Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@14:35:09 GMT

دیدار وزیر ورزش و جوانان با سفیر برزیل

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۴۳۲۱۶

دیدار وزیر ورزش و جوانان با سفیر برزیل

 به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛  گروه پارلمانی دوستی ایران و برزیل با حضور در وزارت ورزش و جوانان با دکتر سلطانی‌فر دیدار و گفتگو کردند. مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان  در این دیدار با ابراز خوشنودی از حضور هیات برزیلی در ایران اظهار داشت: حدود 120 سال است که دو کشور ایران و برزیل باهم ارتباط و دوستی عمیقی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خیلی خوشحالم که این رابطه بین دو کشور ایجاد شده و حضور این هیات در ایران باعث خواهد شد تحکیم بیشتری بین ایران و برزیل به وجود آید.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه هیات برزیلی در قلب تپنده ورزش ایران حضور پیدا کرده‌اند افزود: ورزش برزیل در بسیاری از رشته‌ها در جهان سرآمد است، بخصوص در فوتبال که همین امر باعث شده مردم ایران علاقه زیادی به این کشور داشته باشند. عمیقا اعتقاد داریم بیشتر شدن این روابط می‌تواند به تحکیم دو کشور کمک کند. ما نیز در ایران در برخی از رشته‌ها مانند فوتسال و والیبال همچون برزیل به موفقیت‌های چشم‌گیری دست پیدا کرده‌ایم و این آمادگی را داریم که اردوهای مشترک درخصوص این رشته‌ها برگزار کنیم و بازی‌های دوستانه‌ای برپا شود همچنین برگزاری دوره‌های مربیگری و تدریس نیز می‌تواند به صورت متقابل بین دو کشور برگزار شود.

ذهنیت مردم ایران نسبت به برزیل بسیار خوب و مثبت است

او در ادامه خاطرنشان ساخت: ذهنیت مردم ایران نسبت به کشور برزیل بسیار خوب و مثبت است و این موضوع را سفیر برزیل و هیات همراه در سفری که به آبادان داشتند بطور کامل احساس کردند. مردم آبادان عشق و علاقه زیادی به برزیل دارند و به خاطر عشقی که به فوتبال و رنگ پیراهن صنعت نفت آبادان دارند، این تیم را برزیل کوچک در ایران می‌دانند.

وزیر ورزش  ادامه داد: به هیات عالی رتبه کشور برزیل که به کشورمان سفر کرده‌اند خوش آمد می‌گویم و امیدوارم این نوع روابط به تحکیم دو کشور کمک کند. خیلی خوشحالم که عزیزی رئیس پارلمان دوستی ایران و برزیل است و به آینده این گروه امیدوار هستم. عزیزی جزو مدیران خوب کشور ما است که همواره حامی ورزش بوده‌ است. همه صحبت‌هایی که دوستان درخصوص احداث آکادمی فوتبال در آبادان کرده‌اند ما نیز با آن موافق هستیم و مورد پذیرش و استقبال ما نیز هست. همانطور که در برزیل میلیون‌ها نفر عاشق فوتبال هستند در ایران نیز میلیون‌ها نفر به فوتبال عشق می‌ورزند.

وزیر ورزش و جوانان گفت: یکی از برنامه‌های وزارت ورزش و جوانان این است که از همه ظرفیت‌ها برای توسعه ورزش استفاده کند. رئیس جمهور و دولت اعتقاد دارند ورزش ارزان‌ترین راه برای پر کردن اوقات فراغت مردم است.

او افزود: از وزیر ورزش برزیل دعوت می‌کنیم که در اولین فرصت به کشورمان سفر کند که بحث‌های جدی‌تری داشته باشیم و از دستاوردهای ما بازدید داشته باشد.

سفیر برزیل: در این چند روزی که در ایران حضور داشتم مهمان‌نوازی مردم شما را دیدم

رودریگو دی آزردوسانتوس، سفیر برزیل در ایران درخصوص نشست با وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: تشکر می‌کنم از سلطانی‌فر که ما را پذیرفت. باعث افتخار است که در خدمت جامعه ورزش ایران هستم و به این اعتقاد داریم که ورزش ابزار خوبی است که تعامل بین کشورها ایجاد شود.

در این مدت که اینجا بودم با بعضی فدراسیون‌ها از جمله فوتبال صحبت‌هایی داشتیم و در سفر به آبادان لطف مردم ایران را به برزیل دیدیم. در آنجا بود که معنی « آبادان برزیلته» را حس کردم.

او در ادامه اظهار داشت: باعث افتخار من است که بگویم رشته تحصیلی من ورزش بوده و زندگی من با ورزش عجین شده است. در این چند روزی که در ایران حضور داشتم مهمان‌نوازی مردم شما را دیدم. از عزیزی و سفیر برزیل تشکر می‌کنیم که موجبات این دیدار را فراهم کردند و با کمک همه دوستان روابط خوبی بین ایران و برزیل ایجاد شده است.

وی در ادامه افزود: بسیار خوشحالم که دو رشته فوتسال و والیبال در کشور ایران پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته و در سطح بالای جهان قرار گرفته است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۴۳۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش وزیر ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه های استقلال و پرسپولیس

کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان در حاشیه جلسه هیئت دولت در پاسخ به تغییر نام باشگاه استقلال گفت: باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس متولی دارند و هر کدام مالک جداگانه‌ای دارند، اما برای تغییر نام باید طبق روال قانون و در مسیر خودش این اقدام صورت بگیرد.
وی ادامه داد: تغییر نام باشگاه‌های ورزشی در باشگاه‌های خُرد و کوچک و یا باشگاه‌های بزرگ باید طبق کمیسیون ماده ۵ باشگاه‌ها تغییر نام بدهد و این موضوع درمورد تمامی باشگاه‌های ورزشی صدق می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • تغییر نام باشگاه استقلال از مسیر قانونی ممکن است/ تجلیل از مدال‌آوران ایرانی با حضور رئیس جمهور
  • واکنش وزیر ورزش به تغییر نام استقلال
  • واکنش وزیر ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه های استقلال و پرسپولیس
  • اسبقیان: فدراسیون شطرنج با حضور پریدر در مسیر رو به رشدی قرار گرفته/ آرامش خوبی در این رشته حاکم است
  • کیومرث هاشمی: کسب سهمیه المپیک توسط الفتی اتفاق بزرگی برای جامعه ورزش است
  • تجلیل وزیر ورزش از ژیمناست المپین ایران
  • مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی با فوتسال ایران
  • دیدار سفیر ایران با وزیر کشاورزی اندونزی
  • پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان در پی قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران
  • پیام وزیر ورزش در پی قهرمانی فوتسال در آسیا