Web Analytics Made Easy - Statcounter


به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی و تبلیغات بانک دی، محمدرضا قربانی، مدیرعامل بانک دی در پیامی هشتمین سالگرد تاسیس بانک دی را به همه ذینفعان بانک تبریک گفت. متن این پیام به شرح ذیل است:
بسم الله الرحمن الرحیم 
  مشتریان گرامی، سهامداران گرانقدر و همکاران ارزش آفرین بانک 
 اکنون که در آستانه ورود به نهمین سال تاسیس بانک ارزش آفرین دی هستیم، خداوند را شاکرم که  افتخار خدمت به خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان مکرّم و هم چنین سایر ذینفعان بانک را نصیبمان کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
بانک ارزش آفرین دی ارزشمند ترین سرمایه خود را نیروی انسانی جوان، تحصیل کرده، پرتلاش و متعهدی می داند که ثمره تلاششان ورود قدرتمند به نهمین سال فعالیت است.
اکنون این بانک با برخورداری از مدیرانی مجرب و کارکنانی جوان کوله بار خود را از تجربیاتی آکنده است که در سال‌های پیش‌روی بانک مهمترین منبع الهام و بهترین چراغ راه خواهد بود.
  وفاداری سترگ مشتریان و سهامداران ارجمند که در این سال ها همچون کوه، باصلابت و همچون دریا، بزرگوار، لحظه‌ای حمایت خویش را از بانک دی دریغ نداشته‌اند ستودنیست.
بانک دی به داشتن کارکنانی که در کمال صداقت و درستکاری برای ارائه خدمت به تمامی سهامداران به ویژه خانواده معزز شهدا و جامعه بزرگ  ایثارگران همت گمارده اند به خود می بالد و قدردان سرمایه انسانی جوان ، خلاق و متخصصی است که در تلاطمات گوناگون با  ایمان راسخ خود به  اهداف و برنامه های راهبران این بانک برای اعتلای آن دلسوزانه تلاش کرده اند.
 امید است در ادامه این مسیر با عزمی راسخ و بهره گیری از توانمندی همکاران ارزش آفرین گروه مالی دی  بتوانیم  سهم خود را در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) برای  «حمایت از کالای ایرانی» ایفا کرده و گامی موثر برای بهبود اقتصاد کشور  برداریم.
18 اردیبهشت ماه، بهانه‌ای است که بر تلاش های صادقانه مدیران و کارکنان ارزش آفرین بانک دی ارج بنهیم و در آستانه نهمین سال تاسیس بانک ارزش آفرین دی در شبکه بانکی کشور با تکیه بر حرکت و فعالیت مستمر و برخورداری از دانش، تجربه و نیروی انسانی کارآمد، این اتفاق خوش یمن را گرامی بداریم. 
   اینجانب به نمایندگی از اعضای محترم هیات مدیره و مدیران ارشد بانک فرارسیدن 18 اردیبهشت ماه، سالروز تأسیس بانک دی را حضور یکایک اعضای خانواده بزرگ بانک دی اعم ازهمکاران ارزش آفرین، سهامداران ارجمند و مشتریان محترم صمیمانه تبریک و شادباش عرض نموده، از درگاه قادر متعال، برای همگی سلامتی و بهروزی و برای بانک دی اعتلای روزافزون و پیروزی‌آرزومندم.
سلامت و پیروز باشید 

                                                                                                                                                             محمدرضا قربانی
                                                                                                                                                          مدیرعامل بانک دی
 

 

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۴۲۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام استاندار خراسان جنوبی به مناسبت "سالروز شکست آمریکا در طبس"

در متن این پیام آمده است

به نام خدا

"اولین باری که دخالت نظامی در این مناطق انجام گرفت، سال ۱۳۵۹ بود که نیرو‌های آمریکایی به فرمان رئیس‌جمهور دموکرات، به قصد این‌که خود را به تهران برسانند، به طبس حمله نظامی کردند. البته از همان نیمه راه، جسد‌های سیاه شده و جزغاله شده شان برگشت! عجیب است! کشور عزیز و ملت بزرگ و منطقه تاریخی ما، آزمایشگاه چه تجربه‌های بزرگی است". رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی)

صحرای طبس در نیمه شب پنجم اردیبهشت ۱۳۵۹ شاهد یکی از وقایع بی نظیر در تاریخ مقاومت ملت‌های ستمدیده در برابر قلدری‌ها و زیاده خواهی‌های آمریکا بود؛ در این روز، حمله نظامی و دخالت آشکار آمریکا در امور داخلی ایران که با صرف هزینه‌های هنگفت طراحی شده بود، با امداد‌های غیبی خداوند در صحرای طبس به شکست انجامید و با هویدا شدن ماهیت سلطه گر و جنایت پیشه آمریکا، ضربه مهلکی به جایگاه و اقتدار سردمداران آمریکایی و رئیس جمهوری وقت آمریکا وارد شد.

این حادثه بزرگ که در متن آن دست یاری خداوند متعال و امداد‌های الهی برای حفظ انقلاب اسلامی و ملت ایران آشکار است، بیش از هر موضوعی بر مقوله پیمان‌شکنی، بی اعتمادی و خوی تجاوزگری هیأت حاکمه آمریکا تأکید داشته و لزوم هوشمندی نسبت به مکر و حیله شیطان بزرگ و طاغوت زمان را متذکر می‌شود.

گرامیداشت و یادآوری ماجرای رسوایی استکبار در میدان‌های مصاف با ملت حماسه‌ساز ایران اسلامی از همان بدو پیروزی انقلاب تا این اواخر در ماجرای همراهی با اسرائیل غاصب، ضرورتی انکارناپذیر برای شناساندن چهره واقعی معاندانی است که در طول تاریخ، همواره برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، از هیچ تلاشی فروگذار نکرده اند، اما به لطف حضرت باریتعالی و با اتحاد و همبستگی مردم همیشه در صحنه، هماره تجربه‌ای جز شکست عاید شان نشده است.

اینجانب ضمن گرامیداشت سالروز شکست مفتضحانه هیمنه استکبار جهانی در صحرای طبس و همچنین یاد و خاطره سردار رشید اسلام "شهید محمد منتظر قائم"، موفقیت همگان را در نِیل به آرمان‌های بلند امام راحل عظیم الشأن (قدس الله نفسه الزکیه) در پرتو منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی (حفظه الله)، از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

جواد قناعت

استاندار خراسان جنوبی

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ووشو
  • پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ملی‌پوشان ووشو
  • یادواره شهید گمنام در جهاددانشگاهی یزد
  • پیام تبریک روز روانشناس ۱۴۰۳ + متن، عکس و استوری روز مشاور
  • احساساتی شدن جان تری پس از پیام تبریک مورینیو به مناسبت ورود به تالار مشاهیر لیگ برتر / زیرنویس فارسی
  • ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیات مدیره مشخص شد
  • ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیئت مدیره مشخص شد
  • پیام رئیس سازمان بهزیستی کشور به مناسبت روز روانشناس
  • خاندوزی: یکی از اولویت‌های ما حل موانع پرداخت بدهی‌های کشور است
  • پیام استاندار خراسان جنوبی به مناسبت "سالروز شکست آمریکا در طبس"