Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گلستان گفت: در استان دو هزار و ۴۰ هکتار زمین صنعتی در قالب ۲۴ منطقه ویژه اقتصادی، شهرک ها و نواحی صنعتی وجود دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حجت الله خلیل زاده، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گلستان، شب گذشته (19 اردیبهشت) در جمع خبرنگاران گفت: در مجموع 24 شهرک و ناحیه صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی در استان یک هزار و 93 قرارداد وجود دارد که 711 طرح صنعتی و تولیدی در این مناطق به بهره برداری رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه 382 طرح در شهرک ها و نواحی صنعتی استان در دست ساخت قرار دارد، افزود: در مجموع دو هزار و 40 هکتار زمین صنعتی در استان وجود دارد که سرمایه گذاران می توانند با مراجعه به شهرک ها و نواحی صنعتی و انعقاد قرارداد از آن برخوردار شوند.

 

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان بیان کرد: تمامی شهرک های صنعتی استان به مرحله واگذاری رسیده و فقط در منطقه ویژه اقتصادی اترک و ناحیه صنعتی گمیشان مشکلاتی وجود داشت که این مسائل هم رفع شده است.

 

وی گفت: واگذاری ناحیه صنعتی گمیشان برای استقرار صنایع عمل آوری و پایی دستی میگو از نیمه شعبان امسال آغاز شده و در همین زمان پیشنهاد توسعه 30 هکتاری این ناحیه مطرح است تا وسعت آن به 50 هکتار افزایش پیدا کند.

 

خلیل زاده افزود: در این زمینه جانمایی ها و نقشه ها تهیه شده است و منتظر بررسی در کمیته امور اراضی استان هستیم که امیدواریم امسال این مسئله مورد موافقت قرار گیرد.

 

وی درخصوص شعار امسال و حمایت از کالای ایرانی هم بیان کرد: شعار سال های گذشته بیشتر معطوف به مسئولان و مدیران دولتی بود اما مخاطب شعار امسال همه آحاد مردم، تولیدکنندگان و صنعتگران و همچنین مسئولان است و همین مسئله مسئولیت های ما را در حمایت از صنایع کوچک نسبت به گذشته سنگین تر می کند.

 

پایان پیام/417

منبع: شبستان

کلیدواژه: نمایشگاه کتاب تهران برجام آیت الله ایمانی مسجد کتاب مساجد مسجد طراز اسلامی کانون های مساجد آیت الله اسدالله ایمانی درگذشت آیت الله اسدالله ایمانی ناحیه صنعتی گمیشان منطقه ویژه اقتصادی اترک خلیل زاده مدیرعامل شهرک های صنعتی گلستان کلیدواژگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۴۴۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی ورامین

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، هاشمی، مدیرعامل شهرک صنعتی سالاریه ورامین تصریح کرد: کارفرمایانی که در این طرح مشارکت کنند مشمول برخی معافیت‌های مالیاتی می‌شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

«رأی باز» امکانی قانونی برای برخی محکومان به حبس است که به آنها اجازه می‌دهد دوران محکومیت خود را با فعالیت در شهرک‌های صنعتی یا واحد‌های تولیدی و کسب درآمد از این طریق، بگذرانند.

دیگر خبرها

  • ۸۴۲ هکتار از اراضی ملی به شهرک‌های صنعتی و کشاورزی واگذار شد
  • حمایت معاونت علمی از طرح‌های شیرین‌سازی آب و مدیریت پساب‌های صنعتی
  • کلنگ عملیات اجرایی ناحیه صنعتی جویم به زمین زده شد
  • ناحیه صنعتی ‌در «جویم» فارس احداث می‌شود
  • اعطای تسهیلات خرید به سرمایه گذاران جهت اصلاح خطوط تولیدی
  • ساخت شهرک صنعتی پوشاک هنوز آغاز نشده است
  • احیای منطقه اقتصادی جهان‌آباد بعد از ۱۴ سال/ بندر خشک در جهان‌آباد راه‌اندازی می‌شود
  • بازدید استاندار از اراضی ده هکتاری واقع در پهنه شمالی شهر زاهدان (شهرک شهریار)
  • طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی
  • طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی ورامین