Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-30@22:17:44 GMT

وحید تاج با ارکستر ملی روی صحنه رفت

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۴۴۵۳۸۵

وحید تاج با ارکستر ملی روی صحنه رفت

رکنا: شامگاه چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ارکستر ملی ایران با اجرای قطعاتی از آلبوم «عطار» به خوانندگی وحید تاج روی صحنه رفت.

کنسرت ارکستر ملی ایران به رهبری فریدون شهبازیان و خوانندگی وحید تاج، چهارشنبه‌شب ۱۹ اردیبهشت‌ سال جاری در تالار وحدت برگزار شد.

اُورتور آوار آغاز کننده اجرای ارکستر ملی ایران بود و وحید تاج برای خواندن قطعه «بهار عاشق» اثری از روح‌الله خالقی و شعری از فریدون مشیری به روی صحنه آمد تا اجرا با حضور وی ادامه پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از اجرای پرشور قطعه «خوشه چین» از آثار روح‌الله خالقی و سروده‌ای از کریم فکور، وحید تاج صحنه را با تشویق مخاطبان ترک کرد تا قطعه «سرود گل» اثری از حسین دهلوی شنیدنی شود.

«بهار دلنشین» از آثار معروف روح‌الله خالقی و شعری از بیژن ترقی انتخاب بعدی ارکستر ملی ایران بود که با همراهی و صدای وحید تاج به اجرا درآمد.

«دو نغمه بختیاری» از دیگر آثار روح‌الله خالقی و با شعری از علی بختیاری با صدای وحید تاج اجرا و بخش نخست اجرا به پایان رسید.

پس از دقایقی آنتراکت قطعات «به یاد صبا» و «نغمه ترک» از ساخته‌های حسین دهلوی توسط ارکستر ملی به رهبری فریدون شهبازیان اجرا شدند و در ادامه با حضور وحید تاج بر روی استیج، قطعات «مست مست»، «دریغ» و «مست» از ساخته‌های آرش کامور و اشعار عطار نیشابوری به اجرا درآمدند که می‌توان این قطعات را مهم‌ترین بخش اجرا دانست.

از دیگر نکات قابل‌توجه اجرای شامگاه چهارشنبه‌ ۱۹ اردیبهشت ارکستر ملی ایران حضور آرش کامور خالق سه آثار پایانی کنسرت از آلبوم «عطار» بود که وی با نواختن ساز کمانچه، ارکستر را در اجرای هرچه بهتر این قطعات همراهی کرد.

اجرای سرود ملی ایران نیز حسن ختام کنسرت ارکستر ملی ایران به خوانندگی وحید تاج بود.

مهدی جوانبخت، افشین ذاکر، بهراد سوخکیان، صبا ندایی، آذین نصرتی، هلیا محمدولی، رمیصا نفیسی، فرشاد شیروانی و سبا علیمحمدی ویلن یک، سانوا عندلیبی، مرضیه مزینانی، مونا لواسانی، عسل حسینی، محمدحسین ابراهیم زاده، آندیا شهبازیان و کوروش کردیان ویلن دو، هومن اتابکی فر، پیمان ابوالحسنی، امیرحسین طائی، اشکان نظر، پرنیان آقایانی، سرور رضا زاده، مونا جهان مراد نوری و سینا کلوت آلتو، محمدحسین غریبی، پروشات زندآیین، سینا آذرآباد، مسعود فیروزی نژاد، غزاله حاج کاظم شیرازی، مونا ربیعی و زهرا کتابی ویلنسل، سروش کاکاوند و انوشا مصطفایی کنترباس، حسام صدفی نژاد ابوا، شایان حاصلی و روشنک نوشی فلوت، امیرحسین محمدیان و امیر ملکی زاده فاگوت، سایوری شفیعی و محمد ملک لی کلارینت، آرش کامور کمانچه، پوریا شیوافرد نی، مسیح تحویلداری، صبا طبخی، مهسا لواسانی و مسعود آزین تار، علی عابدین سنتور، مژگان محمد حسینی قانون، سامان قاضیان، زهرا صبری و سهیل سعادت کوبه‌ای، فروغ فضلی پیانو، مسیح تحویلداری دستیار رهبر ارکستر، معصومه سعیدی مدیر داخلی ارکستر، واحد خداپرست و محسن ایلکا چیدمان ارکستر و نرگس میردادیان مسئول نت اعضای ارکستر ملی ایران به رهبری فریدون شهبازیان و خوانندگی وحید تاج تشکیل می‌دادند.

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: سلامت مهم ترین های 24 ساعت چیدمان ایران آلبوم صحنه خوانندگی ارکستر عکس دختر فیلم جوان مرد ایران پدر قتل اعدام زندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۴۴۵۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کار: طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک همچنان اجرا خواهد شد

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان اینکه طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک همچنان اجرا خواهد شد، گفت: این طرح از اسفند ۱۴۰۱ آغاز شد، اما اجرای آزمایشی آن در برخی نقاط کشور، دولت را مصمم کرد تا ایرادات آن را رفع و به صورت ملی و سراسری اجرا کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ‌مشهد، سید‌صولت مرتضوی؛ امروز؛ دوشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در گزارشی از آخرین وضعیت اشتغال و اجرای طرح فجرانه کالابرگ الکترو‌نیک در کشور با بیان اینکه 19 میلیون خانوار و حدود 60 میلیون نفر جمعیت به عنوان جامعه هدف طرح کالابرگ الکترونیکی در کشور محسوب می‌شوند، اظهار داشت: ‌ این طرح از اسفند 1401 آغاز شد، اما اجرای آزمایشی آن در برخی نقاط کشور، دولت را مصمم کرد تا ایرادات آن را رفع و به صورت ملی و سراسری اجرا کند.

ادامه طرح ویژه کالابرگ الکترونیکی نیازمند تصمیم مجدد است

وی با برشمردن اهمیت اجرای این طرح و استقبال مردم از آن تصریح کرد: دستور رئیس‌جمهور نیز بر استمرار اجرای این طرح دلالت دارد، بنابراین طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک همچنان اجرا خواهد شد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به کاهش قابل توجه نرخ بیکاری در کشور افزود: به تازگی سامانه‌ای در وزارت‌خانه تعریف شده که آمار کاملی از همه افراد بدون شغل در هر گوشه از کشور در آن گردآوری شده است؛ به گونه‌ای که به تفکیک هر شهرستان می‌توان استعلام گرفت که افراد زیرِ خط فقر یا بدون شغل چه کسانی هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • از فردریک تا بازگشت به خان نخست
  • اجرای دوازدهمین دوره طرح ملی دادرس در استان قزوین
  • اضافه‌شدن ۶ نمایش به جشنواره تئاتر رضوی برای اجرا در دهه کرامت
  • گسترش همکاری‌های فرهنگی هنری ایران و روسیه با محوریت بنیاد رودکی
  • وزیر کار : طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک همچنان اجرا خواهد شد
  • طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک همچنان اجرا می‌شود
  • وزیر کار: طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک همچنان اجرا خواهد شد
  • حضور فرهاد ناظرزاده‌کرمانی در اجرای نمایش «نظامِ ابن عربی»
  • تقدیم اجرای «نظامِ ابن عربی» به فرهاد ناظرزاده‌کرمانی
  • پس از انتقادات فراوان: وی‌اِی‌آر در سوئد اجرا نمی‌شود!