Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرهام پارسانژاد در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما در حاشیه بیست و نهمین همایش سالانه و دومین همایش بین المللی فیزیوتراپی ایران افزود: بد نشستن و عادت‌های غلط هنگام ایستادن باعث شیوع بیماری‌هایی نظیر زانوی بیش از حد صاف، پای صاف، قوس بیش از حد کمر و زانو‌های پرانتزی در سنین پایین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: لازم است تا غربالگری‌های مناسب توسط فیزیوتراپ‌ها در مدارس آغاز شود و ما تفاهم نامه‌هایی را با آموزش و پرورش در این باره داریم تا حرکات اصلاح کننده و تقویت کننده را در مدارس آموزش دهیم و مراقب باشیم دانش آموزانی که شرایط مناسب ندارند ورزش‌های سنگین انجام ندهند.

پارسا نژاد افزود: به طور مثال کسی که انحراف زانو به سمت داخل دارد اگر فوتبال یا بسکتبال بازی کند، پارگی ربات بسیار محتمل است و یا دچار آسیب دیدگی غضروف‌های مفصلی می‌شود که این آسیب‌ها جبران ناپذیر هستند و باید از بروز چنین اتفاقاتی پیشگیری کرد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۴۱۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنگ سپاس معلم در مدارس خراسان شمالی طنین انداز شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ مدیرکل آموزش و پرورش استان در این مراسم آموزش و پرورش را کانون اصلی حرکت به سمت حیات طیبه و به فرموده مقام معظم رهبری، سنگ بنای کشور در نظام تعلیم و تربیت دانست و گفت: آموزش و پرورش مزرعه آینده کشور است، هرآنچه در نظام تعلیم و تربیت کاشته شود در آینده همان درو می‌شود، نگاه و رویکرد ما در مدارس توجه به منویات مقام معظم رهبری بوده و دکترین حرکت ما سند تحول بنیادین است.
ابوالقاسم اکبری با اشاره به اینکه رویکرد نظام اسلامی، تحقق عدالت آموزشی است گفت: ۴۸.۵ درصد مدارس استان در روستا‌ها دایر است و پراکندگی روستا‌ها سبب شده تا ۱۸ مدرسه با یک دانش آموز و یک معلم فعال شود.
۱۴ هزار معلم در ۲ هزا و ۶۱ مدرسه خراسان شمالی ۱۹۳ هزار دانش آموز را زیر نظر داشته و به تدریس مشغول هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • بازی محل رشد خلاقیت دانش آموز است
  • بازگشت ۲۸۲ دانش آموز ترک تحصیل کرده به مدارس گیلان
  • اسلامی: ایران در المپیاد مخترعین مقام اول را کسب کرد
  • آموزش ایمنی ترافیک به ۴ هزار و ۶۰۰ دانش‌آموز مدارس حاشیه راه‌های آذربایجان‌غربی
  • گرو گرفتن کارنامه دانش‌آموز در ازای پرداخت پول!
  • آمار دانش آموزان مبتلا به اوتیسم در قزوین رو به افزایش است
  • زنگ سپاس معلم در مدارس خراسان شمالی طنین انداز شد
  • دلیل مهم خشکی زانو پس از مدتی نشستن
  • بهره‌مندی ۳۶۰۰ دانش‌آموز مازندرانی از طرح سراد
  • اشتغال به تحصیل ٣٤ هزار دانش آموز اتباع خارجی در مدارس استان کرمان