Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@02:13:27 GMT

مهدی‌خانی: از شادی هواداران پدیده شاد شدیم

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۴۱۶۵۵

هافبک پدیده خراسان گفت: اگر چه علیرغم تلاش زیاد نتوانستیم سه امتیاز را بگیریم اما از رضایت و شادی تماشاگران پدیده شاد شدیم.

به گزارش "ورزش سه"، مهدی مهدی‌خانی وینگر راست پدیده پس از تساوی تیمش برابر استقلال تهران اظهار داشت: شکر خدا یک بازی زیبا و جذاب را به نمایش گذاشتیم که اگر قدری شانس داشتیم شاید این بازی را با سه امتیاز پشت‌سر می‌گذاشتیم و به حقمان می‌رسیدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با تمجید از حضور خیره‌کننده هواداران پدیده، افزود: من تا به حال چنین استقبالی از بازی‌های تیممان در مشهد ندیده بودم و خوشحالم برای تیمی بازی می‌کنم که چنین هواداران متعصبی دارد که برای کمک به تیم شهرشان مسافت زیادی را به ثامن‌الائمه آمدند و با اینکه نشد سه امتیاز را به آنها هدیه بدهیم، خوشحالم که با بازی خوب تیم خوشحال به خانه برگشتند.


وینگر راست پدیده تاکید کرد: تمام بازیکنان ما آنچه در توان داشتند را در زمین گذاشتند و فوتبال مالکانه‌ای را به نمایش درآوردند تا بگویند مرد بازی‌های بزرگ هستند. انشاءالله که با ادامه همین روند در جدول به جایگاه نیم‌فصل اول خود بازخواهیم گشت.


مهدی‌خانی در خصوص عملکرد مناسب خود نیز خاطرنشان کرد: من هم مثل سایر بازیکنان انگیزه‌های زیادی برای حضور در این بازی داشتم که فکر می‌کنم تا حدود زیادی توانستم خواسته آقای مهاجری و اعتمادشان را پاسخ دهم‌. استقلال و پرسپولیس تیم‌های بزرگی هستند که هر ثانیه بازی مقابل آن شما را باتجربه‌تر می‌کند.

 

مصاحبه: حسام الدین فتحعلیان

 

مهدی مهدی خانی پدیده مشهد

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۴۱۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید/شادی جالب یک جفت لک‌لک‌ بعد از اولین تخم‌گذاری

ویدیویی از شادی دو لک لک پس از اولین تخم گذاری منتشر شده شده که در فضای مجازی پربازدید شده است.

به گزارش ایسنا، در این ویدیو که در فضای مجازی دست به دست می‌شود یک جفت لک لک پس از اولین تخم گذاری شروع به آواز خواندن و شادی می‌کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • وینگر پرتغالی تراکتور: می‌توانستیم استقلال را شکست دهیم
  • آلوس: می‌توانستیم استقلال را ببریم
  • جواد نکونام: استقلال امشب به ساحل آرامش رسید/همه خوشحال شدیم!
  • آزادسازی آب شرب از صنایع آذربایجان شرقی
  • ببینید/شادی جالب یک جفت لک‌لک‌ بعد از اولین تخم‌گذاری
  • اوسمار: انقدر سپاهان را نبردیم که به بردنش نزدیک شدیم |‌ پاسخ سرمربی برزیلی به کری‌خوانی نورافکن
  • ۴۰ روستای شهرستان اهر از نعمت آب شرب برخوردار شدند
  • تراکتور، قبل از استقلال، گیتار را به دست ارسلان داد + عکس
  • ارسلان قبل از استقلال گیتار به دست شد (عکس)
  • آردا گولر: رئال مادرید گفت که من وارث لوکا مودریچ خواهم بود