای آنها داشته باشد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۴۱۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجلاسیه ۲۰۸ شهید ارتشی در گچساران برگزار شد

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کهگیلویه و بویراحمد، امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش به منظور شرکت در اجلاسیه ۲۰۸ شهید ارتشی به گچساران سفر کرد.
این اجلاسیه دیروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت از ساعت ۹ صبح در سالن آموزش و پرورش گچساران با حضور فرمانده کل ارتش و مسئولان استانی و شهرستانی، خانواده معظم شهدا و مردم برگزار شد.

مداحی، اجرای نمایش، پخش تیزر و کلیپ و اجرای سرود از برنامه‌های این اجلاسیه بود. در آستانه برگزاری این اجلاسیه نمایشگاهی از دستاوردهای ارتش در گچساران برپا شد. در این نمایشگاه بخشی از ادوات و تجهیزات ارتش جمهوری اسلامی ایران شامل انواع سلاح های سبک و سنگین، انوع دوربین‌های دید در شب، تجهیزات الکترونیک و انواع موشک در معرض دید عموم قرار گرفت.

خبرنگار:ساناز غضنفری

انتهای خبر/

کد خبر: 1228387 برچسب‌ها ارتش جمهوری اسلامی ایران

دیگر خبرها

  • اجلاسیه ۲۰۸ شهید ارتشی در گچساران برگزار شد
  • موج حمایت از غزه در آمریکا به راه افتاد/ گسترش اعتراضات و بازداشت گسترده اساتید و دانشجویان
  • ۱۲۰ روستای سردشت دارای تنش آبی هستند
  • اساتید دانشگاه‌ها همواره دغدغه حل مسائل کشور و ملت را سرلوحه کار خود قرار داده اند.
  • بسیج اساتید باید کارکرد متفاوتی در جهاد تبیین داشته باشد
  • وعده صادق خنجر امت اسلام بود/ هر اقدامی علیه ایران پاسخی شدید در پی دارد
  • نشست هم اندیشی روسای دانشگاه‌ها و تشکل‌های دانشگاهی گیلان
  • فیلم| عاقبت آزادی‌بیان درآمریکا؛ قرار دادن دانشجویان و اساتید اخراجی دانشگاه کلمبیا در لیست سیا و منع آنها از تحصیل و اشتغال
  • عملیات وعده صادق موجب شادی عدالت‌خواهان جهان شد
  • تلویزیون آمریکا: هیچ کس به اندازه آیت الله خامنه‌ای از شعارتان خوشحال نمی‌شود!