Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@14:21:53 GMT

آلبوم جدید سالار عقیلی منتشر شد

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۴۲۳۹۱

آلبوم جدید سالار عقیلی منتشر شد

به گزارش خبرنگار حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آلبوم «پیدای پنهان» با صدای سالار عقیلی و آهنگسازی احسان اتوریان منتشر شد. این آلبوم در سبک موسیقی کلاسیک تولید شده است.

این آلبوم شامل قطعات «پیدای پنهان، مقدمه»، «پیدای پنهان»، «آرام جان، ساز و آواز»، «در میان آب و آتش»، «تکنوازی سنتور»، «سودای دل»، «شب-ساز و آواز» و «حکایت شیرین» است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این آلبوم رضا انسان (تار)، علی فربودنیا (کلارینت)، پدرام فریوسفی (ویولن و آلتو)، بابک غسالی (عود)، مهرداد عالمی (ویولونسل)، یاشار شکرریز (بم تار)، مرجان خوش‌اندام (دف، تنبک، کوزه) و احسان انوریان (سرپرست، سنتور) با سالار عقیلی همکاری کرده اند.

گفتنی است که آلبوم موسیقی «لبریز» با آهنگسازی مجید درخشانی و آواز سالار عقیلی یک ماه پیش (یعنی 20 فروردین ماه) در قالبی متفاوت از این آلبوم منتشر شده بود.

انتهای پیام/

جدیدترین اثر سالار عقیلی به بازار آمد

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خواننده موسیقی سنتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۴۲۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی تراکتور منجر به فوت کشاورز مهابادی شد

رضا عقیلی مسئول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت: بر اثر واژگونی تراکتور در مسیر روستای قزلقوپی به قره‌قشلاق بخش مرکزی مهاباد فوری موضوع در دستور کار قرار گرفت و اورژانس در محل حاضر شد.

وی اضافه کرد: در این حادثه راننده تراکتور از جاده منحرف شده و بر اثر واژگونی در کانال قدیمی آب جان خود را در صحنه از دست داد.

عقیلی عنوان کرد: این حادثه نخستین فوت ناشی از واژگونی تراکتور است که امسال برای روستاییان این شهرستان اتفاق افتاده است.

به گفته کارشناسان راهنمایی و رانندگی تردد با سرعت مطمئنه، پرهیز از حضور در اراضی دارای شیب شدید برای شخم زمین و حرکت با سرعت پایین و مطمئنه در پیچ‌ها می‌تواند از بروز واژگونی تراکتور جلوگیری کند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • نماهنگ «نحن المنتقمون» منتشر شد/ یک موسیقی برای نمایش اقتدار
  • مظلوم‌تر از تئاتر، موسیقی اصیل ایرانی است/ تخصیص یارانه دولتی برای سفره فرهنگی مردم
  • دوقلوهای آواز ایرانی در شهر اصفهان به روی صحنه می‌روند
  • مظلوم‌تر از تئاتر، موسیقی اصیل ایرانی است/تخصیص یارانه دولتی برای سفره فرهنگی مردم
  • واژگونی تراکتور منجر به فوت کشاورز مهابادی شد
  • پخش صدای علیرضا قربانی قبل از مسابقه حساس فوتبال !
  • « نئوتنالیتی » شنیدنی شد/ انتشار مجموعه «قاوال مکتبی»
  • آواز علیرضا قربانی در استادیوم فوتبال؛ جدی می‌فرمایید؟
  • «نئوتنالیتی» شنیدنی شد/ انتشار مجموعه «قاوال مکتبی»
  • تصاویر دیده نشده از محمدرضا شجریان